28 ביוני 2017 פלי הנמר

היזמים הישראליים פוגשים את ענקית העיתונות הטכנולוגית העולמית

משלחת של TechCrunch, מאתרי הטכנולוגיה הבולטים בעולם, הגיעה לבקר בהיי-סנטר ונצ'רס בחיפה והתרשמה מהיזמות ומהחדשנות בעיר הכרמל

יותר מ-100 יזמים, אנשי היי-טק ומשקיעים השתתפו שלשום (ב') במפגש עם משלחת אתר הטכנולוגיה העולמי TechCrunch, שהגיעה להתארח בהיי סנטר ונצ'רס בחיפה. המשלחת כללה 10 עיתונאים מעמק הסיליקון בארצות הברית, מלונדון, מפריז ומברלין, בהם בלוגרי הטכנולוגיה מייק בוצ'ר, טיטו חמזה ומאט ברנס.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

האירוע נפתח בבראנץ' משותף עם נציגי חברות הפורטפוליו של היי-סנטר ונצ'רס והמשיך במפגשים קצרים לחשיפה ראשונית עם היזמים המקומיים, כהקדמה לראיונות עומק. כמו כן, נועדו חברי המשלחת עם אנשי פורום יזמות חיפה, ולאחר מכן הגיעו לטכניון, שם הם נפגשו עם יזמים מהאקסלרטור Drive. עוד הם סיירו במעבדות מחקר בטכניון, שם התרשמו משיתוף הפעולה שבין מוסד המחקר החיפאי הגדול לתעשיית ההיי-טק הצומחת בעיר.

יעל מיטלמן, מנכ"לית היי סנטר ונצר'ס, הציגה בפני האורחים את פעילות החברות בתחומים השונים, ועודדה יזמים מכל רחבי העיר להציג את מועמדותם לקבלת השקעה מהקרן החיפאית.

לדבריה, "היי סנטר ונצר'ס מייחסת חשיבות רבה לביקור המשלחת של TechCrunch ורואה בכך הבעת אמון ביזמות ההיי-טק החיפאית הצומחת ומתפתחת. לעיר, כבירת ההיי-טק של הצפון, יש מה להציע: מוסדות לימוד אקדמיים מוכווני טכנולוגיה עילית, משאב אנושי איכותי חדור רעיונות מהפכניים ומיזמים פורצי דרך".

היזמות - ישראלית, העיתונות - בינלאומית. צילום: יח"צ

היזמות – ישראלית, העיתונות – בינלאומית. צילום: מיכה בריקמן

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *