1 בנובמבר 2016 ''פלי הנמר''

סומיט דהאוון, סגן נשיא בכיר ב-VMware: "העולם הולך לווירטואליזציה כוללת"

"לאחר המחשוב והאחסון, ה-IT הולך לכיוון וירטואליזציה של רישות ואבטחת מידע; כך ייווצר פתרון מלא של וירטואליזציה", אמר דהאוון, המשמש גם כמנכ"ל חטיבת מחשוב משתמשי קצה EUC בחברה

"העולם הולך לווירטואליזציה כוללת. לאחר זו של המחשוב והאחסון, ה-IT הולך לכיוון וירטואליזציה של רישות ואבטחת מידע. כך ייווצר פתרון מלא של וירטואליזציה", כך אמר סומיט דהאוון, סגן נשיא בכיר ב-VMware.

דהאוון אמר את הדברים בראיון לאנשים ומחשבים שהתקיים בכנס VMworld 2016 Europe, שנערך באחרונה בברצלונה בהשתתפותם של כ-10,000 איש.

"הרכישה של דל (Dell) את EMC, החברה האם שלנו, מייצרת הזדמנות חדשה – עבורנו ועבור השוק והלקוחות. דל נמצאת כיום כמעט בכל ארגון בעולם. כלומר, יחד עם דל ניחשף ללקוחות רבים נוספים ונגיע להשיג את מטרתנו מוקדם ככל האפשר", אמר.

אתגרי מימוש Cross cloud. צילום: פלי הנמר

אתגרי מימוש Cross cloud. צילום: פלי הנמר

"כמו שמייקל דל מבטיח, ועשה זאת רק באחרונה, בכנס VMworld 2016 בסן פרנסיסקו, VMware תמשיך לפעול בעצמאות מלאה, כמו שהיא עובדת זה 10 שנים, מאז ש-EMC רכשה אותה. עצמאות זו מבטיחה לכל לקוח שמירה על החדשנות והמקצועיות שלנו, וגם את הגב החזק של דל", ציין דהאוון.

מהן המשמעויות המרכזיות ללקוחות VMware של ההכרזות שנערכו בכנס?
"המשמעות העיקרית היא שדרוג נרחב ומשמעותי של מרחב הפתרונות שלנו. הכרזנו על שדרוג של שלוש הפלטפורמות שלנו – vSphere ,vCloud ו-vSAN. אלה מערכות תוכנה חכמות וחזקות, שמציעות ניהול משאבי בווירטואליזציה מלאה – מהדטה סנטר ועד הענן, כולל האחסון.

מימוש הפתרון של VMware ל- Cross cloud. צילום: פלי הנמר

מימוש הפתרון של VMware ל-Cross cloud. צילום: פלי הנמר

כמו כן, אנחנו מציעים חופש בענן. במסגרת זו השקנו את שיתוף הפעולה עם AWS. התחלנו את דרכנו בהכרזה על וירטואליזציית שרתים, כחופש מהחומרה, ועכשיו אנחנו מכריזים על חופש גם מהענן הציבורי שהלקוח יבחר. כלומר, אנחנו מאפשרם ללקוחות שלנו להעביר עומסי עבודה מכל ענן ציבורי של ספק שהוא לענן אחר, או חזרה לענן הפרטי של אותו הלקוח. פתרון Cross Cloud שלנו מגשר בין הענן הפרטי של הלקוחות שלנו לכל ענן ציבורי שיבחרו.

שלישית מבין המשמעויות החשובות ללקוחותינו היא פלטפורמה לניידים בשם Workspace one. מעתה איננו מציעים יותר מוצרים כמו הורייזן לניהול הניידים או AirWatch לאבטחה, אלא פלטפורמה המנהלת עבור המשתמש, בפשטות ובאבטחה מלאה ושקופה, את כל שימושיו הארגוניים במכשיר הנייד שיבחר".

מי המתחרים שלכם בענן הפרטי?
"כל הפתרונות החדשים של מערכות ה-Hyper Converged, שרובן הוצגו בתערוכה, מציעים פתרון של ענן פרטי לארגון. ספקים אחרים, גם שותפים שלנו כמו סיסקו (Cisco), מציעים מעין ענן פרטי המתחרה ב-NSX שלנו. לכאורה, המטרה שלנו אמורה הייתה להיות שהלקוחות שלנו יישארו בענן הפרטי שלהם, כי בתחום הזה אנחנו המובילים. אנחנו מבינים שהלקוחות חייבים להשתמש גם בענן הציבורי והמודל השולט יהיה תמיד ההיברידי . אנחנו, ב-VMware, משאירים את הבחירה תמיד בידי הלקוח ומציעים לו חופש בחירה. ננהל עבורו את עומסי העבודה בכל מודל בכל ענן של כל ספק תשתיות ענן ונאפשר לו לעבור ביניהם בקלות ובביטחון".

DELL-EMC היא חברת האם, אך VMware נשארה גם בימיה ב-EMC עצמאית לחלוטין - וכך יהיה גם כאן, כמו שמייקל דל ממשיך להבטיח

DELL-EMC היא חברת האם, אך VMware נשארה גם בימיה ב-EMC עצמאית לחלוטין – וכך יהיה גם כאן, כמו שמייקל דל ממשיך להבטיח

כמי שהצטרף ל-VMware באחרונה, לאחר שנים רבות בסיטריקס (Citrix), מה בעיניך הייחודיות שלה?
"אנחנו חברת התוכנה התשתיתית הארגונית היחידה שמגיעה הן מניהול הענן למשתמשי הקשה והן, ובעיקר, ממשתמשי הקצה הארגוניים לענן. שלוש חברות התוכנה הענקיות האחרות – גוגל (Google), אפל (Apple) ומיקרוסופט (Microsoft) – מגיעות רק מכיוון הענן למכשירים. הן לא חיות את התשתית הארגונית של הלקוחות. זה מה שעושה אותנו ייחודיים. אנחנו באים מהצד של המנמ"ר, מבינים את אתגריו ומביאים לו פתרונות מתקדמים לניהול תשתיות החומרה והתוכנה שלו בכל ענן, יישום ומכשיר".

האם תציעו שירותי תשתיות ענן ציבורי?
"התשובה פשוטה: לא נציע ענן ציבורי משלנו. כל שותפינו, כמו AWS, ואחרים כמו גוגל ומיקרוסופט, מציעים עננים ציבוריים טובים. אנחנו מאפשרים ללקוחותינו ניהול עומסי עבודה שלהם בכל ענן ציבורי ופרטי (שלנו אצלם) שיבחרו, ונאפשר להם ניידות מלאה בין העננים, כולל חזרה לענן הפרטי בבית שלהם, לכשיבחרו".

לאן VMware מכוונת ולאן היא הולכת פיננסית?
"אנחנו מכוונים להיות המובילים בעולם של וירטואליזציה מלאה מכל מכשיר לכל ענן. זה שוק ענק. כיום המחזור שלנו הוא מעל שישה מיליארד דולר ומטרתנו להגיע להיקף הכנסות של 10 מיליארד בתוך שלוש שנים".

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לכנס.

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *