23 באוקטובר 2019

באו לבקר במאורת הנמר: בכירים ב-וריטאס ישראל

באו לבקר במאורת הנמר: מימין - עופר אזולאי, יאיר זרצקי ויעל אברהם, וריטאס ישראל. צילום: פלי הנמר
באו לבקר במאורת הנמר: מימין - עופר אזולאי, יאיר זרצקי ויעל אברהם, וריטאס ישראל. צילום: פלי הנמר

באחרונה ביקרו במאורת הנמר שלושה בכירים ב-וריטאס ישראל: עופר אזולאי, מנהל הפעילות, יעל אברהם, מנהלת השותפים, ויאיר זרצקי, מהנדס פריסייל.

וריטאס פועלת בשוק הגיבוי והשחזור ובשוק האחסון מונחה התוכנה. היא הוקמה שנתיים אחרי אנשים ומחשבים – ב-1983, פעילה ביותר מ-35 מדינות ומשרתת למעלה מ-50 אלף לקוחות, בהם 86% מ-500 החברות המובילות בעולם. לקוחותיה מגיעים מכל המגזרים ומיישמים את הפתרונות שלה להגנה על המידע.

אזולאי ציין בפניי כי "וריטאס היא חברה פרטית, רווחית ואיתנה, הממוקמת בין 20 חברות התוכנה המובילות בהיבט ההכנסות – שעומדות על יותר משני מיליארד דולר. היא מונה למעלה מ-7,500 עובדים, מהם 10 בישראל, כאשר הסניף המקומי נמצא במגמת גדילה".

"בשנתיים האחרונות ביצענו שלוש רכישת של גופים וטכנולוגיות. קרלייל, קרן ההשקעות שרכשה את וריטאס לאחר הפיצול מסימנטק, מאמינה בנו: לראייה, החלטתה שבשנה הראשונה לאחר הרכישה, 30% מהכנסות החברה יתועלו לטובת פיתוח, בכל אחת מהשנים השנייה והשלישית – 25%, ובזו הרביעית (שהיא השנה הבאה) – 14%. כלומר, בשלוש השנים האחרונות וריטאס ביצעה שינוי מטורף והתוצאות בהתאם: אנחנו השלישיים בעולם בייצור הכנסות למיקרוסופט מהשירותים השונים של Azure, עובדים עם קרוב ל-40 ספקי ענן ובאופן קבוע, כבר 15 שנים, מככבים ברביע המובילים בדו"חות של גרטנר בתחומי הגיבוי והארכוב. גם ברמה המקומית עברנו דרך ארוכה והבאנו שינוי, כמו סיפור ההצלחה שלנו עם AWS בישראל, בעבודה עם גיבוי והתאוששות מאסון לענן".

לדברי אברהם, "וריטאס לקחה צעד ענק נוסף – היא התקדמה ושכללה את הממשק והעבודה שלה עם השותפים. באחרונה השקנו, בשיתוף אינפינידט, שירות תמיכה בניהול יכולות הסנאפשוטים במערך האחסון שלהם, כחלק מתהליך גיבוי ארגוני. וריטאס עובדת עם יותר מ-20 אלף שותפים עסקיים בעולם ומספקת פתרונות לענפים שונים, בין אם מדובר במגזר הציבורי, בריאות, ממשל או חינוך. היא משתפת פעולה עם ספקי הענן המובילים, כמו Google cloud, Microsoft Azure, AWS, יבמ ואורקל. באחרונה אף ערכנו שולחן עגול למגזר הציבורי על האתגרים הנוכחיים בתחום הגנת המידע במשרדי הממשלה, והצגנו את יכולתנו לתמוך במגוון רחב של סוגי תשתיות ומערכות. נושאים אלה ורבים נוספים יוצגו בהרחבה באירוע השנתי שלנו, שיתקיים בנובמבר הקרוב".

זרצקי ציין ש-"וריטאס מאפשרת לעסקים מכל הגדלים לנהל באופן תקין את הנכס הדיגיטלי החשוב ביותר שלהם – המידע. באמצעות פלטפורמת 360 של וריטאס לניהול נתונים בענן, לקוחות החברה יכולים לבצע טרנספורמציה דיגיטלית ולפתור אתגרי IT, לרבות ניהול נתונים בסביבות מרובות עננים, הכנת נתונים, אופטימיזציה לאחסון וניידות עומס עבודה. חברות מובילות רבות מסתמכות על מערכות המידע של וריטאס – דבר המאפשר להן לפתח תובנות שדרושות לצורך הנעת הארגון קדימה".

תגיות: , , , , , ,

Comment (1)

  1. אלי

    וריטאס עושה את זה בגדול! הכי חדשנית והכי יצירתית. בתור משתמש NETBACKUP אני יכול להעיד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *