16 בנובמבר 2017 פלי הנמר

ההצלחה של פוג'יטסו ישראל – בכנס העולמי בגרמניה

הנמר הצטרף למשלחת הישראלית לאירוע במינכן והתרשם מפעילותו של הסניף, שאחרי שנה בלבד רשם עליות בולטות והצלחות ניכרות

פוג'יטסו (Fujitsu) ישראל היא ישות חדשה בשוק. רק לפני שנה נפתח הסניף המקומי, וכבר יש לו פעילות עסקית מרשימה. אחד הביטויים לכך הוא שמספר המשתתפים במשלחת הישראלית לפורום השנתי של החברה העולמית, Fujitsu Forum 2017, שילש את עצמו. האירוע נערך באחרונה, כמדי שנה, במינכן, שם נמצא המטה של פוג'יטסו לאזור EMEA.

ההצלחה מתחילה מהראש: למנכ"ל פוג'יטסו ישראל התמנה רענן ביבר, ששימש בעבר כמנכ"ל של VMware ושל דל (Dell) בישראל. מאז הקמת הסניף הוא הספיק לגייס את דיוויד אזולאי, מנהל פריסייל ומומחה דטה סנטרים, ואת ארז ויינר, מנהל המכירות; למנות שותפים עסקיים מהשורה הראשונה; להביא לשוק הישראלי את מוצריה האיכותיים של הענקית היפנית; ולהעלות את היקף העסקים לגבהים מפתיעים. הוא לחש לי באוזן בשקט כי "עברנו בהרבה את השבע ספרות – בדולרים".

הסניף הישראלי של פוג'יטסו מתמקד בעולמות הדטה סנטרים, השרתים והאחסון. לדברי ביבר, "המכשירים הניידים והנייחים מוכרים את עצמם בזכות טכנולוגיה ואיכות יפנית-גרמנית יוצאת דופן". כמו כן, רשם הסניף השנה זכיות בולטות, שבשוק מדברים עליהן בהתפעלות.

במהלך הביקור בגרמניה של יותר מ-20 נציגי המשלחת חולקו לשותפים פרסי הוקרה, בנוכחות הנהלת פוג'יטסו אירופה. המנהלים האירופיים ציינו את האווירה המיוחדת והחמה שליוותה את האירוע. כמו כן, הגיעה המשלחת לסיור מודרך ומעמיק במפעלי החברה באוגסבורג, גרמניה. המשתתפים התרשמו כהלכה וביבר הביע שביעות רצון רבה מהמעורבות העמוקה של השותפים והלקוחות, כמו גם מהתוצאות המהירות. יודעי דבר אומרים שזוהי רק ההתחלה.


יוסי צייגר, מנכ"ל הראל מחשבים, מקבל בשמה את תואר Infrastructure Partner of the Year. משמאל: ארז ויינר, מנהל מכירות בפוג'יטסו ישראל; דיוויד אזולאי, מנהל פריסיילים של דטה סנטרים בפוג'יטסו ישראל; רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו ישראל; יוסי צייגר, מנכ"ל הראל מחשבים; דייב הזארד, סגן נשיא שותפים עסקיים לאזור EMEIA; וחואן פרוקר, סגן נשיא בפוג'יטסו ומנהל אזורי של מרכז אירופה, רוסיה, ישראל ואפריקה. צילום: פלי הנמר.


מיקי קליין, מנכ"ל ניסקו טכנולוגיות, מקבל בשמה את תואר Best Fujitsu Ambassador. משמאל: סיריל דרמון, מנהל הטכנולוגיות הראשי של ניסקו; דיוויד אזולאי, מנהל פריסיילים של דטה סנטרים בפוג'יטסו ישראל; ארז ויינר, מנהל המכירות של הסניף הישראלי; רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו ישראל; מיקי קליין, מנכ"ל ניסקו; דייב הזארד, סגן נשיא שותפים עסקיים לאזור EMEIA; ופרן קנטוס, מנהל ערוצים לאזור EERA בחברה. צילום: פלי הנמר.

מאור סעדון, מנהל מכירות באולטרייד, מקבל בשמה את פרס ה-SMB Partner of the Year. משמאל: ארז ויינר, מנהל מכירות בפוג'יטסו ישראל; דיוויד אזולאי, מנהל פריסיילים של דטה סנטרים בחברה; אלי סיידוב ומאור סעדון, מנהלי מכירות באולטרייד; רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו ישראל; פרן קנטוס, מנהל ערוצים לאזור EERA בפוג'יטסו; חואן פרוקר, סגן נשיא ומנהל אזורי של מרכז אירופה, רוסיה, ישראל ואפריקה; ודייב הזארד, סגן נשיא שותפים עסקיים לאזור EMEIA. צילום: פלי הנמר.

דיאנה רמפל, סמנכ"לית ההפצה של איסטרוניקס, מקבלת בשם החברה את תואר Distribution Partner of the Year. משמאל: דורון מסלינקר, מנהל מכירות פוג'יטסו באיסטרוניקס; ארז ויינר, מנהל מכירות בפוג'יטסו ישראל; דיאנה רמפל, סמנכ"לית ההפצה של איסטרוניקס; דיוויד אזולאי, מנהל פריסיילים של דטה סנטרים בפוג'יטסו ישראל; רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו ישראל; דייב הזארד, סגן נשיא שותפים עסקיים באזור EMEIA בפוג'יטסו; חואן פרוקר, סגן נשיא ומנהל אזורי של מרכז אירופה, רוסיה, ישראל ואפריקה בחברה; ופרן קנטוס, מנהל ערוצים לאזור EERA. צילום: פלי הנמר.


רועי מנדלוביץ', Presales Engineer באמת מחשוב, מקבל מטעמה את תואר Corporate Reseller of the Year. משמאל: ארז ויינר, מנהל מכירות בפוג'יטסו ישראל; דיוויד אזולאי, מנהל פריסיילים של דטה סנטרים בחברה; לירז בן-נון, ארכיטקט מערכות באמת מחשוב; רועי מנדלוביץ', Presales Engineer באמת מחשוב; חואן פרוקר, סגן נשיא ומנהל אזורי של מרכז אירופה, רוסיה, ישראל ואפריק בפוג'יטסו; רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו ישראל;פרן קנטוס, מנהל ערוצים לאזור EERA; ודייב הזארד, סגן נשיא שותפים עסקיים לאזור EMEIA. צילום: פלי הנמר.


צביקה כהן, מנהל מכירות בחברת ארוו AIS, מקבל בשמה את תואר Best Newcomer of the Year. משמאל: ארז ויינר, מנהל מכירות בפוג'יטסו ישראל; דיוויד אזולאי, מנהל פריסיילים של דטה סנטרים בחברה; ירון שכטר, מנהל פיתוח עסקי ב-ארוו AIS; צביקה כהן, מנהל מכירות ב-ארוו AIS; רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו ישראל; חואן פרוקר, סגן נשיא ומנהל אזורי של מרכז אירופה, רוסיה, ישראל ואפריקה בפוג'יטסו; פרן קנטוס, מנהל ערוצים לאזור EERA; ודייב הזארד, סגן נשיא שותפים עסקיים לאזור EMEIA בחברה. צילום: פלי הנמר.

תגיות: , , , , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *