20 בדצמבר 2017 ''פלי הנמר''

השי הנבחר: ארנק הביטקוין של מיקרוסופט

מדור חדש מציג בפניכם את המתנות היפות והגימיקים השיווקיים הנחמדים שחברות מוציאות מפעם לפעם ● המדור הראשון: מיקרוסופט מוכיחה שהביטקוין יכול להיות טעים, ולא רק בגלל העלייה המטאורית בשערו

אומרים ששונא מתנות יחיה, אבל במיוחד כשהן מעוצבות יפה ובעלות הקשרים אקטואליים חזקים – אך טבעי הוא לאהוב אותן. לכן, אנחנו בוחרים להעניק אות וירטואלי, תחת השם GAMA (ר"ת Give Away Monthly Awards), למתנות יפות שמוציאות חברות ושיצודו את עינינו.

החברה הראשונה שמקבלת את האות היא מיקרוסופט (Microsoft). לידינו התגלגל "ארנק ביטקוין", שיצרה חטיבת השיווק של הסניף הישראלי של החברה, בראשות שירה פאיאנס בירנבוים, ה-COO וה-CMO .

הרקע לארנק היפה הוא פלטפורמת הענן החדשה בתחום הבלוקצ'יין, שמיקרוסופט משיקה בימים אלה ושזוכה לכינוי פרויקט קוקו (Project Coco). מדובר בתשתית בלוקצ’יין פנים ארגונית, שמבוססת על מערכת קוד פתוח מאובטחת ומבוזרת, מאפשרת סקייל גבוה ועומדת בדרישות העיקריות של ארגונים גדולים בתחומי אבטחת המידע.

כדי להשיק את השירות החדש, מיקרוסופט ישראל עיצבה ארנקים מיוחדים לשמירה על מטבעות שוקולד קריפטוגרפיים, במטרה להדגים לכל מי שמתנסה בטכנולוגיה החדשה שרק הפלטפורמה שלה מאפשרת לעבוד עם בלוקצ'יין תוך שמירה על פרטיות ואבטחת מידע. בנוסף, החברה הנפיקה מטבעות "ביטקוין" מיקרוסופטיים משוקולד, שממתינים כהפתעה בתוך הארנק. היא הדפיסה כ-5,000 מטבעות ו-2,500 ארנקים, וחילקה אותם במסגרת השקת שירות הבלוקצ'יין לעסקים, שאירע במהלך החנוכה.

כפי שניתן לראות בתמונות, לכל מטבע וארנק יש שני צדדים.

אם גם החברה שלכם מעוניינת להציג במדור מתנה יפה ומקורית, אתם מוזמנים לפנות לכאן.

הצד הביטקויני

הצד הביטקויני. צילום: פלי הנמר

הצד המיקרוסופטי

הצד המיקרוסופטי. צילום: פלי הנמר

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *