27 במרץ 2019 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: רון יניב, ZIGIT

רון יניב, שותף מייסד וסמנכ"ל שיווק ב-ZIGIT – חברה המומחית בתכנון, אפיון, פיתוח וניהול אפליקציות ואתרים מבוססי Web & Mobile – קפץ בקר במאורה.

יניב מספר כי "אנחנו מונעים משאלה מאוד פשוטה – איך הדיגיטל משרת את ה-Business בצורה הכי טובה?. התשוקה שלנו היא ליצור פלטפורמות חכמות שמתחברות בצורה ישירה לדטה הארגוני. היכולת שלנו להתממשק בקלות לכל מערכת ליבה, ללמוד ולהחכים מהנתונים, מסייעת ליצור flow דיגיטלי שמשרת את משתמשי הקצה – מכירות, שירות, תפעול ועוד תחומים באקו סיסטם של הארגון.

לדבריו, "סט הפתרונות שהחברה מציעה כבר הוטמע במעל ל-100 ארגונים מובילים, לדוגמה פתאל, בזק, הרץ, הכשרה, נטפים, הדקה ה-90, לאומית, כתר, עמינח, סימנס, פיליפס ועוד רבים.

מענה למספר מגמות שוק  בולטות

"בשנים האחרונות זיהינו מספר מגמות בולטות בשוק", הרחיב יניב, "הראשונה: הארגונים מבינים יותר ויותר שהפרויקט לא מסתיים לאחר ה-setup. הוא כנראה רק מתחיל שם… תהליכי השיווק, הקשר עם משתמש הקצה והניהול השוטף דורשים שנמקסם את הפלטפורמה כל הזמן, ולכולנו יש אינטרס שהמערכת תהיה תמיד up-to-date. ככל שנשכיל להבין שנדרשת השקעה לאורך זמן לטובת שדרוגים, התאמות, ותחזוקה, כך נעצים את ביצועי הפלטפורמה.

המגמה השנייה היא שלארגונים חשוב להגדיר צוות קבוע, שמנוהל בצורה שקופה, מאפשר מקסימום גמישות ועובד בצורה ישירה מול הגורמים הרלוונטים בארגון. זה מקנה תחושת ביטחון ומגביר את ההספקים והביצועים.

לשם כך יצרנו את מודל צוות דיגיטל – ZIGITEAM. הצוות, מספק ללקוח דיגיטל חכם ובעיקר שקט תעשייתי, ומורכב ממומחים מ-וורטיקלים שונים, כגון ניתוח מערכות, ארכיטקטורה טכנולוגית, סטודיו חווית משתמש UX ועיצוב גרפי UI, פיתוח Full Stack ובדיקות".

על פי יניב, "האג'נדה שלנו מדברת על 3 שלבים מרכזים בניהול הפעילות: 1. יוזמים – מיפוי עסקי טכנולוגי של הצרכים והצגת תכנית עבודה ויעדים ברורים; 2. יוצרים – מחברים את החוטים. בונים את ה-vision הדיגיטלי, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת; 3. מובילים – שמים את פעילות הדיגיטל בחוד החנית של הארגון, מציגים שיפור עסקי מתמיד.

הפעילות במסגרת המודל מקנה מקסימום גמישות, עבודה כיחידה אורגנית שמלווה את הלקוח ברמה האסטרטגית לטווח רחוק. הפידבק שמתקבל מהלקוחות מצוין. הצוות נתפש כהוליסטי ומשלים את יכולות הארגון בכל הקשור לעולמות הדיגיטל".

 

תגיות: , , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *