26 ביוני 2017 ''פלי הנמר''

לנובו במרכז… הנתונים; חלק ב'

בכנס שערכה באחרונה בניו-יורק השיקה לנובו שורה של פתרונות לדטה סנטרים ולמחשוב האישי ● הנמר היה, ראה והתרשם

משתתפים רבים הגיעו בשבוע שעבר לניו-יורק ל-Transform, המפגש השנתי של לנובו (Lenovo). מי שבא לכנס יכול היה לראות בין המוני האנשים לקוחות, שותפים, נציגי מדיה נבחריםם וכמובן – נציגי החברה עצמה, בראשותו של המנכ"ל והיו"ר, יאנג יואנצ'ינג, שמכונה YY.

אנשי לנובו הציגו באירוע את קווי המוצר החדשים שלה למחשוב האישי ולדטה סנטרים – שרתים, אחסון ורישות.

המוטו של החברה הוא לספק את הפתרונות הטובים המשתלבים במהפכת התבונה: אינטליגנציה מלאכותית, מציאות רבודה ומציאות וירטואלית. או, באנגלית – AI, AR ו-VR. כמו כן, היא הציגה את שלל היישומים שלה לתחומים הבולטים בעולם הטכנולוגי החדש, כגון רכב אוטונומי, רובוטים ורחפנים. כל אלה צריכים פלטפורמות אדירות עוצמה ניידת, כמו גם דטה סנטרים חזקים, כדי לספק נתונים למקבלי ההחלטות. שהרי שם המשחק הוא הנתונים של הארגון והאם הוא מוציא את המיטב מהם. בלנובו אומרים שמקבלי ההחלטות יכולים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר בעזרת הפתרונות שלהם.

היה מעניין ומעשיר לשמוע על ההתפתחויות הבולטות האחרונות בתחומים שבהם עוסקת לנובו ובעולם הטכנולוגי בכלל, ולחזות בתוצאות שאליהן מביאים פתרונותיה. לפניכם תמונות שממחישות את הדברים הללו.

סרג'י גירונה, מנהל התפעול של מרכז מחשבי העל בברצלונה. המחשבים הללו מבוססים על שרתי X86 של יבמ (IBM), המיועדים לדטה סנטרים של לנובו. אלה החליפו מערכות קודמות, מבוססות Power של יבמ. יחד איתו בתמונה: איירין גונזלס, מנהלת השותפים של לנובו לאזור אירופה, הכולל את ישראל.

אינטל (Intel) היא שותפת פלטינה של לנובו. שותפות הכסף שלה הן נוטניקס (Nutanix) ומיקרון (Micron) בחומרה ורד-האט (RedHat) עם VMware במערכות הפעלה.

קירק סקאוגן, סגן הנשיא הבכיר שעומד בראש אגף הדטה סנטרים של לנובו. סקאוגן הצטרף לחברה לפני חודשיים, לאחר 27 שנים באינטל. הוא פרש במפגש בניו-יורק את ההכרזות: מההכרזה הגדולה ביותר – של פתרונות לדטה סנטרים – ועד להכרזה על שרת X86 ה-20 מיליון שלנובו סיפקה עד היום.

מיצובה הגלובלי של לנובו בחמישה נתונים: מכירות של 43 מיליארד דולר; 52 אלף עובדים; שירות לקוחות ב-160 מדינות; שבעה דטה סנטרים למו"פ; וחמישה דטה סנטרים לייצור.

לנובו משפרת את חוויית הלקוחות שלה באמצעות שרשרת האספקה הגלובלית שלה, השירות והתמיכה, והמחקר, שמביא אותה למקום הראשון בסקר אמינות.

כאמור, לנובו ראשונה בסקר אמינות מוצריה מבוססי X86 – לפני פוג'יטסו (Fujitsu) וסיסקו (Cisco), הצמודות אליה, והרחק מעל אורקל (Oracle), כמו גם HP ודל (Dell). זמן ההשבתה הלא מתוכננת של שרתיה עומד על 1% בלבד.

אתם מוזמנים לקרוא ולהיווכח אילו נתונים מביאים את לנובו להיות ממובילות תחום פלטפורמות ארכיטקטורת ה-X86 – גם בתחום מחשבי העל HPC, בו היא נמצאת במקום השני.

תמצית ההכרזה הגדולה: 14 פלטפורמות שרתים, שבע הצעות אחסון וחמש מערכות מיתוג רישות.

לנובו הגדילה את מצבת מחשבי העל שלה מ-0 לפני שלוש שנים ל-92 כיום. היא נכנסה לתחום רק לפני שנתיים, כשרכשה מיבמ את חטיבת שרתי ה-X86 שלה (לאחר שבתחילת דרכה, לפני 12 שנים, היא רכשה את חטיבת ה-PC של הענק הכחול), ומאז חלה הקפיצה הגדולה, עד שהיא הגיעה למקום השני בדירוג העולמי.

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

תגיות: ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *