22 בנובמבר 2016 פלי הנמר

"הבשורה של האג'יליות הולכת ומתפשטת – והמודעות לכך גוברת"

כך אמרה אנג'לה טוצ'י, המנהלת הכללית של תחום ניהול האג'ייל ב-CA Technologies ● לדבריה, "כל הארגונים המעוניינים להתחרות ולהצליח חושבים על אג'יליות"

"הבשורה של האג'יליות הולכת ומתפשטת, והמודעות לכך גוברת. מי שמוביל את הדרך הם ארגונים העוסקים בפיתוח תוכנה. התחום הזה מתחיל להמריא בכל הקשור לאימפקט שיש לו על הארגון בכללותו", כך אמרה אנג'לה טוצ'י, המנהלת הכללית של תחום הניהול האג'ייל ב-CA Technologies.

טוצ'י אמרה את דבריה בראיון לאנשים ומחשבים שנערך ב-CA World, הכנס השנתי של CA Technologies שהתקיים בלאס וגאס. CA Technologies מיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס.

"כל הארגונים המעוניינים להתחרות ולהצליח חושבים על אג'יליות", אמרה טוצ'י. "למעשה כל החברות שוקלות את  זה וכל אחת נמצאת בשלב כלשהו של פעולה בכיוון האג'יליות".

לדבריה, "ניתן לראות 'כיסים' בארגונים גדולים הפונים לכיוון של מתודולוגיית פיתוח אג'ייל. ברחבי העולם אנו רואים חברות תוכנה שמאמצות פרקטיקות אג'ייל. אנו מתחילים לראות יותר ארגונים שמאמצים אג'יליות ברמת הארגון – כולל צוותים המתקבצים יחדיו כדי לפתח תוכנות".

"אנו רואים יותר ויותר ארגונים המתחילים להתבונן לכיוון פונקציונליות החוצה את הארגון – לא רק פיתוח, אלא גם תפעול, תכנון ואיסטרטגיה, והשתתפות של התחום העסקי".

האם קיימת בחברות התנגדות לאג'יליות עסקית?
"באופן כללי אנשים לא אוהבים שינויים", אומרת טוצ'י. "יש צורך במישהו בארגון שיהיה 'סוכן שינויים' – או יותר נכון מנהיג של שינוי ושיאמר גם מהי הסיבה לשינויים, ואז האנשים ילכו בעקבותיו. הארגונים שמאמצים אג'יליות הם אלו שבהם ישנו אותו 'סוכן שינויים' וישנן סיבות כגון יחידה עסקית חדשה ולחצים שונים כגון לחצים רגולטוריים".

"המפתח להצלחה בסביבת אג'ייל הוא עובדים. CA מציעה את הכלים הדרושים להם כדי לעבוד במהירות וביעילות", אמרה טוצ'י. "לעתים קרובות מדי, חברות נאלצות לבחור בין פלטפורמת אג'ייל המוכנה לפעולה ברמת הארגון, לבין כלים המתמקדים בפונקציונליות ברמת הצוות. החל מעתה חברות לא צריכות לוותר על העוצמה למען קלות שימוש. עם CA Agile Central יש להן את שני הדברים".

CA technologies חשפה בכנס CA World את המהדורה העדכנית של CA Agile Central. תכונות חדשות שנוספו מאפשרות לצוותים לבצע תכניות אסטרטגיות מהר יותר, תוך האצת האג'יליות ברחבי הארגון במטרה להפחית את הזמן לערך הלקוח (customer value).

להאיץ את אימוץ האג'ייל

מחקרים מראים כי אימוץ פרקטיקות אג'ייל מתקדמות מביא לתוצאות טובות יותר, כולל עליה של 33% באימפקט העסקי כגון אג'יליות, צמיחה, התמקדות בלקוח ויעילות תפעולית*.

פלטפורמת CA Agile Central כוללת עתה יכולות חדשות המאפשרות למשתמשים גישה מהירה למידע הרלוונטי ביותר לעבודתם היומיומית, תוך שמירה על יכולתם לנהוג על פי האסטרטגיה של הארגון. תכונות ה-Personal Navigation וה-Quick Detail שהוכרזו בכנס, מעבירות את עוצמת הפלטפורמה לידיו של כל משתמש כדי להאיץ את אימוץ האג'ייל והשימוש בו בארגון.

CA Agile Central מספקת "רכזת" (hub) עבור הצוותים על מנת לתכנן, לתעדף ולעקוב אחר העבודה בשיתוף פעולה ובאופן מסונכרן. תכונת ה-Personal Navigation מקצרת את הנתיב בין המשתמש לבין העבודה שיש לסיים, בכך שהיא מאפשרת למצוא ולהשתמש בקלות בדפים הנצפים ביותר – ומעבירה לרקע את הדפים שבהם כמעט ולא נעשה שימוש.

תכונת ה-Quick Detail החדשה מאפשרת למשתמשים לעדכן את כל הפרטים הרלוונטיים של פריטי העבודה מבלי לעזוב את הדף שהם עובדים עליו. דבר זה יוצר יעילות רבה יותר בדרך שבה הם ניגשים למידע החשוב ביותר שתומך בעבודתם ומשתמשים בו.

תכונות חדשות נוספות של CA Agile Central כוללות:
● סינון מתקדם וצפיות שמורות: ניתן למצוא בקלות את מה שצריך באמצעות מסננים מהירים ומסננים מתקדמים רבי עוצמה.
● Webhooks: בניית אינטגרציות קלות המופעלות כאשר משתנים נתונים ב-CA Agile Central. המשתמשים מקבלים נתונים בזמן אמת כשהם משתנים, כמו עדכון מיידי אוטומטי, כדי לשמור על עמידה בלוח הזמנים של הפרויקטים, בין הצוותים.
● Subscription App Catalog: הגדרה מחדש של התאמה ב-CA Agile Central – משתמשים יכולים להוסיף אפליקציות מותאמות כדי לקבל דיווח לגבי תובנה עסקית ואוטומציית Workflow.

*Keeping Score: Why Digital Transformation Matters, Coleman Parkes Research, May-June 2016

הכתבה בשיתוף NessPro.

תגיות: ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *