14 בספטמבר 2017 ''פלי הנמר''

קמינריו בלטה עם פתרון ה-All-flash שלה ב-VMworld 2017

אחרי שנה מצוינת, הגיעה קמינריו כדי להציג בברצלונה את הפתרונות שלה ולנהל משחק של גיבורי על ● הנמר היה וראה

השנה שעברה מאז כנס ותערוכת VMworld 2016 בברצלונה הייתה מצוינת עבור קמינריו, שפועלת בעולם אחסון ה-All-flash. בין ההישגים שלה ניתן למנות את מעברה לריבוע המובילים של גרטנר (Gartner) עבור מערכי Solid State, גריפת המקום הראשון בדו"ח היכולות הקריטיות (Critical Capabilities) של חברת המחקר בתחומי ה-HPC, ה-OLTP וה-OLAP, וההגעה למקום השני בשני תחומים נוספים. בקמינריו אומרים כי זו הוכחה לטכנולוגיה שלה, שמתמקדת בהובלת עקומת החדשנות תוך דחיפת הגבולות של יחס עלות-תועלת וערך ללקוחות.

ב-VMworld 2017 – הכנס והתערוכה שהתקיימו השבוע בעיר הספרדית – הציגה קמינריו את החזון ואת הטכנולוגיה שלה דרך שפע של הדגמות, מצגות בביתן ומפגשים עם המומחים שלה.

ההרצאות בביתן כיסו מגוון רחב של נושאים. קמינריו הציגה את המוצרים החדשים ביותר שלה – ה-K2.N Kaminario וה-Flex – הפתרון הראשון בתעשיית האחסון שניתן להרכבה (Composable Storage) באופן דינמי, שמבוסס על Policy ולא על רכיבים פיזיים.

הרצאה אחרת הדגימה את עתיד הדור הבא של פלטפורמות האחסון, תוך מינוף הטכנולוגיות NVME ו-NVMEoF. בנוסף, התקיימו הרצאות והדגמות שהתמקדו בנושאים כמו האצת מסדי נתונים וירטואליים עם אחסון All-flash, והראו כיצד K2 – פתרון האחסון בעל הציון הגבוה ביותר של גרטנר לעומסי עבודה OLAP ו-OLTP – מאפשר זאת.

קמינריו פעילה במגזרי שוק רבים. כך, משכה תשומת לב ההרצאה שהסבירה כיצד פתרון v-All-flash שלה מאפשר לשפר תהליכים עסקיים ונותן יתרון תחרותי לחברות תוכנה כשירות (SaaS) ולחברות המספקות שירותי אונליין.

"התקן ושכח"

תחת הכותרת "התקן אותו ושכח אותו" ("Set it and forget it") הדגימו אנשי קמינריו את ניהול האחסון האוטונומי של VisionOS ו-Clarity – אנליטיקה חכמה עם יכולת Predictive & prescriptive.

חבורת מומחי החברה, שמותגו כ-AllFlashSuperHeroes, עמדה לרשות המבקרים בביתן ובתערוכה כדי לענות על שאלות ולהדגים כיצד סביבת עבודה וירטואליות מרובות שרתים ובסיסי נתונים, כגון אורקל (Oracle) ו-SQL, זוכות במינוף ביצועים קונסיסטנטי וניתן לחיזוי, תוך מינוף תמיכה מלאה של VMware VAAI עם Kaminario k2. תהליך הניטור מקבל תובנות מהרצת VMware Log Insight עם ה-Kaminario Content Pack;

הדגמה אחרת הראתה כיצד יכולה קמינריו להפחית את עלות הניהול הכוללת (TCO) של מערך האחסון ביותר מ-50%, תוך הכנת דו"ח TCO חינם מותאם למבקרים, שנשלח להם באי-מייל.

והיה גם החלק של הפאן בביתן, עם משחק הכוח "מלך הפטיש". מדי יום זכה גיבור על אחד ב-Nintendo switch, ומשתתף אחד חזר הביתה לאחר שזכה במסע לאולפני יוניברסל (Universal Studios), כדי לצפות בגיבורי על בפעולה ב-Marvel Super Hero Island.

מימין: נחום ויינשטוק, מנהל תשתיות IT ב-דן, וטל שפסה, מהנדס מכירות בקמינריו

מימין: נחום ויינשטוק, מנהל תשתיות IT ב-דן, וטל שפסה, מהנדס מכירות בקמינריו

מימין: לורן מצוות השיווק של קמינריו; טל שפסה, מהנדס מכירות בחברה; ועמיחי דעי, מנהל התמיכה של קמינריו ב- EMEA

מימין: לורן מצוות השיווק של קמינריו; טל שפסה, מהנדס מכירות בחברה; ועמיחי דעי, מנהל התמיכה של קמינריו ב- EMEA

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *