20 בנובמבר 2017 פלי הנמר

CA Technologies הכריזה על למעלה מ-20 מוצרים חדשים

המוצרים הוכרזו במהלך הכנס השנתי של החברה בלאס וגאס ● לדברי מייק גרגואר, מנכ"ל CA Technologies: "מפעל התוכנה המודרני מאפשר לארגונים לשנות את עצמם באמצעות מינוף של זריזות וגמישות, אוטומציה, תובנות ואבטחת מידע"

במהלך הכנס השנתי של החברה, CA World 2017, שנערך בלאס וגאס, הכריזה CA Technologies על למעלה מ-20 מוצרים חדשים, ועל שיפורים למוצרים קיימים.

CA מסייעת ללקוחותיה לאמץ זריזות וגמישות, אוטומציה חכמה, תובנות בתחום חוויית המשתמש ואבטחת מידע מקצה לקצה. כל זאת על-מנת לאפשר ללקוחות ליישם את מפעל התוכנה המודרני. NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

"מפעל התוכנה המודרני מאפשר לארגונים לשנות את עצמם באמצעות מינוף של זריזות וגמישות, אוטומציה, תובנות ואבטחת מידע. CA מספקת הן את החוויה והן את הפתרונות כדי לסייע לחברות וארגונים לתכנן את הנתיב שלהם. מפעל התוכנה המודרני מבטיח שהארגונים והחברות בנויים לשינויים ויכולים להסתגל לעולם הדיגיטלי המואץ", אמר מייק גרגואר, מנכ"ל CA Technologies.

סל המוצרים המורחב של CA משלב ניתוח מתקדם ולמידת מכונה בעבור חברות מכל הגדלים, על-מנת ליישם אינטליגנציה בטכנולוגיה וכלים התומכים בפיתוח ואספקה מהירים יותר של תוכנה איכותית.

בניית אפליקציות עם זריזות וגמישות עסקית תוך שימוש בארכיטקטורות מודרניות

CA הציגה את CA Microgateway החדש – מוצר שהופך ארכיטקטורות של אפליקציות מונוליטיות למודרניות, על-מנת למנף מערכות קיימות ולבנות אפליקציות חדשות במהירות ובצורה מאובטחת.

חברות יכולות לפרוס ולנהל microservices בתוך דקות על פני ארכיטקטורות מרובות, עם אבטחת מידע, service discovery וניהול חכם של תעבורה, כדי לתמוך באפליקציות ניידות ובמערכות האינטרנט של הדברים (IoT).

מינוף אוטומציה חכמה לצורך תוכנה מהירה ואמינה יותר

פלטפורמת CA Automic One Automation מונעת על ידי ניתוח נתונים במגוון רחב של אפליקציות, פלטפורמות וטכנולוגיות, בכדי לבצע אוטומציה לצורך יעילות וליצירת חדשנות.

מפעלי התוכנה המודרניים יודעים כיצד לשמור על היתרון התחרותי, ואוטומציה חכמה מסייעת להם לתמוך ב-DevOps באמצעות תהליכים פשוטים ופחות scripting לצוותי Ops, ומאפשרת יכולת שירות עצמי לצוותי פיתוח, ללא התערבות ידנית.

תיאום נתונים עסקיים לצורך תובנות לשיפור חוויית הלקוח

CA Digital Experience Insights הוא פתרון מבוסס SaaS לניטור וניתוח החוויה הדיגיטלית. הוא מספק לחברות תמונה מלאה של חוויות הלקוחות שלהן על פני פלטפורמות דיגיטליות באמצעות ניתוח מתקדם, דבר המביא לשיפור של למעלה מ-50-75 אחוז בחוויה הדיגיטלית של הלקוחות.

שילוב אבטחת המידע מלכתחילה כדי להפחית את הסיכון והחשיפה

CA Veracode Greenlight – הזמין עתה לניסיון ללא תשלום – מאפשר למפתחים לפתח במהירות ובאיכות גבוהה. המפתחים יכולים ליצור קוד ללא נקודות תורפה, עם משוב מיידי על ליקויים באבטחת המידע, בתוך סביבות הפיתוח המשולבות (IDEs) שלהם.

היכולת לסרוק ולתקן בזמן יצירת הקוד, מאפשרת למפתחים להאיץ את תהליך הפיתוח והאספקה של התוכנה, מבלי להתפשר על אבטחת המידע, ופותחת בפניהם את עולם ה-DevSecOps.

"כל עסק יכול להיות מפעל תוכנה מודרני ולהשיג תוצאות עסקיות טובות יותר ומהר יותר עם המידע הנכון", אמר איימן סייד, נשיא ומנהל המוצרים הראשי של CA Technologies. "היום סל המוצרים שלנו מורכב מכלים וטכנולוגיות המשלבים ניתוח ולמידה ממוחשבת בהשקעות הטכנולוגיות הקיימות של לקוחותינו, כדי להתחרות ולנצח בשוק המהיר של היום".

הכותב הינו שליח "אנשים ומחשבים" לכנס.

 

תגיות: , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *