23 באפריל 2018 פלי הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: בכירים בשטראוס אסטרטגיה

ליאת דין-טולדנו, מנהלת תחום דיגיטל וחוויית לקוח בשטראוס אסטרטגיה, גיתית שיינברג, רכזת פורומים וידע, ואבנר שטראוס, מנכ"ל החברה, ביקרו אותי באחרונה במאורת הנמר, לציון 20 שנות פעילות משותפת.

שטראוס אסטרטגיה, חברת ייעוץ וניהול פרויקטים עסקית-טכנולוגית, עוסקת בתכנון התשתית הטכנולוגית לתמיכה בליבת העסקים. החברה מונה יותר מ-70 יועצים ומנהלי פרויקטים מומחים מתחומים מגוונים – עסקיים, טכנולוגיים וארגוניים, בעלי ידע מקצועי עשיר וניסיון רב שנים לכל אורך תהליך העבודה. שטראוס אסטרטגיה מלווה את לקוחותיה בכל שלבי התהליך – מהייזום, החשיבה והאפיון, דרך מיפוי והבנת צרכי הארגון ועד ליישום הפתרון הטכנולוגי-עסקי המיטבי בשטח.

למדתי על המאפיין הבסיסי של אנשי החברה: פרו-אקטיביות. יש להם שיטת עבודה פרקטית, מהשטח, לא מהתיאוריה. השיטה שלהם ממוקדת תוצאה/תפוקה ומהירה מאוד, כאשר העובדה מבוצעת בשיתוף הדוק עם הלקוח ובטווחי זמן קצרים ביותר.

בסיס השיטה כולל צוות פרויקט מקצועי, מנוסה, בועט ויצירתי, המועשר על ידי מנהלי תחומים ומומחי שטראוס אסטרטגיה בכל מקצועות ה-IT, ונתמך מתודולוגית על ידי מטה החברה וצוות האנליסטים שלה.

דין-טולדנו הרחיבה על פעילות הדיגיטל וחוויית הלקוח בחברה המשלבת את הפנים העסקי והטכנולוגי, והסבירה כיצד ישום נכון של פתרונות דיגיטליים מביא להצלחה עסקית, כמו גם לשיפור תפעולי בר מדידה.

שמחתי להכיר את שיינברג, שמקדמת בחברה את פורומי הידע, ואת אירוח לקוחות החברה לימי העשרה וסדנאות מרוכזים וממוקדים בתחומי העשייה של שטראוס אסטרטגיה.

יותר מהכל, אהבתי את רוח הקרב, ההתלהבות והיצירתיות שזרמה מכל ניתוח אסטרטגי ששמעתי ומכל שיטת יישום פרקטית שהומחשה על ידי השטראוסים במהלך הפגישה. אני בטוח שהלקוחות חווים את אותם איכות וברק בעיניים בכל אינטראקציה עם אנשי פירמה ייחודית זו.

תגיות: , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *