10 בינואר 2019 פלי הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: מנהלי הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל

באו לבקר במאורת הנמר: מימין - אלי פרנק, היו
באו לבקר במאורת הנמר: מימין - אלי פרנק, היו"ר החדש של הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל; יורם אלדר, המנכ"ל; ו דוד בן טולילה, סגן היו"ר. צילום: פלי הנמר

צמרת הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל הגיעה באחרונה לבקר במאורת הנמר. אלי פרנק, היו"ר החדש, דוד בן טולילה, סגן היו"ר, ויורם אלדר, המנכ"ל, סיפרו לי על ההתחדשות שעוברת הלשכה בימים אלה.

פרנק נבחר לפני כשבועיים לתפקיד על ידי נשיאות הלשכה וביחד עמה הציבו כיעד להיות הבית המקצועי של כל אנשי ה-IT וההיי-טק בישראל. "הלשכה", אמר לי פרנק, "חרטה על דגלה את קידום המקצוענות באמצעות מרכזי מצוינות לתחומים השונים (תשתיות, דטה ואנליטיקה, דיגיטל, ענן, ALM, סייבר, האינטרנט התעשייתי של הדברים, חדשנות, יזמות ועוד), הסמכות מקצועיות, מפגשי למידה, שיתוף ידע ופורומים (מיט-אפים, כנסים וקבוצות ברשתות החברתיות). בכוונת הלשכה להמשיך ולעודד הצטרפות לשורותיה של יחידים וארגונים, לרבות הרחבה להשתתפות של אוכלוסיות מודרות בחברה הישראלית".

אלדר סיפר ש-"הלשכה מונה אלפי חברים ורק בחודשים האחרונים הצטרפו אליה כחברים תאגידיים מספר ארגונים גדולים במשק, שעליהם יפורסם בתקשורת בימים הקרובים".

השלושה עדכנו שתכנית העבודה של הלשכה ל-2019 היא העשירה ביותר בתולדותיה, עם יותר מ-65 פעילויות מקצועיות למען הקהילה הטכנולוגית בישראל. מתכנית זו ניתן לראות שהחזון של הלשכה להוות בית מקצועי לכל אנשי ההיי-טק בישראל קורם עור וגידים לנגד עינינו. החברים בלשכה נהנים מקבלת ערך מקצועי וחברתי אדיר, ושותפים לקהילה מקצועית חיה ותוססת. "באחרונה גם הרחבנו את שיתופי הפעולה עם המוסדות האקדמיים – האוניברסיטאות והמכללות – ובימים הקרובים נוכל לפרסם על שיתוף פעולה חדש ומאתגר – מקצועית וחברתית – שתרומתו לחברה הישראלית תהיה ענקית", ציינו אורחיי.

בן טולילה, האחראי בנוסף על שיווק הלשכה, אמר ש-"אנחנו רואים עלייה במעורבות החברים בערוצי התקשורת החדשים של הלשכה – בפייסבוק, בלינקדאין ובקבוצות הטלגרם השונות, ובכוונתנו להרחיב מגמה זו ולהנגיש את תכניה המקצועיים הרבים של הלשכה באמצעים דיגיטליים".

השלושה העניקו לי פרס מפעל חיים בשם הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל על עשייתי הענפה ומרובת השנים למען הקהילה הטכנולוגית בארץ.

תגיות: , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *