Infor תשלב את ה-CRM שלה עם כלי המכירות של לינקדאין

שילוב היישומים LinkedIn Sales Navigator ו-Infor CRM יספק לארגונים תובנה מעמיקה על הלקוחות, במטרה להגביר את המכירות

Infor הכריזה בכנס המשתמשים השנתי שלה, Inforum 2017, שנערך בשבוע שעבר בניו-יורק, על שילוב של כלי ה-CRM שלה, שמספק פתרון תוכנה גמיש לניהול קשרי לקוחות, עם כלי המכירות של לינקדאין (LinkedIn), ה-Sales Navigator. המשמעות היא ש-Infor השלימה את האינטגרציה של הכלי שלה עם ה-LinkedIn Navigator – שילוב שנועד ליצור חווייה יעילה בין שני היישומים, במטרה להציג לאנשי מקצוע נתונים רלוונטיים, שיספקו להם אינטראקציות משתלמות יותר עם לקוחות.

מהחברות נמסר כי השילוב בין LinkedIn Navigator ל-Infor CRM יכול לספק למשתמשים נתונים קישוריים מעמיקים בכל המכשירים ובזמן אמת. אינטגרציה זו נועדה לספק כלים חדשים, שיסייעו לאנשי המכירות לגלות את הדרכים הטובות ביותר להציג באמצעות TeamLink, לזהות קשרים חדשים עם ההמלצות מובילות בקונטקסט הנכון, לקבל התראות אודות שינויים במשרות ובחברה, ולזכות במעין "שוברי קרח", שיכולים להוות כלים לניהול יחסי מכירה עם לקוחות. כלים אלה מציגים קשרים משותפים, חוויות לקח ואינטרסים, וכן קישור לזרם הפעילות האחרון של ההפניה.

צ'ארלס פיליפס, מנכ"ל Infor, מכריז על פתרון האינטגרציה של ה-CRM שלה עם נווט המכירות של לינקדאין

צ'ארלס פיליפס, מנכ"ל Infor, מכריז על פתרון האינטגרציה של ה-CRM שלה עם נווט המכירות של לינקדאין

Infor CRM יכול לספק תצוגה מלאה של נקודות מגע עם לקוחות רלוונטיים בין צוותי המכירות, השיווק, שירות הלקוחות והתמיכה, וביכולתו אף לסייע לארגונים למקסם את ההשפעה של האינטראקציות לאורך כל מחזור החיים של הלקוח.

LinkedIn Sales Navigator עוצב ונבנה מתוך החשיבה על אנשי המכירות. הוא מגובה בכוחם של יותר מ-500 מיליון החברים ברשת לינקדאין, כדי לסייע לאנשי המכירות למצוא ולבנות קשרים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים.

"זו לא הגזמה לומר כי אנשי מכירות מצליחים או נכשלים על ידי נתוני הקשר שלהם", אמר ג'ייסון רושפורט, סגן נשיא ומנכ"ל תחום חוויית הלקוח ב-Infor. "שילוב של כלים מובילים, כגון חיבור LinkedIn Sales Navigator ל-Infor CRM, יכול לסייע ללקוחות שלנו עם המידע הדרוש להם על מנת להיות תחרותיים בסביבת המכירה האגרסיבית של היום".

האינטגרציה תהיה זמינה ל-Infor CRM ול-Sales Navigator Team או Enterprise כבר בקיץ הנוכחי.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לכנס.

השתתפה בהכנת הידיעה: גלי פיאלקוב.

Infor מרחיבה את מערכות ה-ERP לתוך SCM מורחבת

רשת CloudSuites תספק שרשרת אספקה בגמישות חסרת תקדים באמצעות הרשת המסחרית של GT Nexus

ל-Infor, המתמחה ביישומים ורטיקאליים בענן עבור תעשיות ספציפיות, יש יותר מ-90 אלף לקוחות במעל 170 מדינות. בישראל מייצגות אותה שלוש חברות: אינטנטיה (Intentia) בתחום היישומים לתעשייה סביב פלטפורמת M3, המוכרת בשמה ההיסטורי כ-Movex ERP; גיב סולושנס (Giv Solutions) סביב פלטפורמות EAM לניהול נכסים; ומטריקס, סביב פלטפורמת LN – מערכת ERP מבוסס מערכות של BAAN, אותה רכשה בעבר.

השבוע, Infor עורכת את הכנס השנתי הגלובלי השני שלה, Inforum 2017, בניו-יורק, בהשתתפות יותר מ-7,000 לקוחות, שותפים ומנהלי החברה.

במהלך הכנס הכריזה החברה על Networked CloudSuites – צעד אבולוציוני שמרחיב יישומים עסקיים קריטיים מחוץ לארבעת קירות הארגון ולאורך כל שרשרת הערך. על ידי אספקת פונקציונאליות ליבה מרשת המסחר Nexus GT שלה, לתוך החבילות התעשייתיות של Infor CloudSuite, מסוגלת Infor לחבר את יישומי הליבה של הארגון עם הלוגיסטיקה של הספקים וגם עם הרשתות של הארגונים הפיננסיים. זאת, תוך הגדלת שיתוף הפעולה ברשת, היעילות וההיענות – מה שהופך את הארגונים המשתמשים לזריזים ולתחרותיים יותר.

"הימים שבהם חברה אחת הייתה אחראית לכל ההיבטים של מוצריה – החל מהמקור ועד הייצור והאספקה לנקודות המכירה – חלפו מזמן. כיום, מסחר דורש רשת מורחבת של ספקים, יצרנים וספקי שירותים לוגיסטיים חיצוניים (3PLS), וכן מממנים, אך התוכנות שעליהן מסתמכות החברות טרם הסתגלו למודל העסקי הזה עדיין", כך אמר במליאת הכנס צ'ארלס פיליפס, מנכ"ל Infor. "באמצעות מינוף כוחה של רשת המסחר GT Nexus מסוגלת Infor להציע פתרונות אמיתיים של ענן ציבורי רב-דיירים ורב-ארגוני, המספק תמונת אמת אחת ויחידה של המצב – מה שהופך את הארגון ליותר זריז, מגיב ותחרותי".

יישומי CloudSuites מרושתים הם השלב הבא בעבור Infor CloudSuite, שבתחילת 2014 היה הסט הראשון הספציפי לתעשייה של יישומים שסופקו בענן של אמזון (AWS). מערכות אלה איחדו יישומים מרובים לתוך סוויטה אחת, עבור תעשיות ספציפיות כגון הבריאות, המגזר הציבורי, ההפצה ותעשיות ייצור שונות, כמו תעופה וחלל, כלי רכב, מזון ומשקאות, וייצור תעשייתי.

עם פונקציונליות מובנית מהרכישה של GT Nexus על ידי Infor ב-2015, הרחיבו Networked CloudSuites את ה-Infor CloudSuite אל מחוץ לארבעת הקירות של הארגון, כשסיפקו פונקציונליות עבור: רשתות לוגיסטיקה – מעקב חי אחרי משלוח, הזמנות בין לאומיות, שירותי 3PLS ומעקב אחרי קונטיינרים במשלוחים; רשת אספקה – ביצוע הזמנות ואישורן, הודעות משלוח מתקדמות (ASN) והוצאת חשבוניות; רשת פיננסית – ניהול תקבולים ותשלומים; ופלטפורמת רשת – מדדים השוואתיים וניהול בעיות משותפות.

Infor מצפה להתחיל לספק את Networked CloudSuites במהלך המחצית השנייה של 2017.


שקופית האווירה של הכנס vchi ktunh הגדול של משתמשי Infor בעולם, Inforum 2017, שנערך השבוע בניו-יורק.

נותני החסויות לכנס השנתי של Infor, שמציג צ'ארלס פיליפס, המנכ"ל העולה לבמת מליאת הפתיחה. בולטים השותפים החדשים: חברות האינטגרציה הבין לאומיות הגדולות, כמו Accenture, Cap-Gemenini, Deloitte ו-HCL, מה שמעיד על הפופולריות הגדלה של יישומי Infor אצל לקוחותיה בעולם, כלומר – על הרחבת נתח השוק שלה ושל פתרונותיה.

פיליפס מציג את הישגי השנה האחרונה – ממספר שיא של 176 מוצרים חדשים ועד 71 מיליון משתמשים ביישומי החברה בענן – של אמזון, AWS.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לכנס.

השתתפה בהכנת הידיעה: גלי פיאלקוב.

Infor הכריזה על פלטפורמת בינה מלאכותית תעשייתית

החברה ביצעה בכנס שלה, שמתקיים השבוע בניו-יורק, שורה של הכרזות, בהן על מערכת קולמן ועל שיתוף פעולה עם לינקדאין

Infor הציגה בכנס Inforum 2017, שמתקיים השבוע בניו-יורק, את ההכרזה המשמעותית ביותר מאז הכרזת Infor CloudSuite ב-2014, בדמותה של מערכת קולמן (Coleman) – פלטפורמת בינה מלאכותית תעשייתית חדשה.

בדומה ל-CloudSuite, שהיוותה חבילת הענן הראשונה הספציפית לתעשיית ה-ERP, הצגתו ב-Infor של קולמן מהווה, על פי החברה, ציון דרך באבולוציה של התוכנה הארגונית.

במליאת הפתיחה אמר מנכ"ל החברה, צ'רלס פיליפס, כי "Infor שקדה שנים רבות על אוטומציה של תהליכים שעקבו אחר כללים ברורים, כמו חשבונאות ותהליכי ייצור. אנחנו ממנפים כעת את לימוד המכונה ואת הגישה שלנו ל-Big Data כדי לסייע למשתמשים עם תהליכים מובנים פחות, כגון החלטות מורכבות, שיחות וחיזויים".

Inforum 2017, הכנס השנתי של Infor, נפתח אתמול (ג') בניו-יורק בהשתתפות יותר מ-7,000 איש, מנהלי החברה ושותפיה מהעולם. בכנס משתתפת משלחת ישראלית מהחברות גיב ואינטנטיה, המשווקות מערכות EAM ו-M3 בהתאם, ומהחברות שיכון ובינוי, אלביט ויקבי כרמל

Inforum 2017, הכנס השנתי של Infor, נפתח אתמול (ג') בניו-יורק בהשתתפות יותר מ-7,000 איש, מנהלי החברה ושותפיה מהעולם. בכנס משתתפת משלחת ישראלית מהחברות גיב ואינטנטיה, המשווקות מערכות EAM ו-M3 בהתאם, ומהחברות שיכון ובינוי, אלביט ויקבי כרמל

מנכ"ל Infor, צ'רלס פיליפס, מציג על הבמה את ההכרזה הגדולה בתולדות החברה בשלוש השנים האחרונות

מנכ"ל Infor, צ'רלס פיליפס, מציג על הבמה את ההכרזה הגדולה בתולדות החברה בשלוש השנים האחרונות

כבינה מלאכותית חזקה, המתפשטת בפלטפורמת AI הפועלת מתחת לפני השטח של יישומים עסקיים, מה שהמשתמשים עשויים לאהוב במיוחד בקולמן הוא הדרך בה הבינה המלאכותית מתפקדת כשותפה חכמה בעבודתם. קולמן משתמשת בעיבוד שפה טבעית ובזיהוי תמונות כדי לשוחח, לשמוע, לדבר ולזהות תמונות, ועל מנת לעזור לאנשים להשתמש בטכנולוגיה בצורה יעילה יותר.

על ידי פיתוח מערכת יחסים עם המשתמש, קולמן מאפשרת לבינה המלאכותית להפוך לממשק המשתמש. מק'ינזי (McKinsey) דיווחה כי 20% משבוע העבודה הממוצע מוקדשים לחיפוש ולאיסוף מידע. דמיינו כמה פרודוקטיביים יותר יהיו בני האדם לו יהיו מסוגלים להאציל משימות כאלה על בינה מלאכותית ולהתמקד במקום בעבודה החשובה יותר. זוהי רק דוגמה קטנה למה שקולמן יכולה לעשות כדי לעזור לעסקים למקסם את הפוטנציאל האנושי.

קולמן – על שם כוכבת "דמויות נסתרות"

קולמן היא חלק מההתנהלות האסטרטגית לטווח ארוך של Infor. ב-2014 אפשרה Cloudsuite ל-Infor לגשת לנתוני ERP קריטיים ולנתח אותם באמצעות כוח המחשוב של AWS. בשנה שלאחר מכן רכשה Infor את GT Nexus, שפיתחה פלטפורמת מסחר שאפשרה לכל רשת עסקית לשתף פעולה ולשתף נתונים, תוך מתן גישה ל-80% מהנתונים העסקיים הנמצאים בין ספקי הארגון, ספקי הלוגיסטיקה והשותפים הפיננסיים. בשנה שעברה קנתה החברה את פרדיקטיקס (Predictix), יצרנית תוכנת ניבוי לקמעונות. בעקבות זאת הקימה החברה קבוצה פנימית, שנקראת לוגיקבלוקס (LogicBlox) ושמתמקדת בלמידת מכונה. מוקדם יותר השנה רכשה Infor את Birst, שפלטפורמת הבינה העסקית שלה מארגנת, מפשטת ומנקה נתונים בפורמט עקבי מכל מערכות הארגון.

מהלכים אלה אפשרו את הפיתוח של קולמן, שמשתמשת בלמידה הממוחשבת של LogicBlox כדי לשוחח ולקבל החלטות מורכבות עם המודיעין העסקי שנלקח מהנתונים ב-CloudSuite ועם רשת המסחר של GT Nexus, שמאורגנת על ידי Birst.

קולמן, פלטפורמת הבינה המלאכותית החדישה של Infor, המבוססת על ענן, מיועדת לכל היישומים ולכל הוורטיקאלים ללקוחות

קולמן, פלטפורמת הבינה המלאכותית החדישה של Infor, המבוססת על ענן, מיועדת לכל היישומים ולכל הוורטיקאלים ללקוחות

קולמן, פלטפורמת הבינה המלאכותית של Infor, להעצמת המשתמשים בכל תפקיד ויישום

קולמן, פלטפורמת הבינה המלאכותית של Infor, להעצמת המשתמשים בכל תפקיד ויישום

קולמן נקראת על שם קתרין קולמן ג'ונסון, פיזיקאית ומתמטיקאית אפרו-אמריקנית, שהישגיה סייעו לאדם להגיע אל הירח ושסיפורה תואר באחרונה בסרט דמויות נסתרות. המדענית המוערכת זכתה במדליית החירות הנשיאותית והפגינה תמיד תשוקה למקצועות ה-STEM (ר"ת מדע, טכנולוגיה, הנדסה, מתמטיקה) – תשוקה המניעה גם את Infor, שמשקיעה רבות בנושאים חברתיים, בכללם בתוכנית הברית לחינוך (Education Alliance Program) בארצות הברית. Infor מעוניינת, באמצעות השקעות אלה, לקדם את החינוך בתחומי ה-STEM.

עדכון הפיתוח העיקרי של Infor הוא Networked CloudSuites, המרחיב את ה-Infor CloudSuite עם פונקציונליות הליבה של רשת המסחר GT Nexus. הרשתות של CloudSuites מאפשרות ל-Infor להציע חלק מהפונקציונליות של רשת המסחר של GT Nexus, שנמצאת בסוויטות של CloudSuite, תוך הגדלת רמת הנראות של הרשת, שיתוף הפעולה, היעילות וההיענות, והפיכת הארגון לזריז ולתחרותי יותר.

שיתוף פעולה עם לינקדאין

בנוסף לקולמן ול-Networked CloudSuites, הודיעה Infor על אינטגרציה ל-Infor CRM עם LinkedIn Sales Navigator, המסייעת לאתר אנשי מכירות מקצועניים בנתונים רלוונטיים, כדי לספק אינטראקציות לקוח איכותיות יותר. כמו כן, הודיעה החברה על Infor Concierge – כלי שירות עצמי ללקוחות, המשמש כפורטל יחיד לכל נקודות המגע איתה.

בפעם הראשונה, הכנסותיה של החברה מיישומיה בענן עברו את אלה שמיישומיה On-Premise

בפעם הראשונה, הכנסותיה של החברה מיישומיה בענן עברו את אלה שמיישומיה On-Premise

ב-2016 חצתה Infor ציון דרך, כאשר בפעם הראשונה, רוב הרישיונות החדשים וההכנסות שלה ממנויים הגיעו מיישומים בענן. Infor הציגה בכנס הודעות של לקוחות שאישרו את קיומו של המומנטום.

הלקוח הבולט ביותר בהכרזות אלה הוא קוך תעשיות, שהשקיעה מוקדם יותר השנה למעלה משני מיליארד דולר ב-Infor. קוך, המעסיקה יותר מ-120 אלף איש ומייצרת הכנסות של כ-100 מיליארד דולר, תטמיע את Infor CloudSuite במחלקות משאבי האנוש והכספים שלה. לדברי סמנכ"ל הכספים של קוך, סטיב פיילמייר, "קוך השקיעה ב-Infor לא רק בגלל מסלול הצמיחה הגבוה שלה, אלא גם בשל האפקט הטרנספורמטיבי שלה, שיכול לתמוך בהתרחבות וצמיחה בקוך תעשיות".

קוך תעשיות הענקית משקיעה ב-Infor שני מיליארד דולר, לאחר שנעשתה לקוח שלה

קוך תעשיות הענקית משקיעה ב-Infor שני מיליארד דולר, לאחר שנעשתה לקוח שלה

סטיב פיילמייר, סמנכ"ל הכספים, של קוך (משמאל), וצ'רלס פיליפס, מנכ"ל Infor, מדברים על ההשקעה האסטרטגית

סטיב פיילמייר, סמנכ"ל הכספים, של קוך (משמאל), וצ'רלס פיליפס, מנכ"ל Infor, מדברים על ההשקעה האסטרטגית

Infor גם הודיעה על הבחירה ב-Birst כפתרון המודיעין העסקי של Zodiac Aerospace, ענקית החלל הצרפתית, שמחזורה מעל חמישה מיליארד יורו ושמעסיקה 35 אלף עובדים, זודיאק היא גם לקוח ERP של Infor.

HSBC הכריזה גם על התקשרות חדשה עם GT Nexus, המספקת ללקוחות HSBC בארצות הברית גישה לרשת המסחר של GT Nexus, שמסייעת לחברות לנהל תהליכים מורכבים של שרשרת האספקה, ובמקביל מפשטת את מימון הספקים.

הכרזה נוספת מהכנס כוללות היא על הזוכה בפרס Infor Progress Makers Awards, שהוענק ל-Lord Abbett בקטגוריית החדשנות, בזכות תובנות ניבוי שפותחו על ידי Infor Dynamic Science Labs.

Foot Locker זכתה להכרה עבור הישגי עובדיה, שהשתמשו ב-Infor Talent Science כדי להפחית את המחזור ולשפר את הפרודוקטיביות. בנק אוף אמריקה (Bank of America) הוכרז כלקוח השנה, על הישגיו בניהול המשאב האנושי באמצעות מערכת Infor HCM.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לכנס.

השתתפה בהכנת הידיעה: גלי פיאלקוב.

 

 

בא לבקר במאורת הנמר: צבי שלגו, PTL Group China

בתוך ים הכותרות על סין ויחסיה עם ההיי-טק הישראלי, לא קשה לפעמים ללכת לאיבוד. לכן, שמחתי על ההזדמנות לארח במאורת הנמר את צבי שלגו, מייסד ויו"ר PTL Group China ומוותיקי היזמים הישראליים בסין, ולשמוע ממנו מידע עדכני ומרתק מהשטח לגבי מה שקורה במדינת הענק.

"אנחנו שומעים הרבה על הכסף הגדול שמגיע מסין", אמר שלגו. "ואכן, הסינים מגיעים בקצב הולך וגובר להשקיע בטכנולוגיה ישראלית. המגמה הזו ככל הנראה תימשך, בגלל מגבלות הרגולציה האחרונות בסין, שמגבילות מאוד השקעות חוץ בתחומים שאינם טכנולוגיה. עם זאת, על מנת להימנע ממערכת יחסים לא סימטרית ובעייתית בין יזם זר לבין המשקיע המקומי בו, היזמים הישראליים צריכים לחשב את דרכם בתבונה ולא למהר".

למה כוונתו? לדברי שלגי, תהיה זו טעות מצד יזמים טכנולוגיים להתחבר לשותף או משקיע סיני לפני שיצרו נוכחות מקומית או התחילו לעבוד בשוק הסיני. "הדרך המורכבת יותר היא בסופו של דבר זו שתוכיח את עצמה: יש להגיע לסין, להעסיק מהנדסים מקומיים ולעשות בדיקת היתכנות ראשונית, שהטכנולוגיה שאתם מציעים אכן מתאימה לשוק הסיני. אל תסמכו על הקרן המשקיעה שתעשה זאת עבורכם. לא כדאי לרוץ למשקיע הסיני הראשון שמציע כסף, הציבו חזון ארוך טווח ופעלו לפיו", ציין.

לשלגו, שפועל בסין כבר 20 שנים, רקע עשיר של יזמות בשוק זה: לאחר שניהל מפעלים ישראליים מהראשונים בסין, הוא ייסד את PTL Group China, קבוצת חברות המספקת שירותי ניהול ותפעול לחברות טכנולוגיה בינלאומיות במדינה זו. ב-17 שנות קיומה, ניהלה PTL Group יותר מ-200 פרויקטים עבור חברות רב לאומיות, רובן מישראל במקור, בהן: ג'ון ברייס, מטריקס גלובל, פלטין, רדוור ו-Inneractive.

בנוסף, שלגו הוא שותף מנהל בקרן ההשקעות Synergy China Funds והמייסד של TRIG – חברה המבצעת בסין הדרכות היי-טק ומיוני עובדים על בסיס טכנולוגיה ישראלית. מיזם נוסף שהקים בשותפות הוא החממה התעשייתית בעיר צ'אנגז'ו שליד שנחאי. הוא כיהן בנוסף כיו"ר לשכת המסחר הישראלית בשנחאי.

"טירונות" לסטארט-אפים

שלגו סיפר לי על אחת היוזמות האחרונות שלו, China BootCamp – מחנה אימונים לסטארט-אפים בשנחאי. מדובר ביוזמה שנולדה בעקבות לא מעט מהלכים שגויים של סטארט-אפים ישראליים לכניסה לשוק הסיני.

לדבריו, "כסטארט-אפ, לא צריך יומרות גדולות לכבוש את סין ובטח שלא לתת בלעדיות הפצה לגורם אחד, אלא להוכיח יכולות בסין – ואת זה אפשר לעשות בתוך שנה וחצי, ללא השקעה גדולה מדי, באמצעות פלטפורמות עסקיות ייעודיות. יש לא מעט דוגמאות בהן המשקיע המקומי עלול להיות גורם מגביל, מכיוון שהוא דורש בלעדיות בשוק, בעוד הטכנולוגיה מסוגלת להגיע לנתח שוק גדול הרבה יותר".

