17 בדצמבר 2017 ''פלי הנמר''

חוגגים חנוכה ומשרדים חדשים עם Dell-EMC ישראל

עובדי ובכירי Dell-EMC ישראל ואניה מוראד, סגנית נשיא בכירה ומנכ"לית החברה ב-EMEA, התכנסו כדי לחנוך את המשרדים החדשים בהרצליה פיתוח ולקיים את מצוות החג

כשנה לאחר המיזוג הענק בתעשיית ההיי-טק הגלובלית, שיצר את Dell-EMC, הושקו לפני ימים אחדים המשרדים החדשים של ארגון המכירות של החברה המאוחדת בישראל, תחת קורת גג משותפת עם מרכז המצוינות שלה, בהרצליה פיתוח. כעת, משתרעת פעילות החברה בישראל על פני ארבע קומות בבניין אחד, כשיש לה מרכזי פיתוח נוספים בקיבוץ גליל ים, בבאר שבע ובחיפה. את כלל מרכזי הפיתוח של Dell-EMC בארץ מנהלת ד"ר ארנה ברי.

המשרדים החדשים הושקו באירוע חגיגי, בו התקבצו מאות העובדים בארגון המכירות. המנכ"לים המשותפים, שלומי קוארטלר מדל (Dell) ישראל וליאור פוני מ-EMC ישראל, קבעו את המזוזה, בירכו את ברכת הבית ואיחלו לכולם שגשוג ובריאות. לאחר טקס גזירת הסרט והדלקת נר ראשון של חנוכה, הוזמנו העובדים לצבוע יחד את "תמונת הבית", שתקשט את הכניסה למשרדים, שתוכננו על ידי משרד סתר אדריכלים, להרים כוס שמפניה וליהנות ממבחר עצום של סופגניות וכיבוד עשיר.

"סופגניות נאכל בם לרוב". צילום: ניב קנטור

"סופגניות נאכל בם לרוב". צילום: ניב קנטור

אורחת הכבוד באירוע הייתה אניה מונרד, סגנית נשיא בכירה ומנכ"לית Dell-EMC ב-EMEA. מונרד הביעה התפעלות מהמשרדים המעוצבים ואמרה: "כשראיתי את החלל הריק בביקור לפני כמה חודשים, לא יכולה הייתי לדמיין שזו תהיה התוצאה. אני שמחה ונרגשת להיות בישראל להדלקת נר ראשון של חנוכה. זה מעמד שאין סיכוי שהייתי מחמיצה". היא ציינה בפני העובדים כי "סביבת העבודה החדשה שלכם נהדרת ומעוררת השראה, ואין לי ספק שתגיעו גם בשנה החדשה להישגים מקצועיים מרשימים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *