25 ביולי 2016 פלי הנמר

"ביחד נתרום למימוש הצרכים הטכנולוגיים בתחום הברקוד ופתרונות איסוף המידע"

לפני ימים אחדים הושק שיתוף הפעולה במסגרתו אדיסמה מחשוב 2000 תפיץ בישראל את מוצריה של Honeywell ● לירון (טאקו) בן עזרא, סמנכ"לית השיווק של אדיסמה, מספרת על המהלך ועל החברה

אדיסמה מחשוב היא אחת החברות המסקרנות בשוק. מדובר בחברת הפצה המתמחה במתן מגוון רחב של פתרונות בתחומי הברקוד ואיסוף מידע, מדפסות ברקוד טרמיות, עמדות מכירה POS, אביזרים, מתכלים ועוד. החברה מתפקדת כמפיצה רשמית בישראל למוצרי Citizen ו-Tysso.

לפני כחודשיים הוכתרה החברה כערוץ ההפצה של המותג Honeywell בישראל ולפני ימים אחדים התקיים אירוע ההכרזה הרשמי.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

"בשונה מחברות הפצה מסורתיות, אדיסמה ממצבת את עצמה כמספקת ערך מוסף. היא שמה לעצמה למטרה ללוות את משווקיה לאורך הדרך – הן בהיבט השיווקי, הן בהיבט הטכני ואף בהתאמות והטמעות של המוצרים באתרי הלקוחות הסופיים. היא לא מבצעת מכירת 'קופסאות' בלבד", כך אמרה לירון (טאקו) בן עזרא, סמנכ"לית השיווק של החברה.

"הטכנולוגיה בעולם איסוף המידע מתפתחת לתחומים חדשים. מונחים כמו RFID ופתרונות ברקוד חדשניים לתעשייה הופכים למוכרים יותר ויותר, ותופסים את מקומם בשוק המתפתח. אנחנו גאים שבחרו בנו כשחקן שיכול לממש את הפוטנציאל ולתרום למימוש הצפי הטכנולוגי בישראל. אין לי ספק שנוכחות של חברת הפצה כמו אדיסמה תוכל לתרום למימוש הצרכים הטכנולוגיים של התעשייה המתפתחת בתחום זה יחד עם שותפינו העסקיים וערוצי השיווק שלנו, הוסיפה בן עזרא.

צ'יפריאן קוסמה, מנהל הפיתוח העסקי של Honeywell

צ'יפריאן קוסמה, מנהל הפיתוח העסקי של Honeywell

Honeywell היא תאגיד אמריקני עצום, עם מחזור מכירות של יותר מ-40 מיליארד דולר. התאגיד מונה מספר חברות ענק במגוון תחומים טכנולוגיים, ביניהם חברת ענק בתחום איסוף המידע והברקוד לתעשיות השונות.

מוצרי Honeywell נחשבים למוצרים טכנולוגיים אינטואיטיביים מהשורה הראשונה בתעשיית הברקוד ואיסוף המידע, ומונים ציוד מגוון, כגון מסופונים לניהול ושליטה מרחוק, קוראי ברקוד תעשייתיים מוקשחים, מסופוני מלגזות, מדפסות טרמיות ומדפסות ניידות להפקת תוויות. כן מציעה החברה פתרונות טכנולוגיים מלאים לתעשייה הקמעונאית/סיטונאית ולעולמות נוספים, כגון הבריאות, הלוגיסטיקה, הבלדרות והשילוח.

דיוויד קואט, מנכ"ל ויו"ר Honeywell העולמית, אמר שחזון החברה הוא "להפוך לאפל (Apple) של הסקטור התעשייתי".

מה היה באירוע?

באירוע ההכרזה נכחו נציגים מכ-40 חברות משווקות, הבולטות והבכירות בתחומי הברקוד וה-POS בארץ. הכוונה היא לבתי תוכנה, משווקים, אינטגרטורים ומומחי נישה. הם שמעו את נציגי Honeywell העולמית, שהציגו לקהל המוזמנים את צפי הגדילה והביקושים בישראל בתחומי הברקוד ואיסוף המידע בחמש השנים הבאות. הנציגים הדגישו את מהות הבחירה באדיסמה כמפיץ רשמי בישראל, לתמיכה בגדילת השוק והביקושים.

המשתתפים באירוע האזינו ברוב קשב להרצאות

המשתתפים באירוע האזינו ברוב קשב להרצאות

הם נימקו את בחירתם באדיסמה בכך שמדובר בחברה עם ניסיון של מעל 30 שנים בתעשיית הברקוד בישראל, יחד עם היכרות ארוכה של החברות הגדולות במשק הישראלי וצרכיהן הטכנולוגיים, שמשתנים מעת לעת. מכאן, לדבריהם, שאדיסמה היא הכתובת הנכונה למימוש הצפי להגדלת נתח שוק הברקוד ואיסוף המידע בשנים הקרובות.

בנוסף, הוכרז באירוע על סדרת מוצרים אותם תפיץ אדיסמה בלעדית בישראל. מדובר במוצרי ברקוד מסדרת Youjie, שחולקו כמתנה למשתתפי האירוע לצורך היכרות והתנסות.

מימין: צ'יפריאן קוסמה, מנהל פיתוח עסקי ב-Honeywell; מרקו מריוטיני,Territory Account Manager בחברה; מארי וולדורן, מנהלת פיתוח עסקי בחברה; דני אזולאי, הבעלים של אדיסמה; לירון (טאקו) בן עזרא, סמנכ"לית השיווק של החברה; ומטה קרקון, מומחה להדפסה ולמדיה במזרח אירופה ב-Honeywell

מימין: צ'יפריאן קוסמה, מנהל פיתוח עסקי ב-Honeywell; מרקו מריוטיני,Territory Account Manager בחברה; מארי וולדורן, מנהלת פיתוח עסקי בחברה; דני אזולאי, הבעלים של אדיסמה; לירון (טאקו) בן עזרא, סמנכ"לית השיווק של החברה; ומטה קרקון, מומחה להדפסה ולמדיה במזרח אירופה ב-Honeywell

תוכנית המשווקים של Honeywell

באדיסמה יודעים לספר כי ההכרזה על הפצת המותג בארץ על ידם מסמנת גידול צפוי בשוק הישראלי בשנים הקרובות ומאפשרת למשווקים הזדמנות לחבור לשוק מתפתח, שנמצא בגדילה. אדיסמה מקיימת רישום של משווקים לתוכנית המשווקים העולמית מבית Honeywell.

    מימין: צ'יפריאן קוסמה, מנהל פיתוח עסקי ב-Honeywell; מארי וולדורן, מנהלת פיתוח עסקי בחברה; וילי פאין, יועץ עסקי באדיסמה; לירון (טאקו) בן עזרא, סמנכ"לית השיווק של החברה; ודני אזולאי, הבעלים של החברה

מימין: צ'יפריאן קוסמה, מנהל פיתוח עסקי ב-Honeywell; מארי וולדורן, מנהלת פיתוח עסקי בחברה; וילי פאין, יועץ עסקי באדיסמה; לירון (טאקו) בן עזרא, סמנכ"לית השיווק של החברה; ודני אזולאי, הבעלים של החברה

התוכנית מאפשרת למשווקים קבלת מחירים מיוחדים, הגנה תמחירית בפרויקטים, קבלת מוצרי דמו, תוכניות הדרכה וימי עיון מקצועיים, וקבלת הסמכות שיווקיות וטכניות לקידום המכירות והגדלת העסקים בתחום. ניתן לפנות לאדיסמה על מנת לקבל פרטים נוספים על הרישום לתוכנית המשווקים.

תגיות: ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *