26 באוקטובר 2016 ''פלי הנמר''

"שוק אחסון הנתונים בשל לשינוי מהיסוד של כללי המשחק"

כך אמר אורן ישרים, מנהל הפעילות של INFINIDAT בישראל ● לדבריו, "הספקים המסורתיים עדיין נאחזים בעקשנות בסטטוס קוו ומציעים את אותם פתרונות, והארגונים ממשיכים לשלם על כך את המחיר, ולא בצדק"

"Faster than Flash, Easy on Cash" – זהו המסר שהובילה INFINIDAT ב-VMWorld בברצלונה השבוע. מסר אשר גרם להתעניינות רבה ומשך משתתפים לביתן שלה בשאלה "איך אתם עושים את זה"?

חברת אחסון הנתונים פורצת הדרך, בהנהגתו של גורו האחסון משה ינאי, הציגה בכנס את חזונה לשנות את תעשיית האחסון מהיסוד עם הדור הבא של פתרון InfiniBox בגרסה 3.0.

אורן ישרים, מנהל פעילות ישראל, ודן שפרונג, סמנכ"ל מכירות EMEA ב-INFINIDAT

אורן ישרים, מנהל פעילות ישראל, ודן שפרונג, סמנכ"ל מכירות EMEA ב-INFINIDAT

אורן ישרים, מנהל הפעילות של INFINIDAT בישראל, אמר לאנשים ומחשבים במהלך הכנס כי "תחום אחסון הנתונים עובר מהפכה בתקופה הנוכחית. צרכי האחסון של הארגונים גדלים, בעוד שתקציבי ה-IT קפואים ומקוצצים. ולמרות זאת, אנחנו רואים כי הספקים המסורתיים עדיין נאחזים בעקשנות בסטטוס קוו ומציעים את אותם פתרונות, והארגונים ממשיכים לשלם על כך את המחיר, ולא בצדק. שוק אחסון הנתונים בשל לשינוי מהיסוד של כללי המשחק ואנחנו מביאים אותו".

INFINIDAT פרסמה השנה נתונים מרשימים של גידול במכירות, עם פריסה עולמית הולכת ומתרחבת והכפלה במספר הפרויקטים בהם היא זוכה מרבעון לרבעון, עם לקוחות מרשימת הפורצ'ן 500 (Fortune 500), ביניהם בריטיש טלקום (British Telecommunications), AIG ולקוחות ישראליים דוגמת אמדוקס, בנק לאומי, משרד הביטחון, חברת חשמל, מיטב דש, מנורה מבטחים ועוד.

ראם חזן, מנהל פריסייל אזורי, ואורן ישרים, מנהל פעילות ישראל ב-INFINIDAT

ראם חזן, מנהל פריסייל אזורי, ואורן ישרים, מנהל פעילות ישראל ב-INFINIDAT

הדור הבא של InfiniBox בגרסה 3.0, אשר הושק לקראת הכנס, מציע רשימה של יכולות חדשות ואופטימיזציית Flash. בין היתר, אחסון אפקטיבי של למעלה מ-5 פטה-בייט במסד בודד של  42U, עם זמינות של 99.99999% וכן דחיסת נתונים שקופה ויעילה inline ללא השפעה על ביצועים.

"הפתרון מהיר יותר מ-All Flash לעומסי העבודה בעולם האמיתי של הארגונים הגדולים" מוסיף ישרים, "וזאת, עם קצב העברה של למעלה מ-1M IOPs וזמן אחזור נמוך ממילי-שניות".

לדברי ישרים, INFINIDAT משקיעה רבות בפיתוח כלי עבודה בסביבות הטרוגניות כמו זו של VMware. לקוחותינו רואים ערך רב באינטגרציה המעולה שיש בין מערכת ההפעלה של ה-Infinibox לבין זו של VMware, אשר מאפשרת גישה ישירה של מנהלי הסביבה הווירטואלית לאחסון בגישת Self Service ואוטומציה מלאה".

פתרון האחסון המתקדם InfiniBox - מהפכה בתחום אחסון הנתונים

פתרון האחסון המתקדם InfiniBox – מהפכה בתחום אחסון הנתונים

"השימוש בכלים אלו, הנקראים Host Power Tools או HPT בקיצור, הנם כלי אינטגרציה המתקדמים ביותר בעולם האחסון והאינטגרציה לצד שלישי. גרסה 3.0 מביאה עימה בשורה של הרחבת מטריצת התמיכה והעמקת היכולות של HPT אל מול מערכות המידע הארגוניות".

אורן ישרים, מנהל פעילות ישראל, דן שפרונג, סמנכ"ל מכירות EMEA וקרין האזה, מנהלת שיווק ואירועים ב-INFINIDAT

אורן ישרים, מנהל פעילות ישראל, דן שפרונג, סמנכ"ל מכירות EMEA וקרין האזה, מנהלת שיווק ואירועים ב-INFINIDAT

עוד הדגיש ישרים כי "INFINIDAT מחזירה לארגון את הפשטות התפעולית והגמישות. במקום לטבוע תחת ריבוי שכבות ופלטפורמות, InfiniBox מציע תמיכה בפרוטוקולים מרובים ברשתות האחסון, דבר שמאפשר לרכז סביבות מבוזרות ולנהל את האחסון בצורה יעילה ומיטבית".

"המסר שלנו הוא חד וברור – מגיע לארגוני אנטרפרייז פתרון אחסון בעל יכולות גבוהות, פשטות בניהול, גמישות ומהירות במחיר חסר תקדים. יכולות אלו מאפשרות לארגונים לשפר את רמת השירות, המענה וההתמודדות היומיומית ולצמצם תקורות ניהול".

מעל ל-1,500 מבקרים פקדו את הביתן והביעו התעניינות בחברה ובפתרון שלה. המתעניינים קיבלו סקירה מעמיקה, צפו בתצוגות DEMO חי ובעדויות של לקוחות שהוצגו על גבי מסכים. מספר לא מבוטל של לקוחות החברה שהגיעו לכנס, חלקו את ניסיונם המוצלח ושיתפו את התלהבותם מהפתרון של החברה. גרסה 3.0 שהוצגה לראשונה בכנס עוררה עניין רב.

את הכנס חתמה החברה בארוחת ערב באווירה ספרדית אלגנטית עם כ-100 לקוחות פוטנציאליים.

תגיות: , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *