4 באוקטובר 2018 ''פלי הנמר''

הנמר מסייר בכנס העולמי של היטאצ'י ונטרה – חלק ג'

במהלך הכנס למד הנמר על כך שהחברה מחזקת את פלטפורמת הבינה המלאכותית שלה למערכות IoT Lumada עם יישומיי תחזוקה ותיקון

Next 18, הכנס השנתי של היטאצ'י ונטרה, שהתקיים בשבוע שעבר בסן דייגו שבקליפורניה לימד הרבה על החברה ועל פתרונותיה. אם בחלקים הקודמים עסקתי בחדשנות של החברה בתחום הנתונים וכיצד היא מניעה את הטרנספורמציה העסקית, ולמדתי על הצמיחה שלה מאז הקמתה לפני כשנה, הפעם אני מתעכב על פתרונות Lumada Maintenance Insights, שירחיבו את הפורטפוליו של פלטפורמת הבינה המלאכותית לסביבת IoT Lumada.

מדובר בפתרונות מבוססי נתונים וכאמור, בינה מלאכותית, בתחום האינטרנט של הדברים. בהיטאצ'י ונטרה יודעים לספר שהפתרונות הללו משתמשים באלגוריתמים מדויקים, מנחים ובעלי יכולות חיזוי, המסייעים ללקוחות לצפות תקלות ומנחים אותם בנוגע לתיקוני תחזוקה נדרשים, שיפור פעולות ומניעה של זמן השבתת ציוד. שיפורים אלה, על פי החברה, עוזרים לארגונים לספק תוצאות עסקיות משופרות, על ידי מקסום הכוח הטמון בנתונים בכל מקום שבו הם מאוחסנים – החל מהדטה סנטר והענן, ועד לנקודות הקצה. בכך הם מקדמים את הארגונים בעולם העסקי, הדיגיטלי ומבוסס הנתונים של ימינו.

מהי Lumada? אנליטיקה תעשייתית מתקדמת - מנקודות הקצה במכונות ועד לענן. צילום: פלי הנמר

מהי Lumada? אנליטיקה תעשייתית מתקדמת – מנקודות הקצה במכונות ועד לענן. צילום: פלי הנמר

כחברה חדשנית, ה-Lumada Maintenance Insights של היטאצ'י ונטרה משלבים מודלים של למידת מכונה. הפתרונות משתמשים בניתוח נתונים כדי להבין את תקינות הציוד עם נתוני תיקון היסטוריים ועכשוויים, ולאחר מכן מנתחים את הנתונים כדי להמליץ על פעולות תחזוקה או תיקון נחוצות.

על אילו אתגרים הפתרונות עונים?

בחברה ביקשו לענות על מספר אתגרים נפוצים של לקוחות, ביניהם השבתת ציוד – תקלות לא מתוכננות המשפיעות על מדדי הפעלה מרכזיים; תיקון כשלים בפעם הראשונה: עלויות גבוהות יותר עבור עיבוד מחדש וייצור שאבד; מלאי של חלקים עודפים: חלקים לא נכונים במקומות הלא נכונים ובזמן הלא נכון; ושביעות רצון נמוכה של הלקוח, שמביאה לירידה בשיעורי חידוש חוזי תחזוקה. כמו כן, הפתרונות עוקבים ומכינים המלצות תיקון, אופטימזיציה לזמני תחזוקה, אופטימיזציה לאספקת מלאי חלקים ויעילות תחזוקה.

גם דטה סנטרים הם פסי יצור תעשייתיים מבוססי אינטרנט של הדברים של ציוד IT, שאותו Lumada יודעת לנהל ולנתח. צילום: פלי הנמר

גם דטה סנטרים הם פסי יצור תעשייתיים מבוססי אינטרנט של הדברים של ציוד IT, שאותו Lumada יודעת לנהל ולנתח. צילום: פלי הנמר

פתרונות ה-Lumada Maintenance Insights החדשים של היטאצ'י מתאימים לתעשיות התחבורה, הייצור והאנרגיה, המסתמכות על ציוד מורכב בסביבות שבהן זמן השבתה לא מתוכנן יכול לגרום להשלכות משמעותיות מבחינת עלויות ובטיחות. לקוחות מוציאים כ-37 מיליארד דולר על פתרונות מתחרים, ש-"תופרים" יחד מוצרי תוכנה שונים לתכנון, הכנה, תיקון ותחזוק פעילויות תיקון. לעומתם, ה-Lumada Maintenance Insights מספקים גישה רציפה ומשולבת לכל בעלי התפקידים שלוקחים חלק בתחזוקה ובתיקון הארגון – החל מטכנאים ומנהלי תחזוקה ועד למנהלי תפעול ומובילי הקו העסקי.

כאשר לקוחות מתעשיות שונות מתכוננים לשיבושים הנובעים מהאינטרנט של הדברים, הם זקוקים לפתרונות מקצה לקצה, המספקים ערך עסקי. עליהם לבחור מערכות שמספקות גמישות במודלי פריסה מסוג קצה עד ענן עם התהוות הדרישות החדשות של ניהול נתוני הקצה. פלטפורמת Lumada מספקת טכנולוגיות פלטפורמה מודולרית, יישומים ומומחיות בתחום השירותים המקצועיים, המסייעים לארגונים לאמץ את ה-IoT ללא דאגות.

בראד סוראק, מנהל מוצר ואסטרטגיה ראשי בהיטאצ'י ונטרה. צילום: פלי הנמר

בראד סוראק, מנהל מוצר ואסטרטגיה ראשי בהיטאצ'י ונטרה. צילום: פלי הנמר

בראד סוראק, מנהל מוצר ואסטרטגיה ראשי בהיטאצ'י ונטרה, אמר כי "הופעת האינטרנט של הדברים במגוון ענפי תעשייה הציגה אתגרים חדשים ללקוחות בעודם משקיעים מאמצים כדי לשמור על יתרון תחרותי. היטאצ'י מספקת מומחיות משולבת בטכנולוגיות תפעוליות וטכנולוגיות מידע שאין דומה לה ומניחה יסודות חזקים לפיתוח פתרונות שיסייעו להתמודד עם האתגרים החדשים".

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *