2 בנובמבר 2016 ''פלי הנמר''

לנובו הציגה את מערך הפתרונות לעולם הדטה סנטר מוגדר התוכנה

החברה מציעה משפחת מוצרים רחבה - מתחנות עבודה, שרתים ומוצרי אחסון ועד סמארטפונים ומחשוב לביש ● מערך הפתרונות שלה מיועד לסביבות וירטואליות ולסביבות ענן

בפני כ-10,000 משתתפים בכנס VMworld 2016 Europe, שנערך באחרונה בברצלונה, הציגה לנובו (Lenovo) את מערך פתרונות ה-SDDC (דטה סנטר מוגדר תוכנה) שלה לשוק הארגוני. כן היא הציגה בכנס את תוצרי שיתופי הפעולה שלה עם חברות כנוטניקס (Nutanix), אינטל (Intel) סאפ (SAP) ו-VMware.

לנובו חולשת על משפחת מוצרים רחבה – מתחנות עבודה, שרתים ומוצרי אחסון ועד סמארטפונים ומחשוב לביש. מערך הפתרונות שלה מיועד לסביבות וירטואליות ולסביבות ענן. לצד זאת, מציעה החברה כלי ניהול מערכות חדשים, קלים לשימוש וסקלביליים, שמאפשרים לחברות ולארגונים לנהל את התשתיות שלהם בסביבות וירטואליות ובסביבות ענן, או לבחור באחסון באמצעות תוכנה (SDS) ופתרונות Hyper Converged.

כדי להתמודד עם התפוצצות המידע והצורך של ארגונים להגיב לתנאי השוק המשתנים, הם נדרשים להתייחס לדטה סנטרים במונחים של גמישות, קיבולת וביצועים. פיתוח במערכות, אחסון ועבודה ברשת מציעים כיום מגוון של הזדמנויות לייעול ושיפור סביבות ה-VMware. לנובו הציגה בכנס כיצד טכנולוגיות ה-Hyper Converged שלה, בשיתוף נוטניקס ו-SimpliVity, משנות את התשתיות הווירטואליות ממודל מונוליטי למודל מודולרי מדורג, מבוסס מוצרים.

האתגר: ניהול ובקרת מערכות

אחד האתגרים העיקריים של המודל המדורג היא לספק ניהול ובקרת מערכות. במהלך האירוע הציגה לנובו את ביצועיה של תוכנת הניהול XClarity וכיצד היא משתלבת לתוך מסגרת הניהול של VMware, תוך מתן שליטה מלאה – מרמת המכונות הווירטואליות ועד לרמת החומרה. XClarity, שזמינה בכל השרתים של לנובו, מבצעת גילוי, ניטור, הגדרה, עדכון ומקסום ניצול החשמל, ועושה זאת באופן ממוכן. התוכנה מאפשרת לנהל את תשתית הארגון מכל מקום ובכל עת מהטלפון הנייד. XClarity מקטינה את שלבי הפריסה ב-75% ואת זמן הפריסה משעה עבור מערכות לא מנוהלות עד לשש דקות.

הביתן של לנובו עורר התעניינות רבה בקרב הבאים לתערוכה שנלוותה לכנס. צילום: פלי הנמר

הביתן של לנובו עורר התעניינות רבה בקרב הבאים לתערוכה שנלוותה לכנס. צילום: פלי הנמר

עוד הציגה החברה את התקני האחסון מוגדר התוכנה (SDS – ר"ת Software Defined Storage), תחת השם StorSelect. התקנים אלה, ביניהם Lenovo Storage DX8200N ו-DX8200C, נתמכים מקצה לקצה על ידי לנובו ומאפשרים פריסה של פתרונות אחסון ברי התאמה.

אורי שפמן, מנהל מכירות דטה סנטר מוגדר תוכנה ו-Hyper Converged בלנובו לאירופה, אפריקה והמזרח התיכון. צילום: פלי הנמר

אורי שפמן, מנהל מכירות דטה סנטר מוגדר תוכנה ו-Hyper Converged בלנובו לאירופה, אפריקה והמזרח התיכון. צילום: פלי הנמר

חבילת הפתרונות של לנובו כוללת ארכיטקטורות ענן, Big Data, אנליטיקה, בסיסי נתונים ו-וירטואליזציה. החברה שיפרה שתי ארכיטקטורות ייחוס חדשות עם VMware Software Defined Data Center ועם Red Hat Enterprise Linux OpenStack, כדי לעזור ללקוחות להאיץ פריסות ענן. המוצרים והפתרונות הארגוניים של החברה מגיעים עם הגיבוי הכלל עולמי של Lenovo services.

"פורטפוליו השרתים והפתרונות שלנו מעניק ללקוחות את האפשרות להאיץ את ההחלטות העסקיות שלהם, למקסם את זמן העבודה של הדטה סנטר ולפשט את ניהול ה-IT. השרתים שלנו מספקים ביצועים מהירים יותר מהמתחרים בתחומי הווירטואליזציה, בסיסי הנתונים, המחשוב עתיר הביצועים ועומסי העבודה, שפועלים בתעבורה בקצב גבוה. שיפורי המהירות הללו, כשהם משולבים יחד עם השיפורים בכלי ניהול המשאבים XCalrity, מאפשרים ללקוחות להאיץ את ביצועי המערכות שלהם ולקצר את זמן הפריסה והניהול שלהן. לנובו מחויבת לאספקת חדשנות מונעת מטרה, בחירה וגמישות, וכן לאספקת פתרונות ניהול ללקוחותיה", אמר אורי שפמן, מנהל מכירות דטה סנטר מוגדר תוכנה ו-Hyper Converged בלנובו לאירופה, אפריקה והמזרח התיכון.

תגיות: ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *