17 ביולי 2019 פלי הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: ג'ון דילן, ג'ים לודסטרו ועמי אהרונוביץ', אירוספייק

ג'ון דילן, מנכ"ל אירוספייק, וג'ים לודסטרו, מנהל ההכנסות הראשי של החברה, הגיעו באחרונה לישראל לביקור של שלושה ימים, שבמהלכו הם באו לבקר במאורת הנמר יחד עם עמי אהרונוביץ', מנהל הפעילות שלה בישראל.

ביקורם של דילן ולודסטרו נערך לכבוד אירוע הלקוחות השנתי שקיימה החברה בוויסקי בר-מוזיאון בתל אביב. במהלך ביקורם הם נפגשו, בין היתר, עם לקוחות אירוספייק בישראל, ובכנס שבו השתתפו הוצגו שבעה סיפורי לקוח מקומיים של החברות סייבריזן, פלייטיקה, אפס פלייר, נילסן, איירון סורס, דאבל וריפיי ויואפי.

שוחחנו בפגישתנו על בסיס הנתונים שפיתחה אירוספייק, בתצורת NoSQL, שמאפשר לארגונים להריץ מאות אלפי ואפילו מיליוני קריאות וכתיבות של נתונים מדי שנייה, תוך שימוש בכמות קטנה מאוד של משאבי מחשוב. הטכנולוגיה מבוססת על ארכיטקטורה היברידית, שמיועדת בעיקר לארגונים שזקוקים לבסיס נתונים בעולם המקוון והחדשני של הטרנספורמציה הדיגיטלית.

אהרונוביץ' אמר שאחד היתרונות הבולטים של בסיס הנתונים שפיתחה החברה מצוי בפשטות ובקלות הניהול – עובדה שמאפשרת לצוותי ה-DevOps להתפנות למשימות אחרות, שכן הוא כמעט שלא זקוק לתחזוקה שוטפת ומספק רמת אמינות גבוהה במיוחד. הוא הוסיף כי "יש לנו לקוחות שכבר שמונה שנים לא חוו זמן השבתה של המערכות שלהם, הודות לרמת האמינות הגבוהה במיוחד של בסיס הנתונים".

ואם בלקוחות החברה עסקינן, דילן ולודסטרו סיפרו לי שהמספר שלהם ברחבי העולם מגיע ליותר מ-250, עשרות מהם בישראל. בין הלקוחות נמנות חברות גדולות כפייפאל, ברקליס, אדובי, סנאפצ'ט, סוני ואמריקן אקספרס. לדברי דילן, "אירוספייק מתכוונת להגדיל את ההשקעה שלה בישראל ולהפוך אותה בשנתיים הקרובות לאחת מאבני היסוד של החברה".

תגיות: , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *