22 בספטמבר 2016 ''פלי הנמר''

החגיגה הדיגיטלית של בנק הפועלים – חלק ג'

בכירי הבנק התכנסו בתחילת השבוע על מנת לחגוג את השקתו של הסניף הדיגיטלי החדש של הבנק ● הנמר היה, ראה והתרשם מהחדשנות שבסניף הנוצץ

בתחילת השבוע, בלב רמת החייל ההולכת ומצטופפת בתל אביב, שמגדלים חדשים מתווספים בה חדשות לבקרים, הושק הסניף הדיגיטלי הרביעי של בנק הפועלים. ראשי הבנק התכנסו בלב אזור ההיי-טק של תל אביב, על מנת להשיק את הסניף החדשני והנוצץ.

מהפכת הסניפים הדיגיטליים של בנק הפועלים ממשיכה להתרחב, וזה הסניף הדיגיטלי השני שלה בתל אביב. הסניפים הדיגיטליים הנוספים של הבנק הם הראשון, שהוקם לפני כשנה בפינת הרחובות שדרות נורדאו ואבן גבירול בתל אביב, והסניפים בחיפה וברחובות. כולם משתלבים בתפיסת השירות הרב ערוצית של בנק הפועלים ומציעים שירותים חכמים וזמינים, המתאימים לעידן החדש – הדיגיטלי, כמובן.

מימין: אבי כוכבא, משנה למנכ"ל והממונה על חטיבת החדשנות בבנק הפועלים, ויאיר סרוסי, המנכ"ל, הממונה גם על קידום הבנק בעידן הדיגיטלי.

צמרת גיתם BBDO, משרד הפרסום של בנק הפועלים. מימין: מודי כידון, בעלים שותף ונדל"ניסט משובח, ועידו הרטוג, מנכ"ל משותף.

יאיר סרוסי, היו"ר הוותיק והדינמי של הבנק, שמבטיח שהדיגיטליות היא הדרך הטובה והנכונה להיטיב עם הלקוחות – משיפור השירות ועד הגברת הזמינות.

אריק פינטו, המנכ"ל שנמצא בחודש השני בתפקידו, נאם ברהיטות ובהתלהבות לא מועטה כשחיוך נעים נסוך על ארשת פניו, ואז הטיל את הפצצה: הוא תיאר את שלושת הבנקים הגדולים במדינה – האחד מחדש טכנולוגית כדי לשפר את השירות ללקוחות, השני מחדש טכנולוגית לשם החידוש והשלישי טרם סגר את הפער הדיגיטלי. זכות התגובה לבנק לאומי ולבנק דיסקונט.

שעון חכם לקביעת פגישה – משעון הלקוח לשעון הנציג בסניף. הסניף החדש של בנק הפועלים דיגיטלי לאורך כל הדרך: הלקוחות מזוהים בכניסה לסניף באמצעות המכשיר הסלולרי שלהם, הסניפים הם ללא נייר ונעשה בהם שימוש בחתימה דיגיטלית בטאבלטים. כמו כן, הלקוחות מקבלים שירותי ייעוץ פיננסי מרחוק, באמצעות חדרים פרטיים לביצוע שיחות וידיאו עם יועצים פיננסיים של הבנק. בסניפים גם מוצבים שולחנות מגע שמאפשרים ללקוחות לבנות לעצמם סימולציות פיננסיות.

גיתם BBDO – הצמרת המורחבת: אסף אזולאי, שמונה לא מכבר למנכ"ל משותף של BBDO IM; קרן בכר, סמנכ"לית לקוחות; עידו הר-טוב; ומושיק תאומים, מהצבעוניים ביותר בתעשייה, שבין יתר עיסוקיו הוא בעליה של קבוצת התקשורת והפרסום גיתם. הקבוצה כוללת מספר חברות, בין היתר את משרד הפרסום גיתם BBDO ואת משרד יחסי הציבור גיתם פורטר-נובלי.

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *