5 באפריל 2016 ''פלי הנמר''

ניו-יורק, ניו-יורק

מימין: ברי זלר, אופק גבאי, שלומי להב ויורם בלומנטל. צילום: שחר נעים ויעל כהן
מימין: ברי זלר, אופק גבאי, שלומי להב ויורם בלומנטל. צילום: שחר נעים ויעל כהן

ברי זלר, סגן נשיא ב-Cushman& Wakefield והאחראי על שיווק One World Trade Center, הגיע לארץ כדי לשווק את הבניין הניו-יורקי ● הנמר היה וראה

One World Trade Center, הבניין שנבנה על חורבות מגדלי התאומים בניו-יורק, הוא בניין מרהיב ביופיו. לצד המשרדים, החברות והאנשים הרבים שמגיעים לשם לעבודה או לפגישות, מונצחים שם בצורה מכובדת ויפה אלפי ההרוגים באסון התאומים, ה-11 בספטמבר.

השבוע הגיע לישראל ברי זלר, סגן נשיא ב-Cushman & Wakefield והאחראי על שיווק One World Trade Center. ביקורו היה קצר מאוד – 36 שעות, שבמהלכן הוא נפגש עם בכירים במשק, שעומדים בראש חברות גלובליות שבסיסן בישראל, והציג בפניהם את הבניין המפורסם.

יורם בלומנטל, אופק גבאי ואדריאן בלומנטל, מבעלי אינטר ישראל, נציגת Cushman & Wakefield בארץ, דאגו להזמין את כל הבכירים תחת קורת גג אחת. כולם הגיעו לאולם הכנסים של הבורסה בתל אביב כדי לצפות במצגת המרשימה על הפרויקט הענק, הפרוס על 103 קומות, בשטח של 327 אלף מ"ר!

בין הבאים להתרשם: שלומי להב, מנהל הנדל"ן של טבע; קלוד ברנס, מנהל הנדל"ן של אלביט מערכות; צחי הרץ, מנהל הנדל"ן של מגדל חברה לביטוח; חנן ברטל, מנהל הנדל"ן של הראל חברה לביטוח; אודי כץ ומוטי קרן, מלאנוקס; אלי מענה, בנק הפועלים; וצבי מעיין, התעשייה האווירית.

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *