24 ביוני 2019 פלי הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: הילה עובדיה אקרמן וגל זילברמן-ניסים

באו לבקר במאורת הנמר: הילה עובדיה אקרמן וגל זילברמן-ניסים, מקימות ומנהלות משרד GH PR & Digital. יחד אתן בתמונה - פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים
באו לבקר במאורת הנמר: הילה עובדיה אקרמן וגל זילברמן-ניסים, מקימות ומנהלות משרד GH PR & Digital. יחד אתן בתמונה - פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים

הילה עובדיה אקרמן, יועצת תקשורת ומנהלת יחסי ציבור, הגיעה אתמול (א') לבקר במאורת הנמר יחד עם השותפה החדשה שלה, גל זילברמן-ניסים, יועצת לשיווק במדיה הדיגיטלית.

עובדיה-אקרמן נמצאת בתחום יחסי הציבור מאז שנת 2000. היא ליוותה ומלווה מגוון חברות, ביניהן חברת החיפוש אלסטיק, הבורסה של טורונטו וחברות סטארט-אפ. זילברמן-ניסים מתמחה בקידום במדיה הדיגיטלית לארגונים, עסקים ועמותות בתחומי החינוך והתרבות, הצרכנות הדיגיטלית, הלייף סטייל, הרפואה האלטרנטיבית, המשפטים ועוד. מ-2010 היא מלווה חברות, עמותות ועסקים למקסום התוצאות, בהתאם למטרות וליעדים שלהם.

באחרונה יצאו השתיים לדרך משותפת והקימו את משרד GH PR & Digital, המתמחה במתן שירותי יחסי ציבור ודיגיטל לחברות וארגונים בתחומי ההיי-טק והטכנולוגיה, הכלכלה והמשפט, החברה והלייף סטייל. הן אמרו כי "שילוב הכוחות והמומחיות הן מצד יחסי הציבור והן מצד הדיגיטל מאפשר לנו להעניק ללקוחותינו שלם הגדול מסך חלקיו. בעולם בו החשיפה התקשורתית משלבת מגוון ערוצים, הפעילות המשותפת שלנו מאפשרת לנו לתת מענה מלא לכלל הצרכים התקשורתיים של הלקוחות. בנוסף, אנחנו מציעות מסלול ייעודי לחברות סטארט-אפ, המאפשר להן ליהנות משירותי המשרד באופן ממוקד לתקופה קצרת טווח, לקידום מטרות ממוקדות שלהן".

השתיים הציגו בפניי את פעילות המשרד שלהן וציינו שהן מאמינות בשילוב של יצירתיות וחשיבה עסקית להעברת הסיפור היטב. "בין אם זה בתקשורת המסורתית או במדיה הדיגיטלית, אנחנו יוצרות את הסיפור המתאים ביותר לאסטרטגיה של הלקוחות שלנו", אמרה עובדיה-אקרמן. "אנחנו מאמינות במתן מעטפת חשיפה תקשורתית ושיווקית ללקוח, תוך שילוב כלל ערוצי המדיה הקיימים, במטרה למקסם את הפעילות מול קהל היעד והשגת המטרות", הוסיפה זילברמן-ניסים.

לסיכום, הן אמרו כי "אנחנו מכוונות תמיד הכי גבוה והכי רחוק שאפשר להגיע עם החשיפה, לתת ללקוחות ערך נוסף, ומאמינות ביחסי עבודה ארוכי טווח המבוססים על אמון ופתיחות – עם לקוחותינו ועם התקשורת".

תגיות: , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *