3 בינואר 2019 פלי הנמר

באה לבקר במאורת הנמר: ד"ר מילי פרי

באחרונה באה לבקר במאורת הנמר מילי פרי. פרי הנה ד"ר במדעי המידע, יועצת חדשנות, מחקר ופיתוח באיחוד האירופי, חברה בוועדה הציבורית המייעצת של פורום הדירקטורים בישראל ויו"רית אוניברסיטת הבלוקצ'יין הגלובלית, BUG Blockchain University Global. פרי הנה מרצה, מובילה ומאמינה ביכולתה של טכנולוגית הבלוקצ'יין בביזור מוקדי כוח, העצמת המשתמשים, העמקת האמון בפעולות עם עמיתים ושותפים ותרומתה לשינוי וחדשנות בחברה ובכלכלה העולמית.

שוחחנו על הטכנולוגיה פורצת הדרך של הבלוקצ'יין. לדבריה, "הבלוקצ'יין הוא יציר הרשת. בעליו של הבלוקצ'יין היא רשת של אנשים המנוהלת מהמחשב האישי שבו נשמרת רשומה (בלוק) מוצפנת וחתומה דיגיטלית, המופעלת באמצעות אלוגריתם חכם".

"כל בלוק קשור לאלו שלפניו ולאלו שאחריו באופן כזה שאי אפשר לשנותו, לפצחו או לזייפו. מאגר נתונים מבוזר כזה נמצא על מספר רב של מחשבים המסתנכרנים זה עם זה – להבדיל ממאגר שנמצא בידי גוף אחד. האופן המורכב שבו הוא מבוזר ומאובטח, מאפשר לו לפעול ללא גורם מרכזי שתפקידו לנהל את הפעילות או לפקח עליה", היא הוסיפה.

"הבלוקצ'יין , כמו טכנולוגיות דור רביעי נוספות, ישפיע על ציפיות הלקוחות, שיפור המוצרים והשירות, מבנה הארגונים, שיתופי פעולה וחדשנות. טכנולוגיות חדשות, נתונים וניתוח נתונים משנים את הדרך בה פועלים הארגונים מול ללקוחותיהם ואף משנים את המגזרים העסקיים עצמם ומבנה שיתופי הפעולה והחדשנות", אמרה פרי.

Blockchain University Global – BUG שמה לה למטרה לחנך ולהכשיר עובדים, מנהלים ואנשי תוכנה לעולם הבלוקצ'יין בלמידה מקוונת 24 על 7 במגוון קורסים, מתודות ותוכניות המלוות אינפוגרפיקה וחומרי לימוד עשירים ומעשירים.

לדברי פרי, "הביקור אצל פלי מבטיח חבירה עם אנשים ומחשבים שהוא מוסד המוביל חדשנות טכנולוגית עשרות שנים בישראל, וחשיפה למנמרים המנהלים את האסטרטגיה החדשנית והטכנולוגית בארגונים ואמונים על איתור טכנולוגיות פורצות דרך, בחינתן והתאמתן לחזון הארגוני.

מוזמנים להצטרף לקהל הלומדים כאן

תגיות: , , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *