25 בפברואר 2016 פלי הנמר

סיסקו ב-"לייב" – בכנס האירופי השנתי; חלק ה'

החברה, מובילת הרשת העולמית, שואפת להתברג בצמרת גם בתחומי הדיגיטליזציה, האינטרנט של הדברים ואנליטיקת הנתונים ● הנמר סייר בין ההרצאות, הדוכנים והאנשים בכנס

יותר מ-12 אלף משתתפים מאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) הגיעו השנה לכנס Cisco Live, שנערך בשבוע שעבר בברלין. מדובר בשיא בכנסי החברה באזור. הכנס כולו מנוהל, זו השנה השנייה ברציפות, על ידי בוני שפירא מסיסקו (Cisco) ישראל וצוותו האירופי.

הייתה זו השנה ה-25 בה התקיים הכנס Cisco Live. הוא החל ב-1991, ומאז הלך, גדל וסחף אחריו עוד ועוד משתתפים.

השנה עמד הכנס בעיקר בסימן ה-IoT (האינטרנט של הדברים) והשפעתו על העולם, כמו גם הפתרונות של סיסקו לתחום, שחלקם הוצגו בפרקים הקודמים וחלקם יוצגו בהמשך. זאת, כמובן, לצד התחומים המסורתיים של החברה.


יישום IoT מיידי: התקרה הדיגיטלית. סיסקו ושותפיה בתחום יצרני התאורה הקלאסיים מציעים מערכת דיגיטלית לניהול כל רכיבי התאורה בתקרה. מדובר ביישום מהיר, חסכוני בעלויות ומסייע גם להורדת עלויות מיזוג האוויר. הבית החכם במובנו המטאורולוגי.


השותפים של סיסקו – מפיליפס (Phillips) הוותיקה ועד הסטארט-אפ Relayr – יוצרים צוות מומחים למעבר מהיר לתקרה הדיגיטלית.


סיסקו מסייעת לנהל בניינים לפי הנתונים הנאספים בהם על ידי IoT. חזון הבניין החכם מתגשם.


בתערוכה הצמודה לכנס הוצגו גם הפתרונות בתחומים הקיימים והוותיקים של סיסקו, שעדיין מייצרים לה מחזור שנתי של כ-50 מיליארד דולר, כמו רשתות ושרתי הדטה סנטרים.


לצידם הוצגו באירוע הפתרונות החדישים יותר של סיסקו לעולם הדטה סנטרים, למשל SDN – רישות מוגדר תוכנה, ששותפים רבים של סיסקו מספקים לו פתרונות משלימים.


כן הוצגו הפתרונות החדישים של ניהול קומות דיגיטלי על כל היישומים – מתאורה ועד אבטחה. הכול בשליטה המבוססת על ה-IoT.


מכיוון שסיסקו הולכת לכבוש לעצמה נתח שוק בפיתוח תוכנה ויישומי IoT, היא נזקקת לצבאות של מפתחים. לכן, היא פונה למודל המוכר ממיקרוסופט (Microsoft) ואורקל (Oracle) – יצירת קהילות מפתחים. אם מישהו עד עתה זיהה את סיסקו כיצרנית חומרה, הרי עתה היא גם יצרנית תוכנה – והרבה.

החברה מגייסת את כל המפתחים מבחוץ, שיצטרפו להיות מפתחים על הפלטפורמות שלה, ופותחת רכזות HUBS למפתחים לפי תעשייה. בגרמניה, למשל, מדובר ברכזות סביב המגזר היצרני, בבריטניה – הפיננסי, בישראל – הסייבר, ועוד חמישה כאלה בעולם.

סיסקו גם מכריזה על תוכנית לעידוד אנשי IT, כמו מנהלי רשתות סיסקו בארגונים, להיות מפתחים בעצמם, באמצעות תוכנית DevNet שלה, בה היא רואה את המפתח כלקוח שלה (לא הלקוח הרוכש הקלאסי – מנהל ה-IT עצמו). היא מציעה לו אקו-סיסטם מעשיר ומקל לפיתוח ופותחת לו זירת מסחר שבה הוא יכול למכור את יישומיו. תחומי הפיתוח שהיא מעודדת הם התחומים שהיא משווקת: ענן, דטה סנטרים, אבטחה, שיתופיות ו-IoT.

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

לחלק ג' לחצו כאן.

לחלק ד' לחצו כאן.

תגיות: ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *