23 באוקטובר 2019 פלי הנמר

NEXT 2019: היטאצ'י ונטרה מרחיבה את מערך פתרונות Lumada

שירותי Lumada Data ו-Lumada Data Lake מאפשרים בניית חדשנות מבוססת נתונים עבור לקוחות בכל המגזרים ● Lumada Edge Intelligence מפשט את ניהול הנתונים, מהקצה לענן, עבור פעילות מסחרית ותעשייתית

היטאצ'י-ונטרה הכריזה בכנס NEXT 2019 שנערך בלוס וגאס בשבוע שעבר על הרחבת מערך השירותים והפתרונות הנכללים בפלטפורמת Lumada – הפלטפורמה שמסייעת להפוך נתונים לתובנות. השירותים והפתרונות החדשים שהוצגו בכנס נועדו לסייע ללקוחות בכל התעשיות להסיר גבולות בין מאגרי נתונים מבודדים ולקדם חדשנות גדולה יותר באמצעות DataOps (מתודולוגיה אוטומטית, המשמשת צוותים בתחום האנליטיקה לשפר ולקצר את הזמן להפקת תובנות אנליטיות). היטאצ'י-ונטרה מרחיבה את יכולות Lumada אל מעבר לאינטרנט של הדברים (IoT), גם אל לקוחות אנטרפרייז, כדי לסייע להם לעמוד באתגרים המשותפים לכל ענפי התעשייה ולכל תרחיש שימוש.

ארגונים כיום מזהים את הפוטנציאל הקיים באנליטיקה, בבינה מלאכותית (AI) ובמודלים עסקיים חדשים, על מנת לבצע מהפך בפעילותם. אבל כלי ניהול הנתונים והתהליכים הקיימים שלהם אינם עומדים בקצב ובמורכבות של פעילות עסקית דיגיטלית מודרנית. פתרונות Lumada החדשים עונים על הצורך הזה באמצעות תפעול נתונים חכם – DataOps, תהליך ניהול נתונים שיתופי, המבוסס על הגדרות מדיניות ואוטומציה. גישה זו מסייעת לארגונים לשפר יעילות ולקדם חדשנות בכך שהם מקבלים את הנתונים המתאימים, במקום הנכון ובזמן הנכון.

ההיצע המעודכן והחדש של Lumada כולל:

שירותי נתונים: מערך של שירותי תוכנה, המסייע ללקוחות לנהל סביבות נתונים ההופכות למורכבות יותר, על בסיס בינת נתונים. באמצעות הממשק עם הטכנולוגיות המוכחות של היטאצ'י לאחסון אובייקטים, אינטגרציה של נתונים ואנליטיקה – טכנולוגיות הנמצאות בבסיס פלטפורמת התוכן של היטאצ'י (HPC), ב-Pentaho וב-Lumada – לקוחות יכולים כעת לשלוט ולנהל ביעילות את כל נכסי הנתונים שלהם, כולל נתונים מובנים ושאינם מובנים, כולל במרכז הנתונים, הענן והקצה.

Lumada Data Lake: אגם נתונים חכם וחדשני, בעל אופטימיזציה עצמית. הפתרון ממקם מערכי נתונים בצורה חכמה במיקום האופטימלי. הוא מונע היווצרות "ביצות" של נתונים והוא מאפשר גישה מכל מקום לצורכי אנליטיקה.

Lumada Edge Intelligence: מערך תוכנה חדש ומכשירי קצה בדוקים ומאומתים, המאפשרים לארגונים לנהל נתונים ואנליטיקה בקצה הרשת, עבור תרחישי שימוש דיגיטליים, כגון IoT, מוצרים מרושתים, חווית לקוח Immersive, אתרים מרוחקים או מנותקים וסניפים.

הבאת DataOPs לקצוות. צילום: פלי הנמר

"ארגונים כיום מטמיעים אסטרטגיות דיגיטליות כדי לשפר את הפעילות ואת התקשורת עם הלקוחות. בעוד הם צועדים בדרך זו, הם מבינים כי גישות מסורתיות לניהול נתונים אינן עובדות", אמר בראד סוראק, סמנכ"ל מוצרים ואסטרטגיה בהיטאצ'י-ונטרה. "הם צריכים גישה אוטומטית יותר ומבוססת מדיניות, שתאפשר ניהול מארג של נתונים עם משילות וגמישות גדולים יותר לרוחב הארגון. בהכרזה הנוכחית, היטאצ'י מרחיבה את Lumada כדי לענות על הדרישות המודרניות לניהול נתונים שיתופי בעידן ה-AI".

בראד סוראק, סמנכ"ל מוצרים ואסטרטגיה, היטאצ'י-ונטרה. צילום: פלי הנמר

"חברות המשקיעות בארכיטקטורה של מארג ביג דטה מבצעות דמוקרטיזציה של הנתונים כדי לתמוך בהיווצרות תובנות עסקיות חדשות, באנליטיקה של לקוחות, בפרסונליזציה ובאנליטיקה בזמן אמת ובחיזוי. הם יהיו מסוגלים להגיב מהר יותר לצרכים עסקיים ולאיומים תחרותיים ", כתב נואל יוהאנה, אנליסט ראשי לארכיטקטורה ארגונית, בדו"ח של פורסטר בנושא מארג ביג דטה.

 

תגיות: , , , , , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *