15 במרץ 2016 פלי הנמר

לקבל כמה טיפים מאריק שמידט

יו"ר גוגל הגיע למסיבה לכ-100 מנהלים בכירים שארגנו Team 8 הישראלית ו-Innovation Endeavors במסגרת כנס RSA ● הנמר היה וראה

הכנס של RSA, אירוע אבטחת המידע הגדול ביותר בעולם, היה מלא באנשים שאפשר ללמוד מהם הרבה. בין המגיעים אליו היו בכירים ביותר בעולמות הטכנולוגיה השונים ובמרכזם, כמובן, אבטחת המידע והסייבר.

אחד מאותם בכירים שהגיעו לסן פרנסיסקו לכבוד האירוע דווקא לא מגיע מתחום האבטחה. הכוונה היא לאריק שמידט, יו"ר אלפבית (Alphabet) והחברה הבת שלה, גוגל (Google). בעבר הוא כיהן כמנכ"ל גוגל, לפני שאחד ממייסדי החברה, לארי פייג', נכנס לתפקיד, ואף ישב בדירקטוריון של אפל (Apple).

במהלך הביקור הוא למעשה הוכיח ש-"מה שקורה בכנס RSA לא נשאר בסן בפרנסיסקו". איך? אתם שואלים. ובכן, זה קרה כשהוא הגיע למסיבה שארגנו Team 8 הישראלית ו-Innovation Endeavors לכ-100 מנהלים בכירים – חלקם משקיעים, נציגי ממשל, לקוחות וחברות סייבר מבטיחות.

במהלך האירוע הוא נפגש עם מארק גזית, מנכ"ל חברת הסייבר המבטיחה ThetaRay ומי ששימש בשני העשורים האחרונים כמנכ"ל של כמה חברות היי-טק, והשניים החליפו טיפים זה עם זה.


בתמונה הו נראה תא"ל (מיל') נדב צפריר (מימין), מייסד שותף ומנכ"ל Team 8, יחד עם אלוף (מיל') עמוס מלכא, בעבר ראש אמ"ן וכיום יו"ר ניוטרון הישראלית, שפתחה באחרונה משרדים בעמק הסיליקון. התמונה צולמה בשדה התעופה של סן  פרנסיסקו, שם הם היו יחד עם שאר הישראלים שמיהרו לחזור ארצה לאחר הכנס.

תגיות: , , , , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *