20 בנובמבר 2018 ''פלי הנמר''

הנמר בביתן של נט-אפ בתערוכת VMworld בברצלונה

ג'ון רולסון, מנהל שיווק בכיר לאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בנט-אפ, הסביר לנמר על הפתרונות החדשים של החברה, שעונים לאתגרים של הארגונים, בעיקר בתחום הענן

הביתן של נט-אפ היה אחד המרהיבים בתערוכה שנלוותה לכנס VMworld 2018, שהמהדורה האירופית שלו התקיימה באחרונה בברצלונה. בהתאם, הביתן זכה למבקרים רבים – ואין זה פלא, לאור היצע המוצרים והפתרונות של נט-אפ.

במהלך ביקורי בביתן פגשתי בג'ון רולסון, המכהן כמנהל שיווק בכיר לאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בחברה. לרולסון 20 שנות ניסיון בפיתוח אסטרטגיות וניהול קשרים עם ארגונים גדולים, ספקי שירות ושותפים, במטרה ליצור ולפתח הזדמנויות עסקיות.

בתפקידו הנוכחי רולסון מוביל את צוות השיווק, האחראי לפתרונות החברה ולשירותיה באזור EMEA. בתפקידו הקודם בנט-אפ הוא היה אחראי על אסטרטגיית השיווק הגלובלית עבור תשתית הענן של החברה. עוד קודם לכן, הוא שימש כמנהל השיווק של SolidFire, שנרכשה על ידי נט-אפ. רולסון הוא בעל תואר בהנדסת אלקטרוניקה מאוניברסיטת ניוקאסל.

פגישתנו נערכה גם לקראת כנס Insight של נט-אפ, שייערך בקרוב באותו המקום – מרכז הכנסים הענק Fira בברצלונה.

נט-אפ חגגה ב-VMworld שנה לפתרון HCI. הוא הושק בספטמבר 2017 כפתרון ההיפר מאוחד הראשון שמאפשר יכולת שדרוג, אחסון ורישות, ומבטיח איכות שירות ברמה הווירטואלית. בגלל התשתית ההיפר אחודה הזו, נט-אפ הוכרה באחרונה כ-Strong Performer על ידי מכון המחקר פורסטר.

נט-אפ אף הכריזה באחרונה על יכולות משופרות לתשתית זו. בין ההכרזות האחרונות ניתן למצוא עדכונים ל-Trident, מערכת ההקצאה האוטומטית, שעונה לאתגר האחסון המתמשך בקונטיינרים. ההכרזה התפרסמה אחרי שנט-אפ רכשה באחרונה את StackPointCloud, שמציעה פלטפורמה שמספקת קוברנטיס כשירות ותמיכה ישירה ביכולות תיאום יישומים בעננים מרובים. בעקבות הרכישה, השיקה החברה מרכז בקרה אוניברסלי לשירותי קוברנטיס מנוהלים, שעוזר לפרוס מערך רלוונטי בענן בדרך פשוטה בהרבה מבעבר.

רולסון דיבר על כך שצוותי מפתחים פנים ארגוניים ממלאים תפקיד חשוב ביכולות של הארגון, אך המחלוקת התרבותית ארוכת השנים בינם לבין צוותי התפעול מונעת שיתוף פעולה תקין ופורה, וגורמת למחזורי פיתוח איטיים. הוא אמר ששירותי הנתונים החדשים של נט-אפ עוזרים לבנות אמון בין הצוותים האלה. איך? מטרתם לספק את הכלים שיוכלו, בשילוב עם הטכניקות והשיטות של ה-DevOps, לאפשר לחברות לשנות את הפרדיגמה הזאת מן היסוד. נט-אפ, אמר, מספקת מוצרים ושירותים מונחי נתונים, שמיועדים לעזור למפתחים ולצוות התפעול לעבוד בתיאום מוצלח יותר, ובמקביל מעניקים למפתחים את העצמאות הטכנולוגית הדרושה להם כדי להמשיך ליצור ומשפרים את הערך ואת היתרון האסטרטגי של הארגון.

שיתוף פעולה אמיתי – לסרטים מצוירים

שוחחנו בפגישה גם על שיתוף הפעולה החדש שעליו הכריזה נט-אפ עם חברת האנימציה הבינלאומית DreamWorks, ליישום ארכיטקטורת הנתונים Data Fabric ולהתאמתה לצרכיה. זאת, על מנת לאפשר את הרחבת היכולות ואת הצמיחה העתידית של החברה המצליחה בתחום הבידור המשפחתי. אנשי DreamWorks היו הנואמים המרכזיים בכנס Insight‎‏ שנערך השנה בארצות הברית. בנאומם הרחיבו בכירי החברה אודות האופן שבו חוללו הנתונים שינוי עמוק בה ואודות המשמעות של חברה מונחית נתונים.

רולסון סיפר לי על העבודה המשותפת של מהנדסי נט-אפ עם מחלקת ה-IT של DreamWorks, ליישום מיטבי של פלטפורמת Data Fabric, על מנת לענות היטב על צרכי אחסון הנתונים והניהול הייחודיים והגדלים בקצב מואץ של האולפן. מאחורי הגרפיקה המפורטת והסוחפת להפליא שיוצרים האמנים של DreamWorks מסתתרת כמות עצומה של נתונים, המוסיפה ממד של מורכבות לסביבת ה-IT שלה. השותפות של נט-אפ ו-DreamWorks, אמר, מייצגת גישה חדשנית לאתגר הזה, שמתמקדת בניבוי מבוסס ניתוח נתונים וביכולות חדשות אחרות, שיאפשרו גישה בזמן אמת לסדרות נתונים גדולות. שיתוף הפעולה יפשט גם את השילוב והתיאום הכוללים של הנתונים בתשתית ה-IT ההיברידית.

נט-אפ ופתרונות הענן

הפתרונות שנט-אפ מציעה מגשימים את החזון שלה להעניק ללקוחות את הכלים לפתח חידושים בענן, בכל צורה, כדי לשפר את התוצאות העסקיות בזירה הטכנולוגית המתפתחת במהירות. כיום, ארגונים שרוצים להפיק ערך מהנתונים בכל תחומי הפעילות חייבים להשתמש בענן. הענן מאפשר לקבל החלטות עסקיות מושכלות יותר, לשפר את חוויית הלקוח ולנצל את יתרונות האינטרנט של הדברים, כדי להציע שירותים חדשים ולפתח מודלים עסקיים רעננים. אך ההצלחה בענן תלויה בזמינות הגישה לנתונים השמורים בכל סביבת ענן וביכולת לשלב אותם, להגן עליהם ולעשות בהם שימוש אופטימלי.

"הדרישה התחרותית להפוך לארגון מבוסס ענן היא עובדה קיימת עבור הלקוחות שלנו", ציין רולסון. "עם זאת, היכולת להשיג השפעה עסקית כתוצאה מכך אינה מובנת מאליה. החזון שלנו הוא לעודד את לקוחותינו ליצור חידושים מונחי נתונים באמצעות הענן".

Cloud Volumes ONTAP של נט-אפ מציע בקרת נתונים, חיסכון והמשכיות עסקית, והוא המילה האחרונה בתחום של שירותי אחסון בענן לארגון המודרני שהולך וגדל. הפתרון מספק יכולת מובנית לעבור לגיבוי בעת כשל, עם זמינות גבוהה, מאפשר לעמוד בדרישות המדיניות של רשויות התקינה ושל הארגון עצמו, ולהגן על הנתונים מפני מתקפות זדוניות, כגון תוכנות כופר או סחיטה באמצעות וירוס הצפנה.

הצלחות מקומיות – לפי IDC

כל ההצלחה הזאת באה לידי ביטוי גם בישראל. נט-אפ ישראל הוכתרה כמספר אחת בארץ במכירות אחסון לאנטרפרייז, פלאש ו-SAN, על פי נתוני IDC לרבעון השני של השנה, עם נתח שוק של 41.3%. גם בתחום הפלאש היא מובילה את השוק הישראלי, עם נתח של 52.2%, וכך גם בתחום המכירות ל-SAN, שם הנתח שלה עומד על 35.2%.

בשלושת התחומים מובילה נט-אפ בפערים ניכרים ומותירה מאחור את מתחרותיה.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *