16 באוקטובר 2017 פלי הנמר

פגישה עם בכירים בנט-אפ – על ניהול נתונים אנליטי

פלי הנמר נפגש בכנס VMworld 2017 עם טים פיצ'ר, סגן נשיא, ומרטין קופר, מנהל הנדסת מערכות גלובלי בחטיבה העסקית של נט-אפ, ושוחח איתם על התחום ועל הפתרונות שהחברה מציעה בו

נט-אפ (NetApp) נמצאת בימים אלה בצורה חזקה בעולם ניהול הנתונים האנליטיים, כחלק מביסוס האסטרטגיה שלה לעולם ניהול הנתונים. על רקע זה, נפגשתי בכנס VMworld 2017, שהתקיים באחרונה בברצלונה, עם שני בכירים בחטיבה העסקית של החברה, העוסקים בדור החדש של הדטה סנטרים מבוססי התוכנה, או בקיצור – ב-NGDC. השניים הם טים פיצ'ר, סגן נשיא, ומרטין קופר, מנהל הנדסת מערכות גלובלי.

שוחחנו על סדרת הפתרונות החדשה שהשיקה החברה לעולם ניהול הנתונים האנליטי, ועל כך שלדבריהם, היא קובעת שיא חדש של יחס מחיר-ביצועים גבוה במיוחד. עוד דיברנו על התוכנות החדשות שהשיקה נט-אפ בתחום ה-Big Data Analytics, לרבות פתרון תומך NVMe הראשון שזמין בשוק ופתרון תשתית אחודה. הם אמרו כי פתרונות חדשים אלה מציעים ביצועים מהירים במיוחד ויכולות ניהול נתונים אנליטיים בצורה מהירה, מאובטחת, יעילה ועמידה בפני מגמות עתידיות.

כיום, כדי לפעול בצורה אפקטיבית, אסטרטגית וטקטית בניהול העתיד, חברות נדרשות למנף ולרתום לטובתן את מגוון הנתונים הזמינים. ניתוח נתונים משמעותי הוא הגורם העיקרי שמוביל לקבלת החלטות חכמה יותר ותורם להשגת יתרון תחרותי. כדי להבדיל את עצמם מהמתחרים ולהאיץ את זמן ההגעה לשוק, ארגונים זקוקים לפתרונות היברידיים של נתונים בענן, שמסוגלים לספק ביצועים מעולים של יישומים וזמינות נתונים בלתי פוסקת.

באילו פתרונות מדובר?

נט-אפ מבקשת לתת מענה על כך בין היתר באמצעות הפתרונות החדשים שעליהם הכריזה: אחד מהם הוא מערכת EF570 All-Flash, שעל פי החברה היא המובילה בתעשיית האחסון מבחינת יחס מחיר-ביצועים, כפי שהוכח במבחני הביצועים SPC-1 TM‎ ו-SPC-2 TM. זוהי מערכת אחסון בטווח הביניים, שמציעה ביצועי תפוקה גבוהים פי שניים בהשוואה לגרסאות הקודמות. בפריסות, EF570 מסוגלת לקצר את זמני עיבוד הווידיאו בשיעור של עד 95%, ובכך מפחיתה את משך ניתוח ערכות הנתונים משבועות לשעות, ומאיצה את זמני התגובה של עסקות פיננסיות פי ארבעה בהשוואה למערכות אחרות.

פתרונות חדשים נוספים של החברה הם: פתרון ה-E5700 Series hybrid-flash – מערכת פלאש (Flash) היברידית, שמותאמת ליישומים הארגוניים המודרניים; SANtricity Cloud Connector – פתרון המאפשר יכולות Data Fabric על ידי אספקת גיבוי ושחזור חסכוניים בענן מתוך מערכות E/EF-Series; מערכת SANtricitry software, שכוללת שיפורי אבטחה דוגמת יומן ביקורת ובקרת גישה מבוססי תהליכים ותמיכה ב-Active Directory; ומנהל מפתחות חיצוני – פתרון תשתית אחודה של נט-אפ עבור Data Analytics, המשלב את טכנולוגיות האחסון, העבודה ברשת והשרת החדשות ביותר.

לדברי פיצ'ר וקופר, "ארגונים המבקשים להפוך נתונים לתוצאות עסקיות בעלות ערך לעתים קרובות מתעכבים בשל תשתיות לא מספיקות, שאינן מתוכננות לעומסי עבודה עתירי ביצועים". הם הוסיפו כי "ארגונים חסרים את המהירות הנדרשת לניתוח נתוני פלטפורמה שלישית ולהפקת תובנות חיוניות לעסק בזמן אמת והם יודעים שהוספת עדכונים יקרים על התשתית לא פותרת זאת. כדי להתמודד עם האתגר העסקי הזה, חברות צריכות פתרון שמציע את היחס הטוב ביותר בין מחיר לביצועים".

נט-אפ אף מספקת שירותי נתונים לענן ההיברידי, שמפשטים את ניהול היישומים והנתונים בכל סוגי העננים והסביבות מקומיות, כדי להאיץ את השינוי הדיגיטלי. על פי החברה, "אנחנו ושותפינו מעצימים ארגונים גלובליים ומאפשרים להם לממש את הפוטנציאל המלא של הנתונים שלהם כדי לשפר את המגע עם הלקוחות, לטפח חדשנות ולמטב את התפעול".

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *