12 בנובמבר 2017 פלי הנמר

שיא גינס עולמי: פסיפס הטאבלטים החי הגדול בעולם

השיא נקבע בכנס השנתי Fujitsu Forum 2017 שנערך באחרונה במינכן, על ידי פוז'יטסו ולקוחותיה ● בכנס השתתפה משלחת שיא מישראל עם מעל ל-20 לקוחות ושותפים

יותר מ-60 לקוחות של פוג'יטסו (Fujitsu) סייעו בשבוע שעבר ביצירת שיא גינס חדש במוזיאון BMW במינכן: פסיפס האנימציה הגדול בעולם ממחשבי טאבלט. השיא נקבע בכנס השנתי, Fujitsu Forum 2017 שנערך באחרונה במינכן

יצירת האמנות המשותפת, שהוצגה על גבי מסך, עשתה שימוש ב-220 טבלטים של פוג'יטסו שהונחו זה לצד זה על מנת ליצור יצירת אמנות אחת המראה נוף בסגנון אוריגמי המתעורר לחיים עם פריחת עצי הדובדבן וציפורים מפזזות ביפן, דבר המסמלת את שבירותם ויופיים של החיים.

השיא העולמי המוצלח, שהוכר על-ידי שופטים רשמיים של שיא גינס נוצר במוזיאון BMW במינכן במהלך ארוחת ערב ללקוחות שערכה פוג'יטסו כחלק מהאירוע השנתי שלה.

כל אחד מהלקוחות שהשתתפו בארוחת הערב תרם לפסיפס בשיבוץ "אריח" אחד לפחות שהינו טבלט "12.5 Stylistic R726 של פוג'יטסו על קיר שהוכן מראש למטרה זאת.

שופטים רשמיים של שיא גינס אישרו את הניסוי המוצלח ותיעדו את ההישג העולמי.

Fujitsu Forum 2017. הפורום השנתי של החברה. צילום: פלי הנמר

Fujitsu Forum 2017. הפורום השנתי של החברה. צילום: פלי הנמר

רענן ביבר, מנהל פוג'יטסו ישראל, אמר כי "יצירה משותפת של עתיד דיגיטלי יחד עם לקוחותינו היא הגישה של פוג'יטסו לעסקים".

"Fujitsu Forum השנה עוסק ב-'חדשנות המתמקדת באדם', ולכן יצירה דיגיטלית משותפת משמעותה עבורנו לשלב את הטכנולוגיה הדיגיטלית והמומחיות החדשות ביותר בכדי ליצור אפשרויות חדשות לעסקים ולחברת האדם".

"השגת שיא גינס עולמי יחד עם לקוחותינו, מגלמת את הגישה הזו. התמונה הסופית, המתארת נוף יפני, ממחישה את התרומה החשובה של שיתוף הפעולה ליצירת מכלול הגדול מסך חלקיו".

רענן ביבר מנכ"ל פוג'יטסו ישראל, מניף את מחשב פוג'יסטו הקל בעולם - 900 גרם בלבד. צילום: פלי הנמר

רענן ביבר מנכ"ל פוג'יטסו ישראל, מניף את מחשב פוג'יסטו הקל בעולם – 913 גרם בלבד. צילום: פלי הנמר

אנה אורפורד, שופטת רשמית של שיאי גינס, הוסיפה כי "שיאי גינס הם שם נרדף להישג יוצא דופן. אנו חוקרים, מודדים, מתעדים ומאשרים את ההישגים המדהימים בעולם. אנו גם שואפים לשמור על הסטנדרטים הגבוהים שקבענו ויש לנו מדיניות נוקשה להגדרה של שיא עולמי".

"נכחנו בניסיון זה לקביעת שיא עולמי של הפסיפס הדיגיטלי הגדול בעולם ואנו מאשרים שפוג'יטסו נמנית כעת בין המחזיקים בשיאי גינס. איחולינו לכל מי שנטל חלק בהישג מוצלח זה".

הקיר לאחר שהשיא נקבע, כשהוא כבר ריק מטבלטים, וכולם נקנו במהירות על ידי מבקרים זריזים שנצלו ההנחה הגבוהה, של יותר מ-50%. צילום: פלי הנמר

הקיר לאחר שהשיא נקבע, כשהוא כבר ריק מטבלטים, וכולם נקנו במהירות על ידי מבקרים זריזים שנצלו ההנחה הגבוהה, של יותר מ-50%. צילום: פלי הנמר

תגיות: , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *