2 בפברואר 2016 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: שי עבודי, מנהל שיווק ומכירות בקבוצת סרגטה

השבוע בא לבקר במאורת הנמר שי עבודי, מנהל שיווק ומכירות בקבוצת סרגטה. עבודי הצטרף לקבוצה לפני חצי שנה, לאחר יותר מחמש שנות ניסיון בשיווק, מכירות ופיתוח עסקי בחברות טכנולוגיות.

גבי לי, בוגר צ'ק פוינט (Check Point), הקים את סרגטה לפני כ-10 שנים. החברה מהווה גוף מו"פ רזה, מהיר וחכם עבור יזמים וסטארט-אפים. החברה פיתחה מאז היווסדה כ-500 פרויקטים ומעסיקה 80 מפתחים בשלושה אתרים בארץ. יש לה ניסיון רב בפיתוח תוכנה בפרויקטים רחבי היקף, כמו גם מערכות התומכות במיליוני משתמשים ובפיתוח פרויקטים מצומצמים עבור יזמים לשם הוכחת היתכנות (Proof of Concept). החברה מתמחה בפיתוח טכנולוגיות חדשניות, בדגש על סביבות האינטרנט והמובייל.

נושא נוסף עליו שוחחתי עם עבודי הוא פיתוח Hand to hand. עבודי סיפר לי ש-"כיזמים בשלב הקונספט הראשוני, הלקוחות שלנו מבקשים לעתים קרובות לפתח הוכחת היתכנות למוצר שלהם, על מנת לגייס השקעות או לוודא שהמוצר אפשרי טכנולוגית. עם השנים פיתחנו הוכחות היתכנות שסייעו ללקוחות שלנו לגייס את כל ההשקעה שנדרשה להם על מנת לפתח תוכנה או אפליקציה באופן מלא, כמו שהם דמיינו בתחילת התהליך".

עוד הוא ציין כי "סרגטה מעניקה אחריות על חלק מתוכנית הפיתוח. ללקוחות להם מערך פיתוח קיים, או כשישנו פרויקט או חלק מסויים בפיתוח אותו היזמים מעוניינים לייצא החוצה. בעבודה צמודה מול חברות מובילות ברחבי העולם, סרגטה מסייעת בגישור של פערים טכנולוגיים, האצת כוח פיתוח בשלבים קריטיים – למשל, לפני השקה, פיתוח מבודד של רכיבים (אפליקציות, צד שרת או צד לקוח), קסטומיזציה של מוצרים קיימים או בתגבור צוותי פיתוח קיימים מול חוסרים זמניים. מול מספר חברות, סרגטה משמשת כשלוחת חדשנות, כאשר פרויקטים קצרים שמרכזם בדיקת היתכנות מפותחים בסרגטה ולאחר מכן מועברים לחברה".

בין לקוחות סרגטה ניתן למצוא גופים מכל תחומי הפעילות העסקית, בהם איירונסורס, פייבר, פריון, טרפילוג, סמביוניק, גולן טלקום, בזק ואיסתא.

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *