12 ביוני 2018 פלי הנמר

בא לבקר במאורת הנמר: צוות אולמדיה

בדרך כלל, אני מארח במאורה שלי אנשי היי-טק. הפעם, הגיעו לבקר אותי במאורתי נציגי חברה שעובדת עם עולם ההיי-טק – אולמדיה.

כמשרד יח"צ, המרכז מספר גדול של לקוחות היי טק ו-IT בישראל, הקשר שבין אולמדיה לאנשים ומחשבים הוא אינטנסיבי ויומיומי. ידיעות, מאמרים, הצעות, בקשות לראיונות ותגובות, ויוזמות מקוריות הם חלק מהתקשורת היומיומית בין שני הגופים בכל פלטפורמה דיגיטלית – במייל, בווטסאפ (WhatsApp) ובטלפון.

מי מהקוראים שעוקב מקרוב אחרי תורת הנמר יודע שקשר טוב באמת נוצר לא רק באמצעים דיגיטליים, כי אם גם בפגישות פנים אל פנים. משום כך, הגיע באחרונה צוות חברת אולמדיה לביקור במאורת הנמר, ולשיחת עדכונים וסיעור מוחות עם צוות המערכת של אנשים ומחשבים. במפגש הועלו כמה הצעות מעניינות למדורים חדשים, שיחזקו עוד יותר את הקשר הייחודי בין אנשים ומחשבים לקהילת ההיי-טק וה-IT בישראל.

אורן בסון, מנכ"ל אולמדיה, סיפר במפגש כי החברה הוקמה לפני 15.5 שנים. לאורך השנים צברה אולמדיה ניסיון וידע רב בליווי חברות בתחומי ההיי-טק, ה-IT, הסטארט-אפים וה-Consumer Electronics.

ברשימת הלקוחות של החברה ניתן למצוא לקוחות רבים שצועדים אתה שנים רבות, בהם מטריקס, קספרסקי (Kaspersky), לנובו (Lenovo), לנדא לאבס, Booking.com, פורטינט, סאפ (SAP), פלנטרוניקס, Boston Consulting Group, רד-האט (RedHat), היטאצ'י (Hitachi), ווינד ריבר (Wind River), ג'ון ברייס הדרכה, אלסייט, קלאודינרי, נוביאופוס, IonTerra וקבוצת משוב.

יחסי ציבור – לא רק בערוצים המסורתיים

בסון הוסיף ש-"בשנים האחרונות, עם כניסת הדיגיטל והרשתות החברתיות, הורחב טווח שירותי היח"צ שמספקת אולמדיה הרבה מעבר ליחסי הציבור המסורתיים – גם לעבודה בערוצים הדיגיטליים. כיום אנחנו מספקים גם שירותי דיגיטל, כגון: ניהול וכתיבת תוכן ברשתות חברתיות, ניהול קמפיינים ברשתות חברתיות, PPC והפקת סרטוני וידיאו, כשכל יועץ תקשורת באולמדיה ערוך לייעץ גם בתחומי הדיגיטל. מדובר בפתרון של 360 מעלות".

במהלך המפגש חשף צוות החברה דוגמאות רבות של קמפיינים בתחום מעניין נוסף, שצובר תנופה: תחום קשרי משפיענים – Influencer Relations. הכוונה היא לשימוש בדמויות מוכרות בתחומן ובמשפיענים בפייסבוק (Facebook), באינסטגרם (Instagram) וביוטיוב (YouTube), לצורך קידום מודעות למותג או למוצר.

תחום נוסף שבו נעשית פעילות באמצעות יחסי ציבור ודיגיטל הוא ה-Employer Branding – מיתוג מעסיק. בעידן שבו קשה למצוא עובדים בענף ההיי-טק, גופים גדולים וחברות סטארט-אפ מחפשים את הדרך להגדיל את המודעות לפעילות החברה והיותה מעסיק אטרקטיבי. יחסי ציבור ופעילות דיגיטל מהווים כלי מרכזי בתהליך מיתוג מעסיק שכזה.

הפגישה הסתיימה בסדרת הצילומים המסורתית במאורת הנמר, ולפניכם התמונה הנבחרת והמובחרת.

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *