22 בפברואר 2016 ''פלי הנמר''

סיסקו ב-"לייב" – בכנס האירופי השנתי; חלק ב'

החברה, מובילת הרשת העולמית, שואפת להתברג בצמרת גם בתחומי הדיגיטליזציה, האינטרנט של הדברים ואנליטיקת הנתונים ● הנמר סייר בין ההרצאות, הדוכנים והאנשים בכנס, ומביא את רשמיו

יותר מ-12 אלף משתתפים מאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) הגיעו השנה לכנס Cisco Live, שנערך בשבוע שעבר בברלין. מדובר בשיא בכנסי החברה באזור. הכנס כולו מנוהל, זו השנה השנייה ברציפות, על ידי בוני שפירא מסיסקו (Cisco) ישראל וצוותו האירופי.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

המוטו של הכנס השנה – שהיה המוטו בכנסים של חברות נוספות, כמו VMware – הוא "אנחנו מוכנים. האם אתם מוכנים?"

ואמנם, הכנס כולו עסק בלהוכיח שסיסקו מוכנה ושהיא תספק ללקוחותיה את הפתרונות שיעשו גם אותם מוכנים. מוכנים למה? לאנליטיקת זמן אמת מאובטחת בעולם של ה-IoT (האינטרנט של הדברים) בעידן הענן לצורותיו: פרטי, ציבורי או היברידי. זהו המצב הנתון.

המשתתפים גדשו את האולמות והתערוכה, שם היו יכולים לראות ולשמוע יותר לעומק על המוטו, כמו גם על מיטב החידושים של החברה בפרט ובתחומי פעילותה בכלל.

אומרים שתמונה שווה אלף מילים. לכן, למה להכביר בדברים? אתן לצילומים לדבר!


המשלחת הישראלית, בראשותו של אלון סלע, מנהל לקוחות בסיסקו ישראל, כללה כ-15 איש מארגונים, שותפים ועובדי סיסקו ישראל. בארוחת הערב השתתפו: אריאל כהן, מנהל מרכז הנתונים של כיל; סרגיי אודובנקו, שירותי מומחה, בזק בינלאומי; פבל אייזק, ה-CTO של טלקאר; מוטי גמליאל, מנהל תקשורת וטלפוניה באלביט; איציק שטיינמן, מהנדס תקשורת ביבמ (IBM); רוני רפאל, אבטחת מידע, בינת; רוני פולק, שירותי מומחה, בינת; ולדיסלב פודגייצקי, ה-CTO של גלובברנדס; שלומי כהן, מנהל לקוחות במגזר הביטחון בסיסקו; בועז אלגר, מנהל שיווק אנטרפרייז בסיסקו; ירון הראל, סמנכ״ל שירותי מומחה בסיסקו; וטל יכנין, ראש צוות בסלקום.

ישראלים נוספים שהשתתפו היו: ענבר לסר-ראב, VP Solutions Infrastructure and Digital בסיסקו; ובוני שפירא, מנהל הכנס.


אלה הנתונים התומכים בטענת היסוד של סיסקו על העולם הדיגיטלי הניצב לפתחנו: בשנה הנוכחית, היקף תעבורת הנתונים ברשת העולמית (IP) יגיע ל-1 זטה-בייט, כלומר: מיליון טרה-בייט. בעוד שלוש שנים, כארבעה מיליארד איש יהיו בעלי גישה לרשת האינטרנט; בעוד ארבע שנים יהיו 50 מיליארד מכשירים מחוברים לרשת – הנה לכם IoT; ובאותה השנה יהיו יותר מכשירי מובייל ממכוניות.


בשקף הזה מוצגים השינויים שכל ארגון יאלץ להתמודד איתם או לחדול: דיגיטליזציה, IoT (שמשמעו Big Data), קצב מואץ של חידושי IT ואבטחה מלאה. כמובן שיש לסיסקו פתרונות בעולם זה, שהרי זה הכנס שלה והיא קובעת את התפיסה.


אמרה מפורסמת קובעת שיש רק שני דברים בטוחים בחיים: המיסים והמוות. ואמרה משוכללת יותר מוסיפה שהלוואי שהם יבואו בסדר הפוך: כלומר, קודם נמות ואחר כך נשלם מיסים. סיסקו טוענת שדבר בטוח שלישי הוא השלב הטכנולוגי הבא, שיהיה IoT – והיא הולכת לשם.


40% מהעסקים שלא יאמצו את תפיסת ה-IoT ייעלמו בתוך חמש שנים. מי יחזור לבדוק זאת בעוד חמש שנים?


כמה כסף יש בדיגיטליזציה? לפי סיסקו, שהיא חזקה במספרים חזקים – יש המון. ראו חלוקה לפי גיאוגרפיות: קרוב ל-24 טריליון דולר. יש מה למכור ולמי.


סיסקו מעידה מדוע כדאי לבחור בה כשותף אסטרטגי לארגונים למעבר לדיגיטליזציה מלאה ואנחנו נזכרים שהיא ספקית תשתית הרישות העולמית: החברה בונה רשתות כבר יותר מ-30 שנים ו-80% מהתעבורה העולמית עוברת בצנרת של מוצריה.


החברה מדגישה גם את חשיבות האבטחה של הנתונים שישמשו ליישומי הדיגיטיליזציה העולמית. ממצאי סקר שערכה מגלים ש-60% מהארגונים נמנעים ליישם דיגיטיליזציה בגלל חשש מאי אבטחת הנתונים ו-96% מאמינים שהצלחת ה-IoT תלויה באבטחת הסייבר.

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

תגיות: ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *