13 בינואר 2019 פלי הנמר

באה לבקר במאורת הנמר: הנהלת וולף תקשורת

באחרונה הגיעו לבקר במשרדי אנשים ומחשבים, ובכלל זה במאורת הנמר, חברי הנהלת וולף תקשורתלימור רוזנטל, ארז בנק ורוני וולף.

השאלה המרכזית שעלתה בפגישה במאורה היא: מה קורה כשהזאבים מגיעים למאורת הנמר? זאבים ונמרים בבית הוורד זו כבר התחלה של סיפור טוב.

בוולף תקשורת, מחברות יחסי הציבור הבולטות בישראל, מאמינים שמאחורי המילים, התמונות ועומס המידע ישנו אדם שמביא עמו הסתכלות ייחודית וזווית אחרת, המאפשרת לה, כקבוצה, לראות את התמונה הרחבה ולהבין את התהליכים בקשר הנכון והמדויק יותר. השלושה אמרו לי ש-"נקודות החוזק והמומחיות שכל אחד במשרד מביא עמו יוצרים יחידה סינרגטית ששואפת למלא את צרכי הלקוחות באחריות, נאמנות, מקצועיות, רצון טוב ובכבוד לאדם ולמילה הכתובה".

וולף מייצגת חברות ישראליות הפועלות בארץ ובחו"ל וחברות בינלאומיות הפועלות בישראל. בנוסף לפעילות יחסי הציבור, החברה הינה הבעלים של הסטארט-אפ Talk ahead, המאפשר הטמעת תכנים בזמן אמת באתרי חדשות מובילים ברשת ובנוסף משמשת כנציגה הרשמית בישראל של HKTDC – החברה לפיתוח הסחר הבינלאומי של הונג קונג, שעוסקת בקידום סחר שירותים ומוצרים ממנה ברחבי העולם.

במסגרת המפגש עם הצוות שלנו, שמלבדי כלל את יהודה קונפורטס, יוסי הטוני, יניב הלפרין, רלי כהן-קיבק וקרן גביש, הדגישו החברים מוולף מניסיונם שהטכנולוגיה עוטפת אותנו בכל מקום ובכל מצב ונמצאת בכל מוצר, שירות ותהליך, גם בחברות שאינן מזוהות כחברות טכנולוגיה. הכוונה היא לחברות כנטפליקס, המזוהה עם תעשיית הסרטים והבידור, דרך מאסטרקארד, שמחפשת סטארט-אפים בישראל והיא בעצמה חברת פינטק מהגדולות בעולם, ועד למרצדס, שהקימה בישראל מרכז פיתוח, ועוד ועוד.

תגיות: , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *