19 בנובמבר 2018 ''פלי הנמר''

פלייטיקה ו-TeraSky רוכבות על הענן

מימין: אופיר אבקסיס, מנכ
מימין: אופיר אבקסיס, מנכ"ל TeraSky; ארז רחמיל, סמנכ"ל IT ופיתוח בחברה; גיא אלמוג, מנהל הנדסה בפלייטיקה; וכפיר שפיר, מנהל תיקי לקוחות ב-VMware ישראל. צילום: פלי הנמר

שתי החברות קצרו באחרונה שבחים בכנס VMworld בברצלונה, בעקבות פרויקט המעבר לענן של VMware על גבי AWS, שביצעה TeraSky בענקית הגיימינג הישראלית

כבר סיפרתי לכם כאן על פרויקט המעבר של פלייטיקה לענן של VMware, המבוסס על AWS – פרויקט שאותו הציגו אנשי ענקית הגיימינג הישראלית על הבמה בכנס VMworld 2018, שהמהדורה האירופית שלו התקיימה באחרונה בברצלונה. עכשיו הגיעה העת לספר על החברה שעמדה מאחורי ביצוע הפרויקט – TeraSky.

Terasky פועלת בתחום הענן ומכסה את כל הפעילויות הנלוות: מיגרציות לענן, פיתוח לסביבות ענן ועולמות DevOps. יש לציין שהיא שותפה של חברות בולטות כמו גוגלנט-אפ, EMC ,Nvidia וכפי שניתן להסיק מפרויקט זה – אמזון ו-VMware.

"ליישם בעולם את היכולות והדרייב הישראליים"

בחברה אומרים ש-"המטרה שלנו היא לקחת את היכולות והדרייב הישראליים, כמו גם את אווירת אומת הסטארט-אפ, שבזכותם אנחנו דוחפים את עצמנו לקצה היכולת הטכנולוגית, וליישם זאת אצל לקוחות בעולם". החברה מונה עשרות עובדים בישראל ובעולם, שמסייעים בהטמעה והתאמה של פתרון כולל לסביבות המחשוב של הארגון. אנשיה מציינים שהיא גדלה ומתפתחת במקביל לשוק הענן ההולך וגדל, ומחברת בין עולמות ה-IT, הפיתוח, ה-DevOPs, הלגאסי והעולמות החדשים שיצר עידן הענן.

TeraSky מקדמת את החיבור בין עולמות הענן השונים: פתרונות VMware וענן פרטי לצד פתרונות הענן הציבורי כמו גוגל ו-AWS. "החיבור יוצר אפשרות ליישום ענן היברידי באמצעות כלים דוגמת VMware Cloud on AWS", אומרים אנשיה. הם אף מונים את היתרונות שלה: "יכולת לראות כיווני התקדמות של התחום ולאתר טכנולוגיות שמתאימות לארגונים שאיתם אנחנו עובדים; השקעה בהתמקצעות והסמכות נדרשות – הן של החברה ככלל והן של עובדים; היכרות מעמיקה של מגזרי המשק ועבודה עם חברות גלובליות בולטות; מעורבות אישית בפרויקטים אסטרטגיים; שירות במהלך כל שעות היממה וליווי צמוד במימוש הפרויקטים; שיתוף פעולה ונאמנות עם השותפים העסקיים ועם הלקוחות; וכל תהליך מכירה מתחיל בידע המקצועי, וזה הכלי הכי חזק של החברה – ההון האנושי, והידע והמקצועיות שלו".

עם יתרונות כאלה, אין פלא ש-TeraSky היא חברה מצליחה.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *