21 ביוני 2017 ''פלי הנמר''

לנובו הכריזה על פורטפוליו הדטה סנטרים הגדול בהיסטוריה שלה

משפחת המוצרים החדשה מאפשרת ללקוחות לרתום את "מהפכת התבונה" כדי לתמוך ביכולות כמו אנליטיקת נתונים, מחשוב עתיר ביצועים, ענן היברידי ולימוד מכונה

לנובו (Lenovo) הכריזה אמש (ג'), בכנס הלקוחות Transform שהיא עורכת השבוע בניו-יורק על פורטפוליו הדטה סנטרים החדש שלה – הגדול בהיסטוריה של החברה.

על פי לנובו, משפחת המוצרים החדשה מאפשרת ללקוחות לרתום את "מהפכת התבונה" – כפי שהיא מכנה את מגמות האינטליגנציה המלאכותית וה-Smart – כדי לתמוך ביכולות כמו אנליטיקת נתונים, מחשוב עתיר ביצועים, ענן היברידי ולימוד מכונה.

סיסמת הכנס וההכרזה. צילום: פלי הנמר

סיסמת הכנס וההכרזה. צילום: פלי הנמר

מנכ"ל לנובו, יאנג יואנקינג, המכונה YY, פתח את הכנס, שבמרכזו עמדה ההכרזה. זו התבססה על מערך חדש של מותגי ThinkSystem ו-ThinkAgile, המבוסס על שרתי x86 של אינטל (Intel). המערך מהווה המשך למותג ה-ThinkPad, שקיים מזה 25 שנים. זאת, כדי למנף את מיצובה בעולם הדטה סנטרים, בו הייתה פחות מוכרת.

"ההכרזות מסמלות אירוע משמעותי במחויבות של לנובו לקידום חוויית הלקוחות בדטה סנטרים", אמר קירק סקאוגן, נשיא קבוצת השרתים בלנובו, שהצטרף לחברה באחרונה, לאחר 27 שנים באינטל. הוא ציין כי "המובילות שלנו בשביעות הרצון של הלקוחות בתחום ה-x86 ובאמינות שרתי ה-x86, יחד עם המותגים החדשים ThinkSystem ו-ThinkAgile ועם הפורטפוליו החדש של פתרונות הדטה סנטרים מייצגים את פתרונות הדטה סנטר האמינים, הזריזים ועם הביצועים הגבוהים ביותר בתעשייה".

קירק סקאוגן, נשיא קבוצת השרתים בלנובו. צילום: פלי הנמר

קירק סקאוגן, נשיא קבוצת השרתים בלנובו. צילום: פלי הנמר

תמיכה בשינויים דיגיטליים – הסיבה העיקרית לקבלת החלטות ב-IT

פתרונות הדטה סנטרים של לנובו, ThinkSystem ו-ThinkAgile, מספקים לארגונים משאבים שניתנים להתאמה לצרכים המתפתחים של העסק. לפי מחקר אחרון שביצעה IDC, כ-72% מהמנמ"רים ומשאר המובילים הטכנולוגיים ציינו כי תמיכה בשינויים דיגיטליים ובצמיחה עסקית הן הסיבות המובילות בקבלת החלטות לגבי תשתית ה-IT.

בשלוש השנים האחרונות התקדם תחום הענן ההיברידי באופן משמעותי, כשבמקביל, ארכיטקטורות מוגדרות תוכנה ותשתיות אחודות הובילו לתזוזה בסטטוס קוו עבור תשתיות IT בעסקים הגדולים ביותר. כדי להגיב לשינויים, לקוחות נדרשים להתמודד עם אתגרים הכוללים שינוי באסטרטגיות התשתית שלהם, וכן לחשוב כיצד להכשיר אותם כבר כעת באופן הטוב ביותר לקראת העתיד.

לנובו צמחה למכירות של 43 מיליארד דולר ול-52 אלף עובדים. צילום: פלי הנמר

לנובו צמחה למכירות של 43 מיליארד דולר ול-52 אלף עובדים. צילום: פלי הנמר

הפורטפוליו של ThinkSystem, המבוסס על מעבדי Xeon של אינטל, הוא מותג אחוד ויחיד שמקיף שרתים, אחסון ומערכות רשת. ThinkAgile הוא השם לפורטפוליו של פתרונות מוגדרי תוכנה שנבנה על היסודות של ה-ThinkSystem ומתאים אותו לצרכים המשתנים של ה-IT, תוך כדי הפחתת המורכבות והעלויות הנוצרות ב-IT המסורתי – נמסר מלנובו. בחברה טוענים כי שילוב הפורטפוליו של ThinkSystem עם זה של ThinkAgile מספק את העוצמה ללקוחות ליצירת דטה סנטרים מודרניים. כך, לדבריה, הם מקבלים פשטות, זריזות וגמישות.

ThinkSystem מאפשר ללקוחות להתמודד עם מורכבות היתר ומעניק להם את היכולת לפשט את תשתית ה-IT, כמו גם להעצים את רמות השירות של הפעולות בדטה סנטר, הקשורות ישירות לצמיחה העסקית. בלנובו מאמינים שלקוחות לא צריכים לבחור בין טכנולוגיות שונות, מתוך פחד להינעל על יצרן אחד או מתוך אי יכולת להתאים את הטכנולוגיה לשינויים בעומסי העבודה. ThinkSystem משלבת את הטוב של מערכות ה-Systemx הוותיקות של יבמ (IBM) עם ThinkServer של לנובו לפתרון שנשען על שרתי x86.

לנובו ראשונה בשביעות רצון הלקוחות. צילום: פלי הנמר

לנובו ראשונה בשביעות רצון הלקוחות. צילום: פלי הנמר

בנוסף, ThinkAgile מציע שילוב של פתרונות המתאימים עצמם לשינויים בצרכי ה-IT והעסקים, ומספקים מהירות, ניהול מופשט ואת הזריזות של שירותי הענן, תוך שמירה על השליטה והבקרה של ה-IT במתקן. אלה פתרונות שבנויים, משולבים ונבדקים מראש, ומספקים למרכזי הנתונים יכולות כגון ניהול מחזור חיים אוטומטי, הקטנת עלות הבעלות הכוללת והקטנת הצורך במשאבי IT כדי לשמור על הפלטפורמה.

מערכת ה-Thinksystem Pad. צילום: פלי הנמר

מערכת ה-Thinksystem Pad. צילום: פלי הנמר

הפתרונות כוללים את סדרת ה-ThinkAgile SX עבור Azure Stack של מיקרוסופט (Microsoft) וכן פתרונות ברמת מארז ThinkAgile SX, המשלבים רשתות עם פתרונות hyperconverged. החברה מציעה ללקוחותיה מערכות מוגדרות תוכנה, בשילוב ההשקעות במערכות הישנות שלהם.

"פי 10 כוח מחשוב ממחשב העל הקודם"

אתמול פרסמנו כי לנובו סיפקה למרכז מחשוב העל בברצלונה את מערכת Xeon Platinum של אינטל. המחשב, MareNostrum 4, מריץ מטלות מדעיות ומחקר הנדסי, משלב 48 מארזים עם יותר מ-3,400 צמתים בהם מותקנים המעבדים הללו, וגם זיכרון מרכזי של 390 טרה-בייט. העוצמה שלו תהיה יותר מ-11 פטה-פלופים לשנייה, וזה יאפשר למרכז לבחון ולנתח את הביצועים של ההתפתחויות העדכניות ביותר בשדה מחשוב העל.

סרג'י גירונה, מנהל התפעול של מרכז מחשבי העל בברצלונה. צילום: פלי הנמר

סרג'י גירונה, מנהל התפעול של מרכז מחשבי העל בברצלונה. צילום: פלי הנמר

"פלטפורמת ה-x86 ThinkSystem החדשה שהושקה מספקת לנו פי 10 כוח מחשוב ממחשב העל MareNostrum הקודם, מה שמאפשר למרכז בברצלונה להמשיך במחקר המדעי שמשפר את מאמצי האנושות לחפש ידע חדש ולהתקדם", אמר סרגי ג'ירונה, מנהל התפעול של המרכז.

ליסה ספלמן, סגנית נשיא ומנכ"לית מוצרי Xeon באינטל, אמרה כי "כשותף מפתח בתעשייה, יש לנו היסטוריה עשירה של שיתוף פעולה עם לנובו. הצגת הפורטפוליו החדש ThinkAgile ו-ThinkSystem מהווה הרחבה טבעית של המחויבות ארוכת השנים שלנו לספק ללקוחות פתרונות מרכז נתונים ואמינים, שיאפשרו ללקוחות לנצל עומסי עבודה מודרניים כמו בינה מלאכותית כדי לספק שירות".

ליסה ספלמן, סגנית נשיא ומנכ"לית מוצרי Xeon באינטל. צילום: פלי הנמר

ליסה ספלמן, סגנית נשיא ומנכ"לית מוצרי Xeon באינטל. צילום: פלי הנמר

הפתרונות בפורטפוליו המוצרים החדש יהיו זמינים במהלך הקיץ הנוכחי.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לכנס.

תגיות: ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *