14 במרץ 2017 ''פלי הנמר''

גוגל הכריזה במהלך כנס Google Next על רכישת Kaggle

"אני מדגישה את חשיבות הדמוקרטיזציה של ה-AI", אמרה ד"ר פיי-פיי לי, מדענית ראשית לתחום הבינה המלאכותית ולימוד מכונה ב-Google Cloud ● "חובה להסיר את חסמי הכניסה לתחום ולהפכו לזמין עבור כולם - בעקבות הצטרפות Kaggle, נוכל לממש את היעד הזה מהר יותר"

ד"ר פיי-פיי לי, מדענית ראשית לתחום הבינה המלאכותית ולימוד מכונה ב-Google Cloud, הכריזה מעל מליאת הפתיחה של הכנס השנתי של משתמשי ענן גוגל (Google) בעולם, Google Cloud Next '17, שנערך בסן פרנסיסקו בשבוע שעבר, כי Kaggle מצטרפת לחטיבת הענן של גוגל.

מאז שנוסדה ב-2010, הפכה Kaggle לבית עבור הקהילה הגדולה בעולם של מדעני נתונים (data scientists) ומומחי לימוד מכונה. יותר מ-80 אלף מומחים משתמשים ב-Kaggle כדי לחקור, לנתח וללמוד את העדכונים האחרונים בעולמות ה-machine learning וה-data analytics.

לדברי לי, "כיום Kaggle הוא המקום הטוב ביותר לביצוע חיפוש וניתוח של מאגרי נתונים ציבוריים, לבניית מודלים של לימוד מכונה ולפיתוח המומחיות שלך כמדען נתונים".

עוד הוסיפה כי "אני מדגישה את חשיבות הדמוקרטיזציה של הבינה המלאכותית. אנו מוכרחים להסיר את חסמי הכניסה לתחום זה, ולהפכו לזמין יותר עבור כמה שיותר מפתחים, משתמשים וארגונים גדולים, על מנת שיוכלו לרתום את ה-AI לצרכים הייחודיים שלהם. בעקבות הצטרפות Kaggle ל-Google Cloud, נוכל לממש את היעד הזה מהר יותר".

Kaggle ו-Google Cloud, אמרה ד"ר לי, "ימשיכו לתמוך בשירותי הטמעה ובהכשרות של machine learning, ויציעו לקהילה יכולות אחסון ותחקור של מאגרי נתונים גדולים".

צוות Kaggle. צילום: פלי הנמר

צוות Kaggle. צילום: פלי הנמר

"אני נרגשת לקדם בברכה את Kaggle לצוות שלנו", אמרה. "יחד נטפח קהילה משגשגת של מפתחי machine learning ומדעני נתונים, ונספק להם גישה ישירה לסביבת ה-machine learning המתקדמת ביותר בענן. אני מצפה בכיליון עיניים לראות איזה בעיות נפתור יחדיו ב-machine learning ואילו פריצות דרך נשיג".

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *