15 באוקטובר 2019 ''פלי הנמר''

כנס NEXT של היטאצ'י ונטרה – ההכרזות; חלק א'

שלט ברוכים הבאים לכנס NEXT של היטאצ'י ונטרה. צילום: פלי הנמר
שלט ברוכים הבאים לכנס NEXT של היטאצ'י ונטרה. צילום: פלי הנמר

כ-2,000 מנהלים ומקצוענים השתתפו השנה בכנס NEXT של היטאצ'י ונטרה, שבו הכריזה החברה, בין היתר, על המכונה העצומה והגדולה מסוגה בעולם, המכונה Virtual Storage Platform VSP 5000, המספקת ביצועים שוברי שיא של 21 מיליון IOPS ומסוגלת להתרחב להיקף אחסון עצום של 69 פטה

היטאצ'י ונטרה, חברה פרטית בבעלותה המלאה של חברת היטאצ'י היפנית הגלובלית, שבבעלותה יותר מ-400 חברות ומחזורה השנתי כ-100 מיליארד דולרים, עורכת זו השנה השלישית את כנס NEXT הבינלאומי ללקוחותיה, לשותפיה ולמנהליה. החברה, הזכורה היטב זה 30 שנה בשמה עד לפני שנתיים – HDS, מאמינה כמיטב המסורת היפנית, שכדי למשוך לקוחות מספיק לייצר מוצרים ופתרונות מצוינים טכנולוגית, והם כבר ייקנו.

ג'ונתן מרטין, סמנכ"ל השיווק הגלובלי החדש של החברה, סיפר לי בראיון עמו, שהופתע לגלות שבשפה היפנית חסר המושג "שיווק". יש "מכירות" ויש "פרסום", שני תחומים שההוצאות עליהם והציפיות מהם נמדדות יחסית בקלות, מה שלא מתקיים בתחום השיווק. בכל מקרה, בכנס השנה הוכרז כבר המועד לכנס הבא ב-2020, שייערך גם הוא בלאס וגאס.

כ-2,000 מנהלים ומקצוענים השתתפו השנה בכנס, אך בגלל יום הכיפורים לא הגיעו נציגים מישראל. בשנה הבאה בנובמבר כבר ישתתפו לקוחות ושותפים מישראל.

Virtual Storage Platform VSP 5000

בין שלל ההכרזות על מוצרים, פתרונות, חידושי ייעוץ ושירותים מנוהלים בלטה ההכרזה על המכונה העצומה והגדולה מסוגה בעולם, המכונה Virtual Storage Platform VSP 5000, מערך אחסון פורץ מעטפת הביצועים, האמינות והגידול, המקובלים בתעשייה.

שם הקוד בעת פיתוח המערך היה "ג'ופיטר" והוא כולל, בין היתר, סוויטה נרחבת של שירותי אחסון נתונים, המבוססים בחלקם על פלטפורמת AI של החברה, וגם את Hitachi Ops Center, שמאפשר ללקוחות לפשט את הניהול של אחסון הנתונים במעבר בין המתקן לענן ולקצוות (edge). בשורה התחתונה, אפשר לראות בהכרזה מעין הצבת אתגר לכל מתחרותיה של היטאצ'י-ונטרה, כמו DELL-EMC, HPE, נט-אפ ויבמ בין היתר – בטענתה שמערך VSP 5000 הוא המהיר ביותר ובעל הביצועים החזקים ביותר וגם האמין בתעשייה.

המערך אדיר הביצועים המהיר בעולם. צילום: פלי הנמר 

הפתרון, המתבסס על Hitachi Accelerated Fabric החדש, מספק ביצועים שוברי שיא של 21 מיליון IOPS (קצב קלט/פלט לשנייה) ומסוגל להתרחב להיקף אחסון עצום של 69 פטה, מעבר לכל המתחרים. מערך הפלאש המבוסס על פרוטוקול NVMe החדש מייצר את הבסיס לעמידה בכל עומס עבודה ובכל נפח. בזכות הביצועים והגמישות של היטאצ'י, לקוחות יכולים להזניק את האוטומציה שלהם באמצעות יכולות תפעול טובות יותר וטכנולוגית AI.

 מערכי האחסון העוצמתי של הדור הבא, עם תשתית חדשה, מציגים ארכיטקטורה של scale-out ו-scale-up לכל עומס עבודה ובכל נפח.

סדרת VSP 5000 היא מערכת האחסון היחידה בתעשייה, אשר מציעה את הגמישות כדי לשלב מדיה של אחסון SAS ו-NVM באותו מערך. בכך היא מאפשרת אופטימיזציה של עלויות וביצועים לרוחב עומסי עבודה שונים. ריבוד חכם ממנף יכולות AI ולימוד מכונה כדי לקדם נתונים לשכבת אחסון אופטימלית להאצת אפליקציות, או להוריד אותם ממנה.

סדרת ה- VSP תוכננה כך שלקוחות יכולים להתחיל בקטן ולצמוח על פי הצורך, עד להיקפי ענק, תוך שהם מקבלים יכולת חיזוי של רמות השירות. הוא נועד כדי להאיץ ולאחד מגוון עומסי עבודה מכל סוג – מערכות מסורתיות, אפליקציות קונטיינרים מודרניות, אנליטיקה ואפילו מיינפריים. בכך ניתן לאחד יותר אפליקציות מאי פעם ולהשיג חסכון בעלויות והקטנת תביעת הרגל של מרכז הנתונים.

Ops Center

היטאצ'י ונטרה הציגה גם את תוכנת הניהול Hitachi Ops Center החדשה, וכן מערכת הפעלה מעודכנת לווירטואליזציה של אחסון. יחדיו, טכנולוגיות אלה מאיצות את הטיפול בעומסי העבודה  במרכז הנתונים ומייצרות מוכנות ל-IT העתידי. הארכיטקטורה החדשנית של הפתרונות מהווה את הבסיס האידאלי למודרניזציה של מרכז הנתונים, הענן וסביבות ה- DataOps.

"סדרת ה- VPS 5000 מספקת ללקוחותינו קרקע פורה להשגת יתרון תחרותי דיגיטלי על פני המתחרים ובסיס לתוצאות עסקיות משופרות", אמר בראד סורק, סמנכ"ל מוצרים ואסטרטגיה בהיטאצ'י ונטרה. "היטאצ'י ונטרה מספקת את הבסיס לחדשנות, שהלקוחות שלנו מחפשים בתשתית ה-IT הארגונית, לצד פתרונות שהונדסו כדי להיות מוכנים לעתיד עם אתגרי מרכז הנתונים של המחר".

בראד סורק, סמנכ"ל מוצרים ואסטרטגיה, היטאצ'י ונטרה. צילום: פלי הנמר

המשך יבוא…

הכותב היה אורח החברה בכנס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *