27 באוגוסט 2019 ''פלי הנמר''

בירה, בריזה וטריפונס – הכל באשקלון

הנמר והקוסמת התארחו בפסטיבל הבירה שנערך על הדשא שבין מרכז הכנסים הבין לאומי והמכללה האקדמית באשקלון

כ-3,000 חוגגים הגיעו בסוף השבוע שעבר לפסטיבל הבירה שנערך על הדשא שבין מרכז הכנסים הבין לאומי והמכללה האקדמית באשקלון. בין החוגגים נראו גם מנכ"ל המכללה האקדמית, ד"ר פנחס חליוה, ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, נטלי ברקאי, אחראית האירועים בעיריית אשקלון, יוסי דיין, מנכ"ל החברה הכלכלית ובכירי עירייה, יו"ר ראש אגודת הסטודנטים האנרגטית, יפה טבג'ה, מאות סטודנטים ומרצים מהמכללה, בהם ד"ר מירי קריסי, מי שעושה עבודת קודש בשילוב סטודנטים עם מוגבלות. והיו גם אורחי כבוד מיוחדים, דליה אסיא-פלד הקוסמת ופלי הנמר-פלד, הבעלים של חברת אנשים ומחשבים הוותיקה (קרוב ל-40 שנה) והמחדשת, מארגנת הכנסים מספר 1 בהיי-טק בארץ ובחו"ל.

החוגגים נהנו ממיטב הבירות מתוצרת הארץ ומחו"ל, שהובאו על ידי חברת הכרם, וקובי בן שאבו מאדון המשקאות וגם מדוכני מזון רבים. השיא היה ההופעות המלהיבות של הזמר היווני/ישראלי טריפונס ולהקת פול טראנק.

פנחס חליוה, מנכ"ל המכללה, אמר: "אני נהנה מאוד לראות את האנשים החוגגים כאן, נהפוך את זה למסורת ונמשיך גם את מסורת פסטיבל היין שלנו".

יעל אבהר, מנהלת מרכז הכנסים: "אני מודה למנכ"ל המכללה ולאנשי עיריית אשקלון על הסיוע המדהים ועל שיתופי הפעולה. אני בטוחה שיהיו עוד הרבה אירועים מוצלחים כאלו בעתיד. אנשים הבינו שאפשר ליהנות כאן לא פחות מאשר במופעים במרכז הארץ, ואפילו יותר".

אורח הכבוד, פלי הנמר פלד, זכה לתשורה מיוחדת, בדמות טבעת עם הטבעת נמר בתוכה ומגן תואם. הוא מסכם: "נהניתי מאוד מהבריזה, מהאווירה המיוחדת, ומהאנשים המקסימים. אין לי ספק שעוד ניפגש פעמים רבות במכללה המדהימה הזו ובמרכז הכנסים היפהפה, עם המנהלת המיוחדת".

 

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *