25 בדצמבר 2017 ''פלי הנמר''

סדנה של מיקרוסופט לעיתונאים – Tips & Tricks

נציגי כלי תקשורת הגיעו באחרונה למתחם WeWork ברחוב אבן גבירול בתל אביב, ולמדו מאנשי מיקרוסופט כיצד להשתמש נכון ובצורה יעילה בכלי Office 365 ● הנמר היה, ראה ולמד

מיקרוסופט (Microsoft) קיימה באחרונה סדנה לעיתונאים לכלי Office365. מרתון הלימודים התקיים בשיתוף עם ארגון העיתונאים במתחם הסטארט-אפים החדש של החברה, StartHub, ב-WeWork שברחוב אבן גבירול בתל אביב.

במהלך הסדנה, שהנחתה רויטל טרבולוס, זכו עשרות המשתתפים להדגמה של Tips & Tricks לכלי Office 365 ולאפשרויות היישום שלהם בעבודה העיתונאית. בין הכלים שהודגמו היו OneDrive ,OneNote, וורד (Word) ופאואר פוינט (Power Point).

רויטל טרבולוס מרצה ומדגימה טיפים וטריקים. צילום: פלי הנמר

רויטל טרבולוס מרצה ומדגימה טיפים וטריקים. צילום: פלי הנמר

לאחר מכן, ערכה עדי קריסטל, מנהלת תחום Office 365 במיקרוסופט ישראל, הדרכה על השימוש בלינקדאין (LinkedIn), אותה רכשה מיקרוסופט לפני כשנה וחצי, והציגה דמו של האינטגרציה של הרשת החברתית המקצועית עם יישומי Office. בסוף הסדנה נחשפו האורחים לפתרונות המציאות הרבודה והמציאות המעורבת של מיקרוסופט, בסשן חדשנות שערך רון קלדס, מנהל ה-StartHub.

רון קלדס מנהל מתחם StartHub. צילום:פלי הנמר

רון קלדס מנהל מתחם StartHub. צילום:פלי הנמר

Office 365 הוא כלי הפרודוקטיביות הענני של מיקרוסופט, שמאפשר שיתוף פעולה ושיתוף תכנים באופן אינטואיטיבי, בהתאם לאופי העבודה הדינמי הקיים כיום, תוך יכולת חיבור מכל מכשיר ושמירה על אינטגרליות והמשכיות עבודה מכל מקום. הפלטפורמה עומדת בסטנדרטים גבוהים של אבטחה ומשלבת יכולות בינה מלאכותית בכל הכלים – מה שיוצר חוויית משתמש טובה. דוגמה לכך ניתן למצוא באינטגרציות בין לינקדאין ל-וורד בעריכת וכתיבת קורות חיים בכלי חדש שנקרא Resume Assistant, כאשר הלינקדאין מזין לקורות החיים ב-וורד את השיטות המומלצות בתחום, הנהוגים כיום בעולם.

מתחם הסטארט-אפים החדש של מיקרוסופט, StartHub, ב-WeWork אבן גבירול בתל אביב. צילום: פלי הנמר

מתחם הסטארט-אפים החדש של מיקרוסופט, StartHub, ב-WeWork אבן גבירול בתל אביב. צילום: פלי הנמר

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *