27 בנובמבר 2016 פלי הנמר

בא לבקר במאורת הנמר: ירון לונדון

מימין: ירון לונדון ופלי הנמר. צילום: רונן זרצקי
מימין: ירון לונדון ופלי הנמר. צילום: רונן זרצקי

לקראת סוף השבוע האחרון עשה ירון לונדון מעשה שאמר ולא עשה, זה כ-15 שנים: הוא בא לבקר במאורת הנמר.

לונדון הוא איש שנדמה שאין צורך להציג – הוא מוכר כמעט בכל בית בישראל. הוא עיתונאי, שחקן, פובליציסט, קריין, פזמונאי, שדרן רדיו ומנחה טלוויזיה ישראלי, והצלע שנותרה מהצמד לונדון וקירנשבאום.

סיפור המעשה הוא כזה: לפני כ-15 שנים, קבוצת אנשים ומחשבים עברה למשכנה החדש (יחסית) בקומה ה-24, במרומי מגדל הפניקס (אז הוורד) בגבעתיים. באותה שנה הגיעו לונדון ומוטי קירשנבאום לערוץ 10, שנמצא באותו הבניין, כדי להתחיל בשידור לונדון וקרישנבאום. שמצליחה עד היום, גם יותר משנה לאחר לכתו של קירשנבאום.

לונדון והנמר מכרים ותיקים – כבר עשרות שנים, ועוד יותר מאז שאורי לונדון, בנו הבכור, הופיע על שער המגזין המחשב האישי של קבוצת אנשים ומחשבים כשהוא ואביו משתמשים בסלון ביתו במיקרו-פרוססור של אז (1983), שנקרא מיקרו-פרופסור. כך התוודה אורי לעולם המחשבים, נשבה בו ובהמשך עבר לעבוד במיקרוסופט (Microsoft) בסיאטל.

בכל פעם שנפגשו, הבטיחו לונדון וקירשנבאום לעלות ולבקר במאורת הנמר, ובעיקר לפגוש את דליה אסיא-פלד, הקוסמת הגדולה ומנכ"לית הקבוצה. קירשנבאום עשה זאת לא מכבר ולונדון הגיע, כאמור, בסוף השבוע האחרון. הוא היה כולו מלא הנאה ופליאה על כך שקבוצת אנשים ומחשבים קיימת ומשגשגת כבר כ-36 שנים ומאורת הנמר פורחת, לצד מערת הקסמים המדהימה של הקוסמת.

בדרך כלל, אני לא מופיע בתמונות במדור זה – אני הוא הצלם. הפעם התנדב לצלם אותנו רונן זרצקי, הבעלים של חברת הייעוץ BSD-IT, שמוכר מתפקידו הקודם, כסמנכ"ל הטכנולוגיות וכמנמ"ר של ישראכרט. הוא נלווה לפגישה וניצל את ההזדמנות "לצלם את הצלם". לדבריו, "מי שמצלם תמיד אחרים, ראוי שיצולם הוא עצמו". אמרה חזקה יותר שלו היא תמצית פעילותו בתעשייה ובכלל: Before I take (hi-tech) – I give. אמת לאמיתה שראוי לאמצה.

 

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *