30 באוקטובר 2016 פלי הנמר

קמינריו הוכיחה את עוצמתו של אחסון All-Flash ב-VMworld 2016 בברצלונה

מערך Kaminario K2 All-Flash ממנף ארכיטקטורה מוגדרת-תוכנה ייחודית המספקת ביצועים, סקלאביליות ויחס עלות-תועלת ניתנים לחיזוי - תכונות קריטיות לקידום יכולת חיזוי של עולם העסקים המודרני הבלתי ניתן לחיזוי

כנס VMworld 2016 Europe והתערוכה שלצדו, אירחו בברצלונה מעל 10,000 משתתפים. נכון שלא קל לזכות במיקוד ותשומת לב בין המציגים באירוע כה גדול, אבל חברת אחסון ה-All-Flash קמינריו, אשר מפעילה מרכז פיתוח גדול ביקנעם, פשוט עשתה את זה.

צוות קמינריו סיכם את הכנס ואמר כי זה היה אירוע טוב עבור החברה. ואכן, מאות מבקרים עצרו ליד ביתן החברה כדי ללמוד עוד על קמינריו ועל פתרון אחסון All-Flash שלה.

אחת מגולות הכותרת של נוכחות קמינריו ב-VMworld, הייתה כשטום אוניל, CTO EMEA של קמינריו, והאנליסט ג'ורג'יו נבולוני מ-IDC, הובילו פאנל שעסק במגמות All-Flash ובתעשיית האחסון בכלל. עשרות משתתפים הצטרפו למושב זה, שזכה לתגובות טובות מאוד מהמשתתפים. הדיונים היו ערים, ומרבית הנוכחים אמרו כי הם נהנו מהדיון בין מנהל בכיר מספק טכנולוגיה ואנליסט, מאחר שלא בכל יום יש להם הזדמנות לשמוע דיון כזה.

היחסים האסטרטגיים בין קמינריו ו-VMware החלו בשנת 2012, כאשר מערך אחסון Kaminario K2 all-flash זכה בסטטוס VMware Ready. קמינריו היא גם חברה בתוכנית VMware Technology Alliance Partner, אשר מאפשרת לקמינריו להדגים ללקוחות את היתרונות של מוצרי שתי החברות וכיצד הם פועלים יחד בצורה חלקה.


מערך Kaminario K2 All-Flash ממנף ארכיטקטורה מוגדרת-תוכנה ייחודית המספקת ביצועים, סקלאביליות ויחס עלות-תועלת ניתנים לחיזוי – תכונות קריטיות לקידום יכולת חיזוי של עולם העסקים המודרני הבלתי ניתן לחיזוי.

קמינריו מגדירה מחדש את העתיד של מרכזי נתונים מודרניים. הפתרון הייחודי שלה מאפשר לארגונים להצליח בעולם לפי-דרישה של היום, ומכין אותם לטפל באופן חלק בחידושים של מחר.

רק מערך Kaminario K2 All-Flash מספק את הגמישות, סקלאביליות, ביצועים והיתרונות הכלכליים, אותם דורשים מרכזי נתונים כדי להתמודד עם העולם מוכוון-ענן הדינאמי של היום, ומספק גישה לנתונים בזמן אמת – בכל מקום ובכל זמן. מאות לקוחות מסתמכים על Kaminario K2 כדי להעצים את היישומים הקריטיים שלהם וכדי להגן על האקוסיסטם הדיגיטלי שלהם.

המטה של קמינריו ממוקם בנידהאם, מסצ'וסטס בארצות הברית, ומרכז הפיתוח שוכן ביקנעם. קמינריו עובדת עם רשת נרחבת של משווקים ומפיצים ברחבי העולם. מידע נוסף ניתן לקבל כאן.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *