30 במאי 2019 ''פלי הנמר''

עם פוג'יטסו והשותפים העסקיים בפראג

הנמר מביא רשמים מהכנס השנתי של החברה ושותפיה לאזור EMEA, שהתקיים השנה בבירה הצ'כית - ובמיוחד מהמשלחת הישראלית, שבלטה שם

פוג'יטסו קיימה לא מכבר את האירוע השנתי שלה לקהילת הטק באזור EMEA בפראג. לצורך כך הגיעו לבירה הצ'כית 200 אנשי פריסייל טכניים, יועצים ומומחי דטה סנטר של שותפייה העסקיים של החברה היפנית באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

האירוע התמקד בצלילה טכנית עמוקה של פתרונות החברה לתשתיות מערכות המידע הארגוניות, בפרט בעולם הבינה המלאכותית, וכן באתגרי ההגנה על הנתונים בארגון על רקע ריבוי הפלטפורמות, ערוצי המדיה החברתית, יישומי הענן ועוד. הסדנאות המשותפות והפאנלים שהתקיימו בכנס עם שותפיה הטכנולוגיים של פוג'יטסו עסקו בין היתר בנושאים אלה.

באירוע הושם דגש על הטכנולוגיות החדשנות המיושמות בדור השרתים החדש Primergy M5, בין השאר במעבדי Intel Scalable-2, טכנולוגיית Optane וכן בפלטפורמת הענן ההיברידי של פוג'יטסו, שפועלת עם נוטניקס, Azure של מיקרוסופט ועוד.

מטבעם של אירועים מעין אלה, הכנס היווה הזדמנות פז למשתתפים בו לתקשר עם שותפים אחרים מכל רחבי EMEA, לחלוק את הניסיון ואת הידע שלהם בעולמות הדטה סנטר ולחזק את הקהילה הטכנית באזור.

את הקבוצה הישראלית, שמנתה שבעה מומחי דטה סנטר משותפיה העסקיים של פוג'יטסו בארץ, הוביל מנהל הפריסייל של הסניף, דיוויד אזולאי. הוא אמר כי השותפויות הללו מניבות הצלחות רבות ומביאות את החדשנות של פוג'יטסו לארגונים רבים בישראל.

תגיות: ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *