28 בפברואר 2016 ''פלי הנמר''

סיסקו ב-"לייב" – בכנס האירופי השנתי; חלק ו' ואחרון

החברה הציגה בכנס השנתי שלה, שאליו הגיעו יותר מ-12 אלף משתתפים, את עולם הפיתוח החדש ואת הפתרונות שהיא מציעה למפתחים ● הנמר סייר בין ההרצאות, הדוכנים והאנשים בכנס

יותר מ-12 אלף משתתפים מאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) הגיעו השנה לכנס Cisco Live, שנערך בשבוע שעבר בברלין. מדובר בשיא בכנסי החברה באזור. הכנס כולו מנוהל, זו השנה השנייה ברציפות, על ידי בוני שפירא מסיסקו (Cisco) ישראל וצוותו האירופי.

בין היתר, עסק הכנס בנושאים כמו IoT, אנליטיקה, ענן וכמובן – הפתרונות שסיסקו מציעה בתחומים אלה, עליהם נכתב בפרקים הקודמים. פרק זה מתמקד במה שמציעה החברה למפתחים של ימינו.


סיסקו מציגה את עולם הפיתוח המודרני: במקום זה הקלאסי, בו המפתח מתמחה בשפת פיתוח אחת ובסביבת פיתוח מסוימת, עתה הוא משתמש בעשרות תוכנות שונות לשלבים השונים שלו – מניהול הפרויקט ועד ניהול אבטחת איכות ופיתוח מתמיד. היתרון כיום הוא הימצאותן של רוב התוכנות בעולם הקוד הפתוח.


זה המסלול שסיסקו מציעה למצטרפים למעגל החיצוני של המפתחים (לא עובדיה): בואו עם ההשראה שלכם, נלמד אתכם, תפתחו וייתכן שגם תרוויחו ממכירת הפיתוח הטוב שלכם.


מחבר הקורסים – מהיסודות (101) ועד פיתון.


מה שהתחיל לפני שנתיים עם עשרות מפתחים חיצוניים מגיע כבר ל-370 אלף ברשת וליותר מ-70 מעבדות לימוד.


OpenBerlin הוא האב חדש שנפתח במרכז הבירה הגרמנית, בבניין בן שתי קומות ובו 1,500 מ"ר לעשרות מפתחים, שמקבלים מקום וסביבת עבודה על מנת לפתח את רעיונותיהם. סיסקו לא מקבלת מכך מאומה בשום שלב, רק מעודדת אותם לפתח. התחומים בהם מתמקד ההאב הם תעשייה וייצור IoT, המהווים את עוצמתה של הכלכלה בגרמניה.


כרגע עובדים בהאב החדש כ-80 יזמים והכוונה היא לגייס עוד עשרות רבות. כל אחד עובד במיזם שלו, עם הציוד של סיסקו שנמצא במקום. החברה מספקת חללים פתוחים, שרתים, נתבים, מתגים ומכשירים ייעודיים לסביבת IoT, אותם היא מביאה משותפיה, שמגויסים לפעול במסגרת ההאב.


בין השותפים: אינטל (Intel), בוש (Bosch), דוקר (Docker) – יצרנית תוכנת הקונטיינרים – ורבים נוספים.

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

לחלק ג' לחצו כאן.

לחלק ד' לחצו כאן.

לחלק ה' לחצו כאן.

תגיות: ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *