4 בדצמבר 2017 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: רונן שפירר, פורטינט

באחרונה הגיע לבקר במאורת הנמר רונן שפירר, מנהל בכיר לתחום שיווק פתרונות לאזור EMEA (ר"ת אירופה, אפריקה והמזרח התיכון) בפורטינט (Fortinet). שפירר הגיע מצרפת כדי להשתתף בכנס השותפים והלקוחות השנתי של החברה, שהתקיים באילת, בהפקת אנשים ומחשבים.

במהלך ביקורו, הוא סיפר לי שהקים את סיסקו (Cisco) בישראל יחד עם יוסי גל והיה העובד השני בסניף המקומי של החברה. לאחר מכן, לפני כ-20 שנים, הוא החליט להעתיק את מגוריו לאירופה וקיבל הצעה מ-Bay Networks, שלימים נרכשה על ידי נורטל (Nortel). בהמשך, הוא עבר לדרום צרפת, שם הוא מתגורר גם כיום.

בצרפת, שפירר התחיל לעבוד כיועץ שיווק עצמאי ולספק עבודות לפורטינט. לפני ארבע שנים, פורטינט הציעה לו הצעה שלא יכול היה לסרב לה והוא הצטרף לחברה כעובד מן המניין. כיום, שפירר משמש, כאמור, כמנהל בכיר לשיווק פתרונות באזור EMEA ואף מרצה בכנסים בכל רחבי העולם במסגרת תפקידו. את זמנו הפנוי הוא מבלה ברכיבה על אופנוע ההארלי דיווידסון (Harley Davidson) שלו ויוצא לנסיעות עליו בסופי שבוע, יחד עם חבריו.

הנמרים מפורטינט

עוד סיפר לי שפירר על צוות הייעוץ הטכני של פורטינט, בשם טייגר, שחבריו לובשים חולצות עם ציור של נמר – כחלק מהמיתוג ורוח הצוות. לא הופעתי מהבחירה בנמר לייצוג הצוות ושפירר אף הבטיח שישלח לי חולצה, שאותה אוסיף בשמחה לאוסף שלי.

כששאלתי אותו מהו סוד ההצלחה של פורטינט, הוא השיב שפתרונות האבטחה של החברה הם בעלי ביצועים טובים, מבלי להתפשר על רמת האבטחה הכללית. עוד הוא הוסיף שרוחב הפתרונות של החברה מגוון ביותר ושמדובר בחברה היחידה בעלת מודיעין איומים פנימי ולא חיצוני. "הפתרונות שלנו יודעים לעבוד האחד עם השני והדבר מתאפשר בזכות מארג האבטחה (Security Fabric) שלנו", אמר. לדבריו, ההוכחה לאיכות פתרונות החברה היא העובדה שגופים פיננסיים גדולים, כולל בורסות, משתמשים בהם.

כאשר שאלתי אותו בנוגע למתקפות סייבר, הוא השיב שניתן לראות בימינו מגמה בולטת לפיה קיים גידול במספר המתקפות המתרחשות בסופי השבוע ובמהלך החגים, היות שהגורם האנושי, שאמור לעצור ולמנוע את המתקפות, פחות זמין בימים הללו. זוהי אחת הסיבות שבגינן פורטינט משלבת את האוטומציה בבסיס מארג האבטחה שלה.

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *