13 ביוני 2019 ''פלי הנמר''

באה לבקר במאורת הנמר: עו"ד מיטל סטבינסקי, Holland & Knight

היה לי העונג לארח באחרונה במאורת הנמר את עו"ד מיטל סטבינסקי, שותפה ויו"רית משותפת בפרקטיקה הישראלית של פירמת עורכי הדין הבינלאומית Holland & Knight. עו"ד סטבינסקי הגיעה לספר לי על תחומי העיסוק של החברה ועל הדרכים שבהן היא מסייעת לחברות טכנולוגיה ישראליות שמרחיבות פעילות בארצות הברית ובדרום אמריקה.

Holland & Knight היא חברת עורכי דין בינלאומית, שמונה יותר מ-1,300 פרקליטים ואנשי מקצוע אחרים, שפועלים ב-28 סניפים. עורכי הדין של המשרד מספקים ייצוג בהליכי ליטיגציה ובנושאי רגולציה וממשל, ומעניקים תמיכה משפטית ולוביסטית לחברות שמעוניינות להרחיב את פעילותן בארצות הברית.

לסטבינסקי ניסיון רב בתחום המשפטים. היא בוגרת תואר שני בדיני מחשבים באוניברסיטת תל אביב. בתחילת הקריירה היא שימשה ככתבת לענייני משפט במוסף הכלכלי של ידיעות אחרונות ולפני כשנתיים הצטרפה כשותפה ב-Holland & Knight. במסגרת תפקידה במשרד, סטבינסקי מתמקדת במתן ייעוץ עסקי וממשלתי לחברות טכנולוגיה ישראליות, עם דגש על תחומי האגרו-טק, הקלין-טק והתחבורה.

בנוסף, היא מסייעת בהעלאת הפרופיל של חברות ישראליות בארצות הברית וקידום מטרותיהן מול הקונגרס האמריקני וסוכנויות פדרליות. בשנה שעברה היא לקחה חלק בהקמת פורום לנשים שעוסקות בתחום האגרו-טק בישראל. לדבריה, "נשים היו בחוד החנית של החקלאות והחדשנות בטכנולוגיות המזון לפני עשרות שנים, בעת הקמת מדינת ישראל, אך תפקידי המפתח שמילאו פחתו בחלוף השנים. אנחנו יכולים לשנות זאת על ידי העצמת נשים רבות יותר להצליח בתעשייה".

קואליציה – לא רק בפוליטיקה

אחד הנושאים שסטבינסקי ציינה אותם באוזניי ונשמע לי מעניין במיוחד הוא לובינג באמצעות הקמת קואליציות. חברות בעלות אינטרס משותף, בין אם הן מתחרות ובין אם לאו, שנתקלות באותם קשיים וחסמים רגולטוריים, או מעוניינות לקדם חקיקה שתיצור תמריצים והקלות, חוברות למהלך משותף ומעלות את הדברים בפני הגורמים הרלוונטיים בשלטון. לדבריה, "קואליציות הן דרך יעילה ואפקטיבית לקדם נושאים משותפים ולהביא לשינוי שחברה בודדת לא בהכרח יכולה לקדם, או שהדבר דורש ממנה משאבים מרובים – בעוד שבאופן זה, העלויות מתחלקות בין כל חברי הקואליציה".

לסיכום, אמרה סטבינסקי כי "יש חשיבות רבה לקידום שיתוף הפעולה בין ישראל לארצות הברית בענפי התעשייה השונים, לסיוע לחברות ולסטארט-אפים ישראליים בהבנת המסגרת הרגולטורית בארצות הברית, ולמציאת מקורות מימון ושותפים אסטרטגיים הולמים להרחבת פעילותן בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות".

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *