12 בספטמבר 2017 פלי הנמר

אמדוקס על במת VMworld: "האתגר שלנו – לעזור ללקוחות במסע לענן"

כך לדברי אלון ימפל, סמנכ"ל וראש GiTechnologies באמדוקס ● ענקית הבילינג הישראלית היא מהמאמצות המובילות של הפתרונות המשולבים של VMware ויבמ

אמדוקס, ענקית הבילינג הישראלית, הייתה אחת מהכוכבות של המליאה המרכזית של כנס VMworld 2017 בברצלונה, הלא הוא כנס המחשוב הגדול ביותר באירופה, בהשתתפות שיא של כ-11 אלף איש, מתוכם מעל 150 מישראל לבדה. בראש המשלחת הישראלית עומדים שמוליק ענתבי, מנכ"ל VMware אזורי, ואלי שקד, מנכ"ל VMware ישראל.

פט גלסינגר, מנכ"ל VMware העולמית, אירח על הבמה את דיוויד קני, סמנכ"ל ביבמ (IBM) לתחום ווטסון ופלטפורמת הענן ואת אלון ימפל, סגן נשיא וראש תחום שירותי IT מנוהלים ותשתיות באמדוקס. הדוברים הציגו את השותפות האסטרטגית בין VMware ליבמ שמשמשת כיום כתשתית משולבת לפתרונות אמדוקס, המוצעים על ידה למאות חברות טלקום ברחבי העולם.

אימוץ הענן – מהיר וקל יותר

השותפות, שעליה הכריזו החברות בשנה שעברה, הולכת ומתחזקת והופכת את אימוץ הענן למהיר וקל יותר, כשהיא משלבת ידע של  למעלה מ-4,000 מומחי ענן ציבורי ופרטי שיעזרו לארגונים לנצל את היתרון של הענן ההיברידי לצמיחה עסקית.

מילות המפתח במליאה היו "חדשנות", "מומחיות" ו-"מובילות". השותפות בין החברות צפויה למנף את ווטסון, פלטפורמת האינטליגנציה המלאכותית של יבמ, המציעה את אחד ממאגרי הנתונים הגדולים ביותר בעולם, לתועלת הלקוחות.

השילוש הבכיר במליאת הפתיחה: אמדוקס, יבמ ו-VMware. צילום: פלי הנמר

השילוש הבכיר במליאת הפתיחה: אמדוקס, יבמ ו-VMware. צילום: פלי הנמר

לדברי המנהלים, למעלה מ-1,500 ארגונים כבר משתמשים כיום בענן של יבמ כתשתית לפתרונות VMware, במטרה לתמוך במודלים עסקיים חדשים ובפיתוח מהיר של יישומים חדשים. יבמ מיסדה מערכת חדשה של שותפים הכוללים בין היתר את אינטל (Intel) וסיסקו (Cisco), כדי לספק את פתרונות ההתאוששות מאסון, הגיבוי והאבטחה המובילים בתעשייה, המשולבים לתוך הענן של יבמ עבור פתרונות VMware – ולהבטיח ניהול סיכונים שאין שני לו.

לדברי גלסינגר, "סביבות של לקוחות הן מורכבות בין שהן נמצאות באתר הלקוח ובין אם בענן. יש לנו כבר מאמצים ראשונים שמשתמשים בחבילת הניהול SDDC המלאה הזו, המבוססת על VMware Cloud, בעוד שלקוחות אחרים רק מתחילים את המסע שלהם לענן".

שותפות חזקה המבוססת על מתן מענה ללקוחות

"לקוחות הדורשים ענן היברידי צפויים לחוות את האתגרים הבאים: פלטפורמות לא מתאימות, אבטחת קישורים ובעיות נוספות של הגירה לענן. כדי להתמודד עם מערכת האתגרים הזו, אנו מכריזים היום על שירותי הענן ההברידי, HCX".

"באירוע VMworld US האחרון הכרזנו על אינטגרציה ישירה של AppDefense של VMware עם פלטפורמת האבטחה QRadar של יבמ", אמר קני. "זוהי שותפות חזקה המבוססת על מתן מענה ללקוחות שלנו, על בסיס פתרונות משותפים שפותחו בענן, באבטחה, ברשת, ב-DaaS ועוד".

מימין: פט גלזינגר, מנכ"ל VMware העולמית, מזמין את אלון ימפל, סמנכ"ל וראש GiTechnologies באמדוקס, ודייויד קני, סמנכ"ל ביבמ לתחום ווטסון ופלטפורמת הענן. צילום: פלי הנמר

מימין: פט גלזינגר, מנכ"ל VMware העולמית, מזמין את אלון ימפל, סמנכ"ל וראש GiTechnologies באמדוקס, ודייויד קני, סמנכ"ל ביבמ לתחום ווטסון ופלטפורמת הענן. צילום: פלי הנמר

"במהלך השנה האחרונה התמקדנו  בהאצת ביצועים עבור לקוחותינו הארגוניים המשתמשים ב-VMware באמצעות יישום והנעה של עומסי VMware בין סביבות מחשוב באתרי הלקוחות לבין סביבת הענן של יבמ. זאת, מבלי לשנות את ארגז הכלים או התהליכים".

"הענן של יבמ יהיה אחד מהשותפים הראשונים שיתמכו ב-HCX", אמר קני, "דבר שיפשט את אימוץ הענן ההיברידי, יאפשר תעבורת נתונים מהירה ומאובטחת יותר, ויבטיח שדטה סנטרים של הלקוח ישולבו בשירותי ענן גלובליים קיימים. יבמ ממוקדת בענן ובחוויית הלקוח, ובעזרת VMware אנו מסוגלים לספק את החוויה הטובה ביותר".

לאחד את הכוח של הענן

"לאחרונה יישמנו את הענן של יבמ לפתרונות VMware", אמר ימפל, "כדי להתמודד עם הדרישות העסקיות של ארגוני התקשורת והטלקום המצליחים בעולם. האתגר שלנו  הוא לעזור ללקוחות בענף התקשורת והטלקום במסע שלהם לענן".

"אימצנו אסטרטגיות IT חדשניות כדי לאפשר לא רק תזוזה של תשתית ענן, אלא גם חדשנות בענן ושינוי. השותפות בין  יבמ ל-VMware מאפשרת לנו לאחד את הכוח של הענן עם סביבות ה-VMware של הלקוחות שלנו".

משמעותה של השותפות, אמר ימפל, "היא שהלקוחות שאנו תומכים בהם לא יצטרכו להקריב את היתרונות של vSphere או לתכנן מחדש אפליקציות כדי לבחון ולפתח בענן או לשנות תכניות התאוששות מאסון".

"כדי לענות על דרישות לקוחותינו בעידן הענן ההיברידי, נדרשנו ליכולת ליישם סביבות VMware על תשתית ענן גלובלית זמינה, שתספק ללקוחות הטלקום שלנו ענן היברידי קל לצריכה. מינפנו את הענן של יבמ כדי לפתח ולבנות פלטפורמה לענקי המדיה והטלקום, ואנו מצפים לטכנולוגיות ולשירותים החדשים שיסופקו בעתיד על ידי השותפות בין VMware ליבמ".

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים בכנס.

תגיות: , , , , , , , , , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *