12 במאי 2019 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: בראיין פארינס ודוידא פלוסי, Talend

באחרונה אירחתי במאורת הנמר שני בכירים ב-Talend – חברה שפעילה בעולמות הניהול והאינטגרציה של הדטה: בראיין פארינס, מנהל מכירות ושותפים עסקיים באזור EMEA, ודוידא פלוסי, מהנדס מכירות אזורי בכיר בחברה. את השניים ליווה חבר ותיק – יוסי רודריק, מנכ"ל אקורייט מקבוצת UCL, נציגת החברה בישראל.

פארינס תיאר בפניי את האתגרים שהארגונים מתמודדים אתם בעידן של התפוצצות המידע. "הדיגיטל העלה את החשיבות לטפל במידע בזמן אמת, תוך כדי תנועה, כדי שניתן יהיה לייצר למידע הזה ערך עסקי אמיתי", ציין. הוא הוסיף כי "יש אינסוף מקורות מידע, יש זרימה של מידע מהארגון לענן ובחזרה וקיימת תופעת מחשוב הקצה בקצוות הארגון, שמקבלת תאוצה. צריך להתיך את כל המידע הזה, שמגיע במגוון פורמטים, דרכים וצורות, בזמן אמת ולהפוך אותו זמין למקבלי החלטות. זה האתגר אתו מתמודדים הארגונים וזה האתגר ש-Talend נותנת לו מענה".

"Talend", סיפר פארינס, "פיתחה סוויטה מקיפה לניהול מידע, אינטגרציית נתונים ותשתיות ביג דטה, תהליכי ETL, כמו גם ESB לקישור בין אפליקציות ארגוניות, BPM לניהול תהליכים עסקיים, MDM לתמיכה בכלל התהליכים הנוגעים לישויות משותפות בארגון, BRMS לניהול החוקה העסקית ו-DQ לטיוב וקיטלוג נתונים באמצעות אלגוריתמים של לימודי מכונה וכריית טקסט. עוד מציעה החברה פלטפורמה לטעינת נתונים לאגם מידע (Data Lake) ארגוני".

יותר מ-1,200 עובדים, למעלה מ-3,000 לקוחות

החברה הוקמה ב-2005, מעסיקה יותר מ-1,200 עובדים ברחבי העולם, למעלה מ-3,000 ארגוני אנטרפרייז נמנים על לקוחותיה וההכנסות שלה בשנת הכספים 2018 עמדו על כ-204 מיליון דולר. חברות הייעוץ הבינלאומיות, בהן גרטנר ופורסטר, מיצבו אותה כאחת המובילות בתחומה.

פלוסי נתן לי מספר דוגמאות לארגונים שבחרו ב-Talend. "יש אינסוף של תרחישים עסקיים וטכנולוגיים מורכבים שארגונים בחרו להתמודד אתם באמצעותנו", ציין. "כך, לדוגמה, חברת הפארמה AstraZeneca הקימה אגם מידע בענן של AWS, שבמרכז הארכיטקטורה שלו Talend Big Data. החברה העבירה לאגם המידע הזה 20 אלף טרה-בייט של מידע, במהירות כפולה מזו של החלופות ובמחצית העלות. דוגמה נוספת היא חברת כרטיסי האשראי והפיננסים הצרפתית Credit Agricole Consumer Finance, שביקשה להקים מערך קצה לקצה שישפר את מסע הלקוח בערוצים הדיגיטליים. גם כאן Talend מצויה במרכזה של מערכת שאוספת מדי יום יותר מ-10 טרה-בייט של מידע, המעובדים בפרק זמן של פחות משעה – לעומת מספר ימים באמצעות הפלטפורמות המתחרות, ומשמשת תשתית לכשבעה פרויקטים עסקיים חדשים מדי רבעון".

"בישראל, אנחנו רואים את ההתעוררות סביב Talend מזה כשנתיים", ציין רודריק. "ארגונים בעולמות הבנקאות, הביטוח, ההיי-טק, הטלקום משרדי ממשלה ועוד בוחרים להתמודד עם האתגרים של הדיגיטל תוך התבססות על Talend".

פארינס סיכם והדגיש בהקשר זה את הבשלות של הארגונים בישראל להפיק יותר מהמידע שלהם, ואת שיתוף הפעולה ההדוק המתקיים בין Talend לאקורייט בפיתוח השוק המקומי.

תגיות: , , , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *