16 בפברואר 2016 פלי הנמר

סיסקו הציגה את פתרון האבטחה החדש: Firepower 4100

המוצר מיועד לארגונים בינוניים וגדולים שפועלים בסביבת הדיגיטל וכולל פתרון למניעת התקפות DDoS של רדוור הישראלית ● סיסקו הציגה אותו בכנס השנתי ה-25 שלה, שמתקיים בימים אלה בברלין עם לא פחות מ-12 אלף משתתפים

חומות האש של הדור החדש מאפשרות להגן על הרשתות הארגוניות מפני חדירות ומתקפות על ידי אספקת פלטפורמות אבטחה משולבות – מאנטי וירוס ועד סינון אתרים מסוכנים, בדיקת יישומים ואיכות שירות, וניהול רוחב פס. בתחום זה מתחרות יותר מ-12 חברות, שהמוכרות שבהן אלה צ'ק פוינט (Check Point), פאלו אלטו (Palo Alto), ג'וניפר (Juniper), פורטינט (Fortinet), סוניקוואל מבית דל (Dell), טריפינג פוינט מבית HP, ברקודה (Barracuda), מק'אפי-אינטל (McAfee-Intel) וסיסקו (Cisco).

סיסקו, שנתביה ומתגיה מנהלים 80% מתעבורת הרשת העולמית, מובילה את שוק אבטחת המידע העולמי מבחינת היקף ההכנסות שלה: מחזור מכירות השנתי של החברה עמד ב-2015 על כ-50 מיליארד דולר וההכנסות מפתרונות אבטחת המידע – על שני מיליארד. צ'ק פוינט נמצאת במקום השני, עם 1.6 מיליארד דולר.

הכנס השנתי ה-25 של סיסקו, Cisco Live 2016, משך השבוע לברלין מספר שיא של משתתפים – מעל 12 אלף לקוחות, שותפים ומנהלי סיסקו באזור EMEA, מהם 16 מישראל. ההכרזה המרכזית בכנס הייתה על Cisco Firepower 4100 Series – אפלאיינס חדש של החברה במשפחת Firepower הוותיקה. על פי סיסקו, הפתרון משפר את ההגנה על הרשת בסביבת הענן לסוגיו – פרטי, ציבורי והיברידי – אליה עוברים ארגונים בקצב מואץ. סיסקו שילבה במוצר פתרון למניעת התקפות DDoS של רדוור (Radware) הישראלית.

אפלאיינס האבטחה החדש מיועד לארגונים בינוניים וגדולים, ומסוגל לתמוך בספיקת נתונים גבוהה וברמת השהיה נמוכה במיוחד, באופן ההולם את הצרכים בעולם המסחר המקוון ובמרכזי עיבוד נתונים. המערכת, במארז של U1, היא בין הראשונות בעולם המציעות תקשורת את'רנט במהירות של 40 ג'יגה-ביט.

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל

בסיסקו יודעים לספר שהמערכת, NGFW, מיועדת לענות לצרכים המאפיינים ארגונים דיגיטליים. לדבריהם, ההתמקדות בהגנה מפני איומים תסייע לארגונים בניהול סיכונים ובצמצומם. בעוד מערכות מסורתיות מטפלות בהגנה היקפית בלבד, יודעת המערכת החדשה של סיסקו לזהות, לאבחן ולהתגונן מפני פורצים עתידיים בכל דרך בה הם עשויים לנסות ולחדור, כך על פי החברה.

המערכת מקשרת בין מידע אודות אופן השימוש של משתמשים באפליקציות למודיעין אבטחה ולכלים לאכיפת מדיניות אבטחה. הכלי החדש מאפשר אוטומטיזציה וכוונון מדויק של אמצעי האבטחה, על מנת להקשיח במהירות את ההגנה. זאת, על בסיס יכולתו לזהות נקודות תורפה, נכסי מידע ומערכות נתונים, כמו גם איומים המרחפים מעליהם.

"צומת העצבים" של מערכות ה-NGFW

מרכז ניהול האבטחה החדש שהושק, Cisco Firepower Management Center, משמש כ-"צומת העצבים" של מערכות ה-NGFW ומציע קונסולת שליטה אחודה, המציגה נתונים ומידע בשילוב עם יכולות בינה ומודיעין משותף, מודעות לאיומים בהקשרים מוגדרים ויכולות אכיפת מדיניות אבטחה.

כמו כן, השיקה סיסקו שירות ייעוץ בתחומי האבטחה, המסייע לארגונים להגדיר ולבנות בקרות אבטחה שמשפרות את הציות לתקנים ולהוראות הרגולציה, מטפלות באיומים, מזהות סיכונים, מאבטחות תוכן ומונעות אובדן נתונים.

דיוויד גוקלר, סמנכ"ל בכיר ומנכ"ל קבוצת אבטחת העסקים בסיסקו (משמאל), על הבמה בברלין. צילום: פלי הנמר

דיוויד גוקלר, סמנכ"ל בכיר ומנכ"ל קבוצת אבטחת העסקים בסיסקו (משמאל), על הבמה בברלין. צילום: פלי הנמר

החברה אף השיקה שירות לפילוח וניהול איומי אבטחה – Cisco Security Segmentation Service. שירות זה מאפשר לתכנן מסגרת מותאמת במיוחד לארגון, המצמצמת את הסיכונים, מפשטת תהליכי בקרה, מאבטחת נתונים ומסייעת לעמידה בדרישות האבטחה הקבועות במסגרות שונות.

"פתרון מקיף למהפכת הדיגיטל"

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, ציין כי החברה "מעניקה למהפכת הדיגיטל פתרון מקיף המאפשר את הדיגיטציה המהירה של עסקים. הפתרונות שלנו כוללים את הרשת, הדטה סנטר, יכולות ניהול, ניטור, אנליטיקה ואבטחה – בין אם במערכות ה- IT בחצר הלקוח ובין אם בשילוב החיבוריות לאינטרנט של הדברים. באופן זה אנחנו מהווים שותף ללקוחות המאמצים את המהפכה הדיגיטלית".

דיוויד גוקלר, סמנכ"ל בכיר ומנכ"ל קבוצת אבטחת העסקים (Security business group) בסיסקו, ציין כי "תוקפי מערכות הופכים נועזים יותר ויותר, ומבצעים מתקפות מאורגנות ומתואמות. התחכום הגובר וכלי הפריצה הזמינים בידי הפורצים האלה מעמידים עסקים במגננה מול קבוצה הולכת וגדלה של יריבים הגונבים מידע למטרות רווח. בשלוש השנים האחרונות השקיעה סיסקו מיליארדים ברכישות בתחום אבטחת הסייבר, גיבוש אסטרטגיה ופיתוחים פנימיים המאפשרים לסייע להקדים תרופה למכת ההתקפות המאיימות על ארגונים. על מנת להפיק ערך אמיתי ולנהל סיכונים ביישום מודלים של עסקים דיגיטליים, נדרשות פלטפורמות אבטחה המסוגלות להשתלב בהזדמנויות לצמיחה עסקיות ולתמוך בהן".

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לכנס בברלין

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *