29 באפריל 2019 פלי הנמר

באה לבקר במאורת הנמר: אשרת בן משה, ג'ינג'ר

באה לבקר במאורת הנמר: אשרת בן משה, יזמית ומנכ
באה לבקר במאורת הנמר: אשרת בן משה, יזמית ומנכ"לית ג'ינג'ר. צילום: פלי הנמר

מעט לפני הפסח התארחה במאורת הנמר אשרת בן משה, יזמית ומנכ"לית ג'ינג'ר (Ginger) – סטארט-אפ שפועל בעולם ביטוחי הנסיעות לחו"ל לחברות ועובדי היי-טק.  החברה השלימה באחרונה גיוס ראשון של כארבעה מיליון שקלים.

בן משה סיפרה לי שג'ינג'ר פונה הן לעובדים והן למנהלים: לאלה האחרונים היא מציעה דשבורד ניהולי לניהול ובקרת ביטוחי הנסיעות העסקיות, תוך שילוב של שירותים משלימים לניהול הנסיעה, ולעובדים – אפליקציה פשוטה וידידותית, שבאמצעותה הם יכולים לרכוש, בין היתר, ביטוח המשכי לנסיעות פרטיות בתנאים ייחודיים, הכוללים ביטוח לביטול טיסה מכל סיבה – פוליסה שצוברת תאוצה לאור טיסות הלואו קוסט ומחיריהן. בין יתר ההטבות הנוספות שהיא מציעה לעובדים: כניסה לטרקלינים עסקיים ברחבי העולם, במקרים שבהם הטיסה מתעכבת ביותר משעה, מעקב טיסות בזמן אמת ואפשרות להגשת בקשה להחזר כספי בתוך שלוש שעות, במקרים של הוצאות רפואיות ואיחור בהגעת כבודה.

״אנחנו מבינים שחברות שמטיסות עובדים רבים לחו"ל, מעבר לחבותן כמעביד בהקשר הביטוחי, נדרשות לתהליך מקדים, טרם נסיעת העובד – העברת כל המסמכים הנדרשים והעתק הפוליסה, וכן טיפול בזמן אמת ולאחר הנסיעה בהחזרים כספיים ועוד. באמצעות ג’ינג’ר, המעסיק מקבל בקרה משמעותית על נסיעות העובדים, כולל התייחסות למושא החזר ההוצאות העסקיות לעובד ודשבורד מקיף שמסייע לו לניהול התהליך".

בן משה שימשה עד ינואר אשתקד כסמנכ"לית המכירות של כלל ביטוח ויצאה לדרך עצמאית לאחר כ-12 שנים בקבוצה. היא סיפרה לי כי יחד עם שותפיה, הקימה את ג’ינג’ר "מתוך רצון להנגיש את ביטוח הנסיעות לעובדים, כדי שיוכלו לקבל תנאים ייחודיים-עסקיים גם ברכישת ביטוח לנסיעותיהם הפרטיות, תוך אפשרות, בלחיצת כפתור, ליהנות משירותים נוספים הקשורים לנסיעות עסקיות ופרטיות. במרבית הנסיעות העסקיות, העובדים משלבים גם מספר ימים לפחות לנסיעה פרטית".

היא ציינה כי "כיום משתמשות בפלטפורמת ג’ינג’ר עשרות חברות היי-טק, שבחרו לא להתפשר על איכות והיקף הכיסוי הביטוחי, תוך שימוש בפלטפורמה שחוסכת להם, כמעסיקים, הרבה כאב ראש, זמן ומשאבים בבקרת ימי הביטוח ובטיפול השוטף בתביעות".

תגיות: , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *