באו לבקר במאורת הנמר: קתרז'ינה קוסינסקה-דיבויק ודורון קרופמן, APC

קתרז'ינה קוסינסקה-דיבויק, מנהלת שיווק לאזורי CEE וסקנדינביה ב-APC מבית שניידר אלקטריק, שעושה בימים אלה בישראל, קפצה לביקור קצר במאורת הנמר יחד עם דורון קרופמן, מנהל פעילות APC בישראל.

קוסינסקה-דיבויק הגיעה לארץ במטרה לפגוש לקוחות אסטרטגיים ושותפים עסקיים של החברה, כדי להעמיק עוד יותר את הפעילות העסקית שלה בתחום הדטה סנטר. זה ביקורה הראשון בישראל והיא ציינה לשבח במהלכו את ענף ההיי-טק, החדשנות הטכנולוגית, ריבוי ההזדמנויות וההון האנושי שקיימים בארץ.

כמו כן, התייחסה קוסינסקה-דיבויק לטרנד המתפתח של Edge Computing ומודולים מוכנים מראש (Prefabricated Modules), שהולך ותופס תאוצה בעולם וגם בארץ. טכנולוגיה זו הוצגה היום (ג') בכנס Bynet Expo, שהופק על ידי אנשים ומחשבים. עוד הוצגה בו מערכת Micro DC חדשנית. פתרון זה מאפשר ללקוח לתכנן מראש את הדטה סנטר שלו, לבנות אותו במפעל, לבדוק אותו ואחר כך להתקינו במהירות באתר שלו. שימוש בטכנולוגיה זו, אמרה האורחת, מוביל להקטנה דרמטית של לוח הזמנים של הפרויקט ושל תקציבו (עד כ-30%) – דבר המאפשר לחברות לחסוך בהוצאות מיותרות.

מבין עשרות המדינות שקוסינסיק-דיבויק מנהלת את השיווק של APC בהן, לדבריה, ישראל בולטת לטובה בנתח השוק שלה.

כך דטה סנטר מוגדר תוכנה מייעל את עבודת הארגונים

מהו האתגר הגדול במעבר לתשתיות מידע מודרניות? אילו יתרונות יש בדטה סנטר מוגדר תוכנה? ומה התשובה של פוג'יטסו? ראיון עם רענן ביבר, מנכ"ל החברה בישראל

האם דטה סנטר מוגדר תוכנה מייעל את עבודתם של הארגונים?
"בהחלט. המהות של דטה סנטר מוגדר תוכנה (SDDC) היא להוסיף שכבת תוכנה שמבצעת וירטואליזציה על כל מרכיבי הדטה סנטר: השרתים, האחסון והרשת. פתרון SDDC מאפשר לעבור ל-'קופסאות' פשוטות, שמתחברות למרכז שליטה ובקרה חכם אחד. כאשר עושים זאת במקביל לשרתים, לאמצעי האחסון ולאמצעי האבטחה, ומאפשרים מאותו מרכז בקרה לשלוט על 'קופסאות' שנמצאות בארגון או בענן, מקבלים דטה סנטר חדש שנשלט על ידי תוכנה".

מהם היתרונות של השיטה הזו?
"הם כוללים הוזלה משמעותית בעלויות החומרה, שליטה ובקרה מאוחדות על כלל מערך המחשוב, ללא תלות במיקום הקופסאות, חיסכון במשאבי כוח אדם ובעיקר יכולת לספק לארגון מגוון רחב של שירותי IT שמותאמים לצרכים – בזמני תגובה מהירים, בעלויות נמוכות ובגמישות רבה".

מהו האתגר הגדול במעבר לתשתיות מידע מודרניות?
"התשובה לכך היא האינטגרציה של מערכות המשלבות חומרה, מערכות הפעלה, תוכנות שירות, נטוורקינג ואבטחת מידע, שמגיעים בדרך כלל מיצרנים שונים".

פוג'יטסו (Fujitsu) השיקה באחרונה את Primeflex for Storage Spaces Direct – תצורת תשתית וירטואלית בענן. במה מדובר?
"ההכרזה היא על פתרון שהוא חלק ממערכת ההפעלה Windows Server 2016, ומהווה פלטפורמת Hyper Converge (מערכת IT המשולבת באופן הדוק ועמוק), שמבוססת על שרתי פוג'יטסו עם תוכנת Storage spaces direct של מיקרוסופט (Microsoft). המוצר דוחס לתוך מערכת קטנה אחת את כל מה שצריך לטובת הקמת סביבת מחשוב מבוססת וירטואליזציה, בכמה לחיצת כפתור מעטות ופשוטות. כל התהליך, מחיבור החשמל ועד למערכת אחת מוכנה לעבודה, לא לוקח יותר מרבע שעה".

מה מאפשרת המערכת?
"האתגר הגדול ביותר העומד כיום בפני אנשי ה-IT הוא לא עלות, אלא מהירות. בעולם שבו הענן עומד בראש סדר העדיפויות, על הלקוח להישאר צעד אחד לפני המתחרים בפעילות העסקית. יישומים חדשים ותכונות חדשות עבור יישומים מניבים ערך עסקי וגישה זו, שמתמקדת ביישומים, דורשת לשנות את התפיסה גם בנוגע לדטה סנטר של הארגון.

המערכת שהשקנו כוללת תשתיות אחודות משולבות, ממשק משתמש אינטואיטיבי המאפשר גישה קלה להקמה וניהול של סביבות וירטואליות, זמינות מקסימלית, מודולריות וגידול על פי הצורך, משאבי תשתית משולבים וכאמור, עלייה לאוויר בתוך דקות.

מדובר בפתרון של פוג'יטסו ומיקרוסופט, כך שהלקוח יכול להיות רגוע שהוא מקבל פתרון בדוק מכל הכיוונים".

למי הוא מיועד?
"לכל סוג של ארגון – מהקטן ביותר ועד לארגוני האנטרפרייז הגדולים. הדרישה המינימלית שלו מסתכמת בשני שרתים פיזיים. ניתן להגדיל את מספר השרתים הפיזיים ל-16, ועל גבי סביבה זאת אפשר להריץ יותר מ-800 שרתים וירטואליים".

בא לבקר במאורת הנמר: ד"ר צבי מרום, איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה

באחרונה הזדמן למאורת הנמר אורח שלא נפגשתי איתו שנים רבות – ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ. הוא הגיע לביקור בכובעו החדש, כיו"ר איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה, שמהווה חלק מהתאחדות התעשיינים.

שוחחנו במפגש על האיגוד, על תוכניותיו ועל באטמ, שעברה דרך ארוכה ב-25 השנים האחרונות – מחברה של אדם אחד שישב במחסן בפתח תקווה לכזו שמעסיקה יותר מ-1,000 חוקרים ברחבי העולם.

באטמ השכילה להשתנות עם השנים ומחברת תקשורת שרבות מחברותיה מנוחתן עדן הפכה לחברה שבה שתי חטיבות גדולות: סייבר ונטוורקינג, וביו-מד.

הערכות גורסות שחטיבת הביו-מד, שהמכירות שלה עומדות על כ-60 מליון דולר ושבבעלותה יותר מ-40 פטנטים רשומים בארצות הברית, עומדת להכריז בקרוב על פלטפורמת דיאגנוסטיקה ייחודיות,
וגם חטיבת הסייבר והנטוורקינג לא טומנת ידה בצלחת.

ד"ר מרום מתעקש שהוא מלא באנרגיה למרות היותו סבא לשניים. "חכו ותראו מה יהיה", הוא אומר על האיגוד, שעומד לשנות את שמו ואופיו בדגש על כלל תעשיות ההיי-טק. "לא יהיה משעמם", הוא מבטיח. אנחנו עוקבים.

בא לבקר במאורת הנמר: איתן כץ, מומחה לחדשנות ויזמות

לפני ימים אחדים הגיע לבקר במאורת הנמר איתן כץ, לקראת השקת הפורום החדש לחדשנות של אנשים ומחשבים, שעוד תשמעו עליו רבות בהמשך.

כץ, 47, אב לשלושה ילדים וכלבה שמתגורר בגני תקווה, הוא מומחה לחדשנות ויזמות. למחשב הראשון, שקנה בגיל 13, היה פחות זיכרון משלט של טלוויזיה, אבל הוא סיפר לי שהוא הצליח לתכנת בו משחקי חלליות.

בצבא עבר כץ קורס של ממר״ם ושירת כמתכנת בחיל המודיעין. אחרי השחרור הוא עבד במשך שלוש שנים במרקורי (Mercury), כשזו עוד הייתה חברה קטנה. הימים היו ימי טרום פריצת גוגל (Google) וכץ הקים סטארט-אפ שביצע פרסונליזציה של חיפוש באינטרנט.

לימים הוא החל קריירה בתחומי ניהול המוצר והשיווק בסטארט-אפים ובחברות היי-טק, כולל שהות של כמה שנים בארצות הברית. בתפקידו האחרון בהיי-טק הקים כץ את חממת החדשנות של HP העולמית. במסגרת זו, עברו תחת ידיו יותר מ-150 סטארט-אפים פנים ארגוניים.

כחובב טכנולוגיה וסטארט-אפים נלהב, כץ קורא ומתעדכן בכל מה שקורה בתחום. הוא מגדיר את עצמו כסוציולוג חובב של העולמות האלה. אם היה שיא גינס למי שהוריד הכי הרבה אפליקציות וניסה אותן, הוא בטח היה רשום על שמו. עד אז, כץ מממש את התשוקה שלו לחדשנות וטכנולוגיה דרך המיזם שהקים, BrainForest.io, שעוזר לחברות להתחדש באמצעות הטמעת תהליכי חדשנות ועל ידי טכנולוגיות AI.

בא לבקר במאורת הנמר: אוליביה אלבז, Salesforce

לפני ימים אחדים בא לבקר במאורת הנמר אוליביה אלבז, סגן נשיא למכירות ב-Salesforce ישראל.

בפגישתנו שוחחנו על הפעילות של Salesforce בישראל, שהחלה ב-2011. בשנים האחרונות החברה מדגישה שהיא הרבה מעבר לחברת CRM.

אלבז אמר לי ש-"Salesforce נחשבת כאחת מחברות התוכנה הבינלאומיות המצליחות ביותר, ובעזרתה ניתן לקבל מידע על לקוחות ולידים נוספים, ולהבין טוב יותר את מבנה השוק שבו הארגון פועל. יש כיום פתרון של Salesforce לכל חלק במבנה העסקי של הארגון, וניתן להשתמש בכלים שמציעה החברה כדי להגביר את המכירות, להרחיב את קהילת הלקוחות ברשתות החברתיות ועוד. כמו כן, הם מאפשרים לחסוך זמן ועלות כספית, תוך גמישות ומינוף החשיבה העסקית".

"בישראל", ציין, "יש לחברה מאות לקוחות, בתחומים עסקיים מגוונים, ביניהם מוסדות פיננסיים כמו בנק לאומי, חברות טלקום כמו סלקום וחברת ציבוריות גדולות כמו חברת החשמל. בשנה הקרובה אנחנו צפויים להרחיב את הפעילות שלנו בכל המגזרים. כמו כן, אנחמו פועלים לטובת הקהילה המקומית וקהיליית הסטארט-אפים בישראל".

לפני כשנה עלה אלבז לישראל מצרפת יחד עם אשתו וארבעת ילדיו. הוא סיפר כי מערכת Salesforce ליוותה אותו גם בתהליך העלייה, כשביקש להירשם ולמלא טפסים באתר הסוכנות היהודית – לקוחה של החברה.

באו לבקר במאורת הנמר: לי אורון וגל לבנון-לוי, פרטנר

באחרונה הגיעו לביקור במאורת הנמר לי אורון, סמנכ"לית החטיבה העסקית של פרטנר, וגל לבנון-לוי, דוברת הקבוצה. העברתי לשתיים סיור נרחב במאורה והזמנתי אותן לבקר בה עם הילדים.

אורון, שמתמחה כבר מזה כ-20 שנים בעולמות התקשורת והאינטגרציה, סיפרה במהלך הביקור על דרכה המקצועית עד למינוי בשנה שעברה לתפקיד סמנכ"לית החטיבה העסקית. כמו כן, היא ציינה את ההתרחבות והגידול בפעילות של החטיבה בשנתיים האחרונות – הן בהיצע השירותים והן במספר הלקוחות.

פעילות החטיבה העסקית בפרטנר מבוססת על מערך התשתיות הרחב של החברה, שכולל, בין היתר, את הדטה סנטרים, הסיבים האופטיים ורשת הסלולר שלה, כמו גם על מערך השירותים, בהם שירותי ספק אינטרנט, מרכזיה בענן, תשתית אחודה, טלפוניה, סייבר, Big Data ותשתיות מחשוב.

בא לבקר במאורת הנמר: עידו אלון, פינפוינט

באחרונה בא לבקר במאורת הנמר עידו אלון, מנכ"ל פינפוינט, שעוסקת בייעוץ אסטרטגי-עסקי לחברות ולמנהלים.

אלון סיפר לי שפינפוינט עוזרת למנהלים לבנות תוכניות אסטרטגיה, שיווק, צמיחה, הקמת אקסלרטורים, דיגיטל ומסעות לקוח. העבודה נעשית עם המנהלים עצמם – היו"ר, המנכ"ל, סמנכ"ל הכספים, סמנכ"ל השיווק, סמנכ"ל האסטרטגיה, המנמ"ר ואחרים. למנמ"ר, לדוגמה, מסייעת פינפוינט להזריק חדשנות לארגון, ולגשר על הפער בין הטכנולוגיה לשיווק ולצד העסקי כולו.

ב-11 השנים האחרונות שימש אלון כיועץ אסטרטגי ובעברו היה עיתונאי שכיסה את תחום שוק ההון. חברו אליו ד"ר שי הראל, שמתמחה באסטרטגיה, יזמות וחדשנות, אורי אלמן, שמתמחה בדיגיטל, אסטרטגיה שיווקית ומחקר צרכנים, ומקצוענים מנוסים נוספים בתחומי השיווק, הדיגיטל, מחקר הצרכנים, הערכת השווי, הסגמנטציה ועוד. ביחד הוביל הצוות בנייה של עשרות תוכניות פעולה לאורך השנים עבור בנקים, חברות תעשייה, היי-טק, בתי השקעות, חברות קמעוניות וחברות זרות שביקשו להיכנס לישראל.

בפגישתנו שוחחנו על כך שהדגש של מנהלים עובר יותר ויותר מהאסטרטגיה עצמה ליישום שלה. "מנהלים רבים מוצאים את עצמם שקועים בשוטף, צריכים לדלוור (מלשון Delivery) תוצאות להנהלה ולחבר המנהלים. הם מתניעים תהליכים אסטרטגיים ומוצאים את עצמם עם תוכניות יפות, שאמנם נראות מצוין אבל קבורות עמוק במגירה, בלי תוכניות ברורות איך גורמים להן להתממש", אמר.

לכן, לדברי אלון, רואים יותר לקוחות שמחפשים פרטנר שיסייע להם בתכנון היישום – מי עושה מה ומתי, וכמה זה יעלה – ויישאר ללוות את היישום עצמו, כדי להפוך את הניירות היפים למציאות. "בעולם כזה, חברת ייעוץ כבר לא יכולה להשאיר המלצות ברמה גבוהה ולהיעלם. הפרויקטים מהירים יותר והתוצר חייב להיות פרקטי. המטרה שלנו, בפינפוינט, היא לעזור למנהלים להצליח, ובהרבה מקרים זה אומר להפשיל שרוולים ולעזור להם ליישם", סיכם.

ההשקה החכמה של טריפל סי

החברה השיקה את Smart, שירות הטלוויזיה החדש שלה, עם עמדת התנסות, להטוטנים, דרינקים, הופעה של המנטליסט פינקי ובכירים רבים מחברות בולטות בישראל ● הנמר היה וראה

בערבו של יום ה' בשבוע שעבר התכנסו יותר מ-400 אורחים ברחבה הסמוכה למשרדי טריפל סי בפתח תקווה להשקת מותג הטלוויזיה החדש של החברה ושל וונטייז, Smart.

המותג הוצג לפני קהל של מנכ"לים מההיי-טק, אנשי עסקים בכירים וחברים. רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי, חגג באירוע חגיגה משולשת: את יום הולדתו ה-60, את השקת המותג החדש וכניסת החברה לשוק הטלוויזיה, ואת יום הולדתו ה-56 של אחיו, גלעד נחום, מנהל הכספים של החברה.

האירוע התקיים בקונספט Street Smart וכלל עמדות התנסות בשירות החדש, להטוטנים, מופעי רחוב, ארוחת ערב, דרינקים והופעה של המנטליסט פינקי, שהדהים את הקהל.

בין המשתתפים בו היו גם דן נחום, מנהל פרויקט הטלוויזיה בטריפל סי; נועם נחום, מנהלת השיווק של החברה; בן נחום, מנהל המכירות שלה; ועובדי חברה נוספים.

כן נכחו בו שותפים לפרויקט ולדרך, בהם משלחת אורחים מ-Odin העולמית, שחבריה הגיעו במיוחד לאירוע: אלכס פיין, מנהל המכירות באירופה ובמזרח התיכון; איזודור פורצינו, סגן נשיא אירופה והמזרח התיכון; דניאל בוטלה, מנהל המכירות באפריקה ובמזרח התיכון; וארטם פארמנוב, מנהל הטכנולוגיות.

עוד היו בו הוגו קונדסה, מנכ"ל Wetek מפורטוגל; זאב פרוקופץ וליאור מורד, המנכ"לים המשותפים של לינק 7; נועם יוסיפידס, מנכ"ל וונטייז, ויובל קלאתי, האחראי על התוכן בחברה; אורן לוי; מרטין סבג; עומר וייס וטיטו; משה צמיר, מנכ"ל מר, עם ראובן שוורף מהקבוצה, שאמונה על ההתקנות אצל הלקוחות; גולן נוחיאן ממשרד הפרסום Believe ואשתו; יועץ התקשורת יובל ארד; עו"ד תמיר אפורי ממשרד שיבולת; יונה ויזנטל, יועץ התוכן של טריפל סי; ואורחים נוספים, בהם בכירים מ-HP, מיקרוסופט (Microsoft), יבמ (IBM), לנובו (Lenovo), בזק, פלאפון, יורוקום, One1, תדיראן, e-wave, זאפ, נתיב, פוקוס טלקום ועוד.

רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי, ובתו, נועם נחום, מנהלת השיווק של החברה. צילום: יח"צ

רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי, ובתו, נועם נחום, מנהלת השיווק של החברה. צילום: יח"צ

רמי נחום עם נועם יוסיפידס, מנכ"ל וונטייז, ורעייתו. צילום: יח"צ

רמי נחום עם נועם יוסיפידס, מנכ"ל וונטייז, ורעייתו. צילום: יח"צ

רמי נחום עם נבחרת Odin: איזודור פורצינו, סגן נשיא אירופה והמזרח התיכון; אלכס פיין, מנהל המכירות באירופה ובמזרח התיכון; דניאל בוטלה, מנהל מכירות באפריקה ובמזרח התיכון; וארטם פארמנוב, מנהל טכנולוגיות. צילום: יח"צ

רמי נחום עם נבחרת Odin: איזודור פורצינו, סגן נשיא אירופה והמזרח התיכון; אלכס פיין, מנהל המכירות באירופה ובמזרח התיכון; דניאל בוטלה, מנהל מכירות באפריקה ובמזרח התיכון; וארטם פארמנוב, מנהל טכנולוגיות. צילום: יח"צ

שלושה אחים לבית נחום – שלומי, גלעד ורמי – עם שרית, אשתו של שלומי. צילום: יח"צ

שלושה אחים לבית נחום – שלומי, גלעד ורמי – עם שרית, אשתו של שלומי. צילום: יח"צ

רמי נחום עם הפרסומאי גולן נוחיאן, רעייתו ומרטין סבג מ-וונטייז. צילום: יח"צ

רמי נחום עם הפרסומאי גולן נוחיאן, רעייתו ומרטין סבג מ-וונטייז. צילום: יח"צ

רמי נחום עם יועץ התקשורת יובל ארד ועו"ד תמיר אפורי ממשרד שיבולת. צילום: יח"צ

רמי נחום עם יועץ התקשורת יובל ארד ועו"ד תמיר אפורי ממשרד שיבולת. צילום: יח"צ

רמי נחום עם אלי אשכנזי מיבמ ובת זוגו. צילום: יח"צ

רמי נחום עם אלי אשכנזי מיבמ ובת זוגו. צילום: יח"צ

רמי נחום ואחיו, גלעד, סמנכ"ל הכספים של טריפל סי. צילום: יח"צ

רמי נחום ואחיו, גלעד, סמנכ"ל הכספים של טריפל סי. צילום: יח"צ

בא לבקר במאורת הנמר: גיא אלכסנדר, אריסטה נטוורקס

באחרונה הגיע למאורה שלי בחור צעיר וחביב ביותר – גיא אלכסנדר.

אני מלווה את הקריירה של אלכסנדר עוד מימיו בג'וניפר (Juniper) ובפאלו אלטו (Palo Alto). כיום, הוא מנהל את פעילות אריסטה נטוורקס (Arista Networks) בישראל.

למי שטרם הכיר, אריסטה הוקמה לפני 13 שנים בעמק הסיליקון בקליפורניה על ידי שלושה מומחים שהיו דמויות מובילות בסאן (Sun) ובסיסקו (Cisco). ב-2014 הונפקה החברה בבורסה בניו-יורק.

אריסטה יוצרת עבור ארגוני אנטרפרייז וספקי שירות רשת ענן בדטה סנטר הארגוני. הפתרון שלה מאפשר אוטומציה, נראות, ביצועים טובים יותר, יכולת גדילה פשוטה וגמישה ויכולות התממשקות לענן הציבורי. לארגונים שחלק מהדטה סנטר שלהם פרטי וחלקו ציבורי היא מציעה פתרון לניהול וניטור עומסים בין שניהם.

יצוין כי אריסטה מוגדרת על ידי גרטנר (Gartner) כמובילה בתחום ה-Data Center Cloud Networking ונתח השוק של החברה עומד על 14.9%. הפתרון שלה מוטמע בשבע מתוך שמונה ספקיות הענן הגדולות בעולם.

לדברי אלכסנדר, זו תקופה מרתקת עבור אריסטה והיא גדלה באופן מרשים בכל העולם, ובכלל זה בישראל. שווי השוק שלה הוא קרוב ל-10 מיליארד דולר ובשנה האחרונה המנייה שלה זינקה פי שניים.

אלכסנדר סיפר שיש לחברה כבר שותפים עסקיים, אינטגרטורים ומפיצים בישראל, שעברו את ההכשרות הנדרשות. לדבריו, השוק הישראלי חשוב לה מאוד בגלל החדשנות והחשיבה מחוץ לקופסה שיש כאן. "הגידול שאריסטה רואה בישראל מרשים, ויש לנו בארץ לקוחות ממגזרים רבים, כגון בנקים, חברות ביטוח חברות היי-טק וספקיות שירות".

באה לבקר במאורת הנמר: תמי בן גדעון

שמחתי לארח באחרונה במאורת הנמר את תמי בן גדעון, יועצת ומומחית למיתוג אישי וארגוני ולשימור טאלנטים בארגונים בשיטת A.C.M.

A.C.M היא שיטת ייעוץ חדשנית, שמתמקדת בהון האנושי הקיים בכל ארגון ומהווה את הנכס העיקרי שלו.

בן גדעון סיפרה לי שכיועצת למנכ"לים, היא בונה ומנחה תוכניות לפיתוח ולהדרכת מנהלים בשיטתה. כמו כן, היא מאבחנת, במודל האבחון הדו שלבי של השיטה, מועמדים מובילים לשיבוץ בתפקידי ניהול בכירים.

בעברה הקימה בן גדעון וניהלה את משרד הפרסום קריאטיב, ומיתגה חברות וארגונים כמו קודאק (Kodak), סולל בונה, מכללת עמק יזרעאל, מלון חוף התמרים בעכו ועיריית חיפה. בשנת 2000, כשכבר החלה לפתח את שיטת A.C.M, היא הבינה שהייעוד שלה הוא להעצים אנשים וארגונים, ולכן סגרה את משרד הפרסום שלה והתמקדה בפיתוח שיטתה, כשהיא נעזרת בידע ובניסיון הרב שצברה בתחום המיתוג והשיווק ומיישמת אותו בתחום הארגוני.

אחת הבעיות המרכזיות: שימור הטאלנטים בארגון

לדברי בן גדעון, אחת הבעיות המרכזיות של ארגונים היא שימור המנהלים הטאלנטים שלו. כל ארגון נמדד על פי החוזקות של מנהליו וארגונים נחלשים כאשר טאלנט מרכזי עוזב אותם. במקרים מסוימים ארגונים פוגעים בארגונים אחרים על ידי השתלטות עוינת על טאלנטים. כמו כן, טאלנטים מייצרים בידול לארגון, כשבעזרתם ניתן להניע תהליכים חדשים בנושאי מדיניות, או, לחליפין, נבנתה על יכולותיהם המיוחדות תוכנית עבודה או תוכנית שיווק.

השאלה המרכזית היא, לדברי בן גדעון: איך מבטיחים שהטאלנטים המרכזיים לא יעזבו את הארגונים ובכך יחלישו אותם? היא מציעה פתרון באמצעות תהליך "המותג הכפול" בשיטת A.C.M.

תהליך זה, המיועד לאנשי מפתח בתפקידי ניהול, מבוסס על אבחון התנהגויות שלדבריה מאפשר את העצמת הפרט באופן אישי ממוקד, ובמקביל את בניית הקשר העמוק והבלתי מתפשר שלו לצוות, לערכים ולמטרות הארגון. תוכניות ההדרכה ופיתוח המנהלים, המלוות בפרויקטים יישומיים בתומן, מותאמות לכל ארגון לפי צרכיו ויוצרות פריצת דרך אישית, עסקית וארגונית, אמרה בן גדעון.

עוד היא ציינה שבסיום התהליך, נוצרת בטווח המיידי עבודה בשיתוף פעולה הרמוני, מתוך הכרה בערך האישי הגבוה ומתוך כבוד הדדי, שמשפיעה על הישגי הארגון, על יכולות השיווק שלו ועל תוצאותיו העסקיות. "השראת הדוגמה האישית של המנהלים מסיימי התוכנית משפיעה יום יומית באפקט מתמשך על כלל עובדי הארגון", אמרה. "כמו כן, תוך כדי התהליך נפתרים אתגרים ניהוליים המונחים באותו זמן על שולחנו של המנכ"ל. לטווח הרחוק נוצר מערך אנושי יעיל, עוצמתי, אכפתי ונאמן, עם ברק בעיניים, שמסייע ליציבות ארגונית ולמותג חזק כלפי פנים וכלפי חוץ".

בן גדעון הוסיפה שבין הארגונים שמצאו עניין בשיטת A.C.M אפשר למצוא גורמים בצה"ל ובחברות ביטחוניות בישראל.

עוד שוחחנו על המחקר האקדמי טרום דוקטורט שבן גדעון נמצאת בעיצומו ושלדבריה ייתן תוקף לחידוש הבינלאומי שהיא יצרה בתחום הארגוני. מטרתה היא להביא את פתרון שימור הטאלנטים לחברות הגדולות בארצות הברית ובאירופה.