במסגרת China Bootcamp, היזמים ומנהלי הסטארט-אפים הישראליים יעברו מסלול הכשרה מרוכז בן שבוע בשנחאי, כולל סדנאות עומק ומבט מקיף על השוק הסיני, נטוורקינג עם יזמים מנוסים בחברות טכנולוגיה מקומיות, ישראליות ובינלאומיות הפועלות בסין, וסיורים בחברות ומיזמים מובילים. כל אלה יציפו מגוון שיקולים שיש לקחת בחשבון בתכנון הכניסה לסין. כמו כן, תתקיים סדנת התנסות במפגש בלתי אמצעי מול גופי השקעה סיניים. ההרצאות והתכנים במחנה האימונים ניתנים ללא עלות. בספטמבר 2017 ייפתח מחזור נוסף של התוכנית ל-10 חברות שייבחרו מראש כמתאימות ביותר לשוק הסיני – חברות שנמצאות בשלב Round A ומעלה.

"החברות המתאימות ביותר ל-China BootCamp הן חברות בוגרות, שמתכוונות להגיע לסין כבר מחר ושיש להן השקעה ראשונית או לקוחות ראשונים בסין. מתאימות גם חברות שהחליטו אסטרטגית לפעול בסין אבל מעוניינות לקבל עוד כלים", הוסיף שלגו.

יצוין כי מנהלי הפעילות בסין של חברות ישראליות מצליחות – בהן איירון סורס (Iron Source), ורינט (Verint), אורבוטק (Orbotech), אי-טורו (eToro), מובילאיי (Mobileye) ו-Screemo – ישתפו מניסיונם במסגרת פאנל מנהלים שייערך במהלך מחנה האימונים.

באה לבקר במאורת הנמר: צשה גליק, Intezer

צשה גליק, מנהלת השיווק של Intezer ובעברה מהלת שיווק גלובלי בסייברארק (CyberArk), הגיעה באחרונה לבקר במאורת הנמר. בביקורה היא סיפרה לי על Intezer – חברת אבטחת מידע חדשה מבית מייסד סייברארק, אלון כהן, שמבטיחה לעזור לצוותי אבטחת מידע להגן על הארגון מפני מתקפות מתקדמות.

Intezer הוקמה ב-2015 ופרט לכהן, נמנים על מקימיה מומחי הסייבר איתי טבת ורועי הלוי. גליק הסבירה שהטכנולוגיה שעליה מבוססים מוצרי החברה מבצעת "מיפוי גנטי" של חלקיקי הקוד ומסוגלת לגלות מתקפות שאינן מזוהות על ידי פתרונות אבטחת המידע הקיימים כיום.

הדור הבא של ניתוח תוכנות זדוניות

התרשמתי שפתרונות החברה, שמבוססים על דרך הפעולה של המערכת החיסונית הביולוגית, מאפשרים לארגונים לשפר משמעותית את יכולות זיהוי מתקפות הסייבר שלהם ולהאיץ את תהליכי הטיפול באירועים. מוצר הדגל של החברה, Code Intelligence, מספק לצוותי הסייבר הארגוניים הבנה ברורה ומקיפה על אופיו ומקורותיו של קובץ חשוד, ללא צורך בחקירות מורכבות באופן ידני.

לפי גליק, הפתרון הוכיח את עצמו במהלך המתקפות האחרונות – WannaCry ו-NotPetya. "ב-WannaCry, לא רק זיהינו את המתקפה אלא גם היינו הראשונים להעריך בביטחון רב שתוכנת הכופר הזדונית קשורה לצפון קוריאה. ב-NotPetya, היינו בין הראשונים להתריע על מתקפה במסווה של תוכנת כופר, כשהיה ברור כי מאמצים אדירים הושקעו בכתיבת קוד התוכנה, אבל נראה היה שהתוקפים לא באמת התעניינו בהפקת רווחים".

הדבר הבא בטכנולוגיה הישראלית – באירוע של TechCrunch

10 סטארט-אפים מבטיחים, בתחומים שונים, הציגו באירוע של אתר הטכנולוגיה ולאומיטק, שהתקיים בתל אביב ● הזוכה: חברה שהצליחה לגלות את התרכובת של חיידק הסלמונלה

אתר הטכנולוגיה האמריקני TechCrunch קיים את תחרות הסטארט-אפים שלו בישראל, בכנס שנערך לפני ימים אחדים בתל אביב, בשיתוף לאומיטק. האירוע, בו נטלו חלק בכירים בקהילת ההיי-טק הישראלית, הפגיש בין מאות משתתפים – אנג'לים, נציגי קרנות הון-סיכון, יזמים וסטארט-אפיסטים – לצוות העורכים של TechCrunch, שהגיע לתל אביב זו שנה שנייה ברציפות כדי לגלות את הדבר החם הבא בסצינת ההיי-טק הישראלית.

אלה 10 החברות הישראליות, שנבחרו לאחר מיון של TechCrunch מבין מאות סטארט-אפים שהגישו את מועמדותם להשתתף בתחרות: Brodmann17, CoinDash, HiGrade – Cannabis Analysis, Modli, mydimed, nanofabrica, OlfaGuard, Sidekix, Tridom ו-Upstream Security.

מימין: מייק בוצ'ר, העורך הראשי של TechCrunch אירופה, באחד על אחד עם אורי לוין, מייסד-שותף של Waze. צילום: כפיר סיוון

מימין: מייק בוצ'ר, העורך הראשי של TechCrunch אירופה, באחד על אחד עם אורי לוין, מייסד-שותף של Waze. צילום: כפיר סיוון

החברה שזכתה היא OlfaGuard, שמפתחת חיישנים שיכולים "להריח" ולזהות תרכובות אורגניות נדיפות (MVOC). בחברה אומרים כי הם הצליחו לגלות במעבדות שלה את התרכובות של חיידקי האי קולי והסלמונלה, כמו גם פתוגנים של דוגמאות של מאכלים. מקים החברה והמנכ"ל שלה הוא פייר סלמה, והיא מבוססת על ארבעה פטנטים של הטכניון ושל פרופ' חוסאם חייק. אנשי החברה יציגו בכנס TechCrunch Disrupt Berlin 2017, שיתקיים בבירת גרמניה ב-4-5 בדצמבר.

כנסי TechCrunch Disrupt מתקיימים מדי שנה בערי היי-טק בולטות כמו סן פרנסיסקו, לונדון ובייג'ינג. בכנסים אלה מוצגים הטרנדים החמים בעולם החדשנות והטכנולוגיה והם מהווים הזדמנות לסטארט-אפים בתחילת דרכם להשיק את המוצרים שלהם ולהציגם בפני קרנות, משקיעים פוטנציאליים, כלי תקשורת, עיתונאים ובלוגרים מכל העולם.

יפעת אורון, מנכ"לית לאומיטק. צילום: כפיר סיוון

יפעת אורון, מנכ"לית לאומיטק. צילום: כפיר סיוון

יפעת אורון, מנכ״לית לאומיטק, אמרה כי "האירוע של TechCrunch הוא אירוע חשוב, שבו נחשפות חברות צעירות ומבטיחות מישראל בפני צוות העיתונאים של האתר. לחברות שנבחרו להציג בכנס יש פוטנציאל רב, שהאתר מצליח לזהות כבר בשלבים המוקדמים".

לדבריה, "10 החברות שעלו לגמר התחרות מדגימות בצורה יפה את הוורסטיליות והמנעד הרחב של הטכנולוגיות המפותחות בישראל, בתחומים כמו רפואה, הדפסה תלת מימדית, רובוטיקה, סייבר ואוטומוטיב. העובדה שההיי-טק הישראלי מצליח להיכנס לתחומים חדשניים ולהתבסס כמוביל בהם מחזקת אותו למול מרכזי היי-טק אחרים בעולם".

בא לבקר במאורת הנמר: אריק מיפנו, מג'יק ישראל

אריק מיפנו, מנהל מג'יק ישראל, ביקר השבוע במאורת הנמר.

חברי הטוב סיפר לי בביקור שמג'יק החליטה באחרונה להגדיל את השקעתה במוצרים חדשים המבוססים על טכנולוגיות מתקדמות בתעשייה.

אחד מהם הוא פלטפורמת פיתוח האפליקציות Magic xpa, שתכלול מגוון כלים ושירותים למודרניזציית אפליקציות עסקיות, כולל תמיכה באנגולר וב-HTML5.

כמו כן, פתרון האינטגרציה של מג'יק יורחב, כך שייתן מענה של שירות בענן (iPaaS) – דבר שיאפשר ללקוחות החברה לבצע הטמעה אפקטיבית של פרויקטי טרנספורמציה דיגיטלית בענן.

כחלק מהשקעתה בחדשנות טכנולוגית, הקימה החברה מרכז פיתוח בסנט פטרסבורג שברוסיה, שמצטרף לשלושה מרכזי פיתוח קיימים של החברה – בישראל, הודו ויפן. בנוסף, מתמקדת בימים אלה החברה בהכשרת מומחי תכנות בשפת מג'יק, על מנת לענות על הביקוש שנוצר בארגונים.

היזמים הישראליים פוגשים את ענקית העיתונות הטכנולוגית העולמית

משלחת של TechCrunch, מאתרי הטכנולוגיה הבולטים בעולם, הגיעה לבקר בהיי-סנטר ונצ'רס בחיפה והתרשמה מהיזמות ומהחדשנות בעיר הכרמל

יותר מ-100 יזמים, אנשי היי-טק ומשקיעים השתתפו שלשום (ב') במפגש עם משלחת אתר הטכנולוגיה העולמי TechCrunch, שהגיעה להתארח בהיי סנטר ונצ'רס בחיפה. המשלחת כללה 10 עיתונאים מעמק הסיליקון בארצות הברית, מלונדון, מפריז ומברלין, בהם בלוגרי הטכנולוגיה מייק בוצ'ר, טיטו חמזה ומאט ברנס.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

האירוע נפתח בבראנץ' משותף עם נציגי חברות הפורטפוליו של היי-סנטר ונצ'רס והמשיך במפגשים קצרים לחשיפה ראשונית עם היזמים המקומיים, כהקדמה לראיונות עומק. כמו כן, נועדו חברי המשלחת עם אנשי פורום יזמות חיפה, ולאחר מכן הגיעו לטכניון, שם הם נפגשו עם יזמים מהאקסלרטור Drive. עוד הם סיירו במעבדות מחקר בטכניון, שם התרשמו משיתוף הפעולה שבין מוסד המחקר החיפאי הגדול לתעשיית ההיי-טק הצומחת בעיר.

יעל מיטלמן, מנכ"לית היי סנטר ונצר'ס, הציגה בפני האורחים את פעילות החברות בתחומים השונים, ועודדה יזמים מכל רחבי העיר להציג את מועמדותם לקבלת השקעה מהקרן החיפאית.

לדבריה, "היי סנטר ונצר'ס מייחסת חשיבות רבה לביקור המשלחת של TechCrunch ורואה בכך הבעת אמון ביזמות ההיי-טק החיפאית הצומחת ומתפתחת. לעיר, כבירת ההיי-טק של הצפון, יש מה להציע: מוסדות לימוד אקדמיים מוכווני טכנולוגיה עילית, משאב אנושי איכותי חדור רעיונות מהפכניים ומיזמים פורצי דרך".

היזמות - ישראלית, העיתונות - בינלאומית. צילום: יח"צ

היזמות – ישראלית, העיתונות – בינלאומית. צילום: מיכה בריקמן

לנובו במרכז… הנתונים; חלק ג'

בכנס שערכה באחרונה בניו-יורק השיקה לנובו שורה של פתרונות לדטה סנטרים ולמחשוב האישי ● הנמר היה, ראה והתרשם

משתתפים רבים הגיעו בשבוע שעבר לניו-יורק ל-Transform, המפגש השנתי של לנובו (Lenovo). מי שבא לכנס יכול היה לראות בין המוני האנשים לקוחות, שותפים, נציגי מדיהה נבחריםם וכמובן – נציגי החברה עצמה, בראשותו של המנכ"ל והיו"ר, יאנג יואנצ'ינג, שמכונה YY.

אנשי לנובו הציגו באירוע את קווי המוצר החדשים שלה למחשוב האישי ולדטה סנטרים – שרתים, אחסון ורישות.

המוטו של החברה הוא לספק את הפתרונות הטובים המשתלבים במהפכת התבונה: אינטליגנציה מלאכותית, מציאות רבודה ומציאות וירטואלית. או, באנגלית – AI, AR ו-VR. כמו כן, היא הציגה את שלל היישומים שלה לתחומים הבולטים בעולם הטכנולוגי החדש, כגון רכב אוטונומי, רובוטים ורחפנים. כל אלה צריכים פלטפורמות אדירות עוצמה ניידת, כמו גם דטה סנטרים חזקים, כדי לספק נתונים למקבלי ההחלטות. שהרי שם המשחק הוא הנתונים של הארגון והאם הוא מוציא את המיטב מהם. בלנובו אומרים שמקבלי ההחלטות יכולים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר בעזרת הפתרונות שלהם.

היה מעניין ומעשיר לשמוע על ההתפתחויות הבולטות האחרונות בתחומים שבהם עוסקת לנובו ובעולם הטכנולוגי בכלל, ולחזות בתוצאות שאליהן מביאים פתרונותיה. לפניכם תמונות שממחישות את הדברים הללו.

למעלה: היכולות של מחשב העל שלנובו הקימה עבור מרכז החישובים בברצלונה, המבוססת של מעבדי Xeon החדשים של אינטל.

תחילת הדרך הארוכה, בת 25 השנים, של המחשבים הניידים של יבמ-לנובו, ThinkPad. מאז, המחשב הפך לאייקון של המחשוב הארגוני-עסקי ושמר על מובילותו לאורך התקופה הארוכה בתעשייה.

ב-2005 רכשה לנובו את חטיבת מחשבי ה-PC של יבמ, שמכרה עד אז 25 מיליון מהם במשך 13 שנה. מאז, לנובו מכרה כ-100 מיליון מהם, ב-12 שנה.

לנובו מכנה את עצמה מובילת ה-PC הארגוני, אך במשמעות חדשה: Personalized Computing – מ-BYOD (הבא את המכשיר שלך) ועד למשרד החכם. כאן היא מציגה את המחשב המתקפל שלה, שעדיין לא ידוע מתי יוכרז. מה שכן, בלנובו אומרים שאפשר יהיה גם לדבר אליו.

מיפוי השותפים של לנובו לפי תחומי הפתרונות – מענן הברידי ועד VDI.

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